Ось чому автомобілі з бензиновим двигуном ніколи не підуть з ринку

Двигун внутрішнього згоряння налічує понад сто років. І його будуть використовувати ще не один десяток років, навіть незважаючи на анонс Volvo про перехід на електромобілі, пише cnn.

«Важко знайти технологію, яка краще підходить для автомобілів», – сказала Ребекка Ліндланд, виконавчий аналітик «Синьої книги Келлі». «Ідея про те, що ми повністю відійдемо від двигуна внутрішнього згоряння, повністю перебільшена».

Не доводиться сумніватися в тому, що електромобілі стають все більш популярними. Ціни на них з кожним роком стають більш конкурентоспроможними порівняно з традиційними бензиновими автомобілями.

І Ліндленд і інші експерти кажуть, що ця галузь буде розвиватися ще більше, але повністю виключити бензиновий двигун буде складно, якщо не сказати – абсолютно неможливо.

Перша причина – прибутковість. Традиційний автопром заробляє мільярди доларів, продаючи мільйони автомобілів з бензиновим двигуном. Поки що ніхто ще не з’ясував, як отримати прибуток від продажу електромобілів.

Вартість виготовлення цих машин повинна знижуватися в міру збільшення виробництва їх ключових компонентів, таких як літій-іонні батареї. Але витрати не знижуються так само швидко, як і для інших типів технологій. Тому, частка ринку для електромобілів буде безпосередньо пов’язана з витратами на батареї. «Ми не побачимо, що вартість знизилася до можливості масового збуту», – сказав Рон Коган, редактор і видавець журналу Green Car, «Важко передбачити, що буде далі».

Автомобілі з бензиновим двигуном навпаки стають набагато ефективнішими завдяки новим технологіям і новим матеріалам.

«Я не очікую, що двигун внутрішнього згоряння скоро зникне», – прокоментував Коган. «Він стає все краще і краще».

Якщо вже на те пішло, навіть Volvo не відмовляється від газових двигунів повністю. Багато з автомобілів Volvo будуть гібридними. Volvo – щось на зразок законодавця мод в світі автомобілів. Це був один з перших автовиробників, який представив функції безпеки як частину свого маркетингу. Але навіть такий гігант є лише одним з багатьох гравців на ринку. Глобальні продажі Volvo становлять близько 500 000 автомобілів. Навіть якщо компанія досягне своєї мети продажу 800 000 автомобілів в рік до 2020 року, це буде менш 1% продажів по всій галузі.

«Якби GM, Toyota (TM) або Volkswagen (VLKAF) зробили такі ж заяви, що і Volvo, можливо, це було б вигідним рішенням», – сказала Ліндленд. «У будь-якому випадку, навіть, якщо такі величезні автовиробники будуть рухатися в цьому напрямку, найближчим часом вони не зможуть досягти успіху»


Не пропустіть