Експерти назвали 4 помилки, яких не можна робити при запуску двигуна у сильний мороз

Завести автомобіль може кожен водій, але не всі мають знання про те, як це зробити правильно, уникаючи можливої ​​шкоди для двигуна. Це особливо важливо, якщо йдеться про запуск двигуна автомобіля в сильний мороз. Експерти порталу mmr.net.ua розповіли про чотири поширені помилки, яких допускають практично всі власники автомобілів при запуску двигуна взимку.

У холодну пору року водіям, які піклуються про стан свого автомобіля, слід бути особливо обережними, коли вони повертають ключ у замку запалювання. Навіть невелика помилка може призвести до того, що машина опиниться на евакуаторі, прямуючи до сервісу.

Одна з найпоширеніших помилок водіїв полягає в тому, що вони, сідаючи у холодну машину, одразу запускають стартер. Якщо в теплу пору року це може бути не так критично, то в зимових умовах робити так не рекомендується. У мороз краще включити запалення і почекати 3-5 секунд, поки на панелі приладів не згаснуть всі “зайві” індикатори і вже після цього повернути ключ до упору запустивши стартер. Такий підхід дасть час бортовому комп’ютеру отримати дані з датчиків та вибрати оптимальний алгоритм подачі палива.

Іншою поширеною помилкою, яку припускаються власники автомобілів з механічною коробкою передач, є спроба запустити двигуна без натискання на педаль зчеплення. Вже на уроках керування вчать, що для запуску двигуна потрібно відключити коробку передач від мотора. В іншому випадку стартеру доводиться крутити не тільки колінвал двигуна, але і шестерні трансмісії в мастилі, що загусло від морозу, і це збільшує навантаження на нього.

Коли стартер не може одразу завести ДВЗ, що робить більшість водіїв? Намагається запустити двигун, натискаючи на педаль газу, але це призводить до заливання свічок паливом. Важливо пам’ятати: тримати ключ запалення у положенні START не варто довше 10 секунд і не робити більше чотирьох-п’яти спроб. Якщо машина не заводиться, слід вийняти ключ і розпочати пошук причини.

Припустимо, двигун успішно запущений без будь-яких інцидентів. Замість того, щоб акуратно почати рух, водій вирішує почекати ще 10-15 хвилин. Його переконання полягає в тому, що в холодну пору року двигуну потрібен час для прогріву на холостих оборотах. Однак для сучасних агрегатів достатньо двох-трьох хвилин, щоб можна було розпочати рух, не перевищуючи 2-2,5 тисяч оборотів.

Джерело ampercar.com

Не пропустіть