Як розморозити машину після «крижаного дощу»
Схоже листопад вміло підкинув автовласникам проблем ….
«Крижаний дощ», коли падає з неба вода миттєво замерзає на стеклах і кузові машини, трапляється, якщо взимку в регіон приходить теплий циклон. Ми розповімо, що потрібно робити, опинившись перед своєю машиною, покритою товстим крижаним панциром, пише avtoblog.ua.
«Крижаний дощ» зазвичай ставить перед водієм дві глобальні завдання: як відкрити заблоковані льодом двері і як розморозити покриті вікна. Перше завдання, насправді, ключове: який сенс очищати лобове скло, якщо не можеш потрапити в авто і завести мотор? Звичайно, найкраща порада по боротьбі з обмерзанням машини – заздалегідь поставити її на криту стоянку. Але, на жаль, таких може просто не виявитися поблизу чи там можуть банально відсутні вільні місця. Тому, почувши в прогнозі погоди про насування «крижаного дощу», варто злегка підстрахуватися.
Для цього потрібно не полінуватися і придбати в найближчому автомагазині якийсь засіб від примерзання дверних ущільнювачів. Обробляємо ним не тільки всі дверні «гумки», а й заливаємо спреєм зовні зазори між дверима і корпусом. Виконати це варто, як мінімум, на водійських дверях. І не варто економити засіб: опади неминуче змиють більшу частину цього покриття, а нам потрібно, щоб між корпусом машини і намерзлим льодом залишався хоча б мінімальний шар «хімії». Саме він дозволить потім без проблем відкрити двері, завести мотор і в кінці кінців відігріти машину.
Припустимо, підготуватися до «крижаного дощу» не вдалося і нам потрібно відкрити у паморозі водійські двері. Для початку відкритою долонею сильно обстукував всі двері по периметру. Так ми намагаємося розколоти лід в районі двері і розкришити його кристали, що скували між собою гумові ущільнювачі.
Дуже часто такого стуку буває недостатньо: часом мокрий сніг змерзається ще і в зазорі між дверима і кузовом. Причому в такій кількості, що фізично блокує можливість розкрити двері навіть при не примерзлій гумовій прокладці. Доведеться озброїтися чимось плоским, твердим і пластмасовим, щоб акуратно поколоти і виколупати лід із зазорів навколо двері. Головне – не використовувати для цієї мети нічого металевого, щоб не подряпати лакофарбове покриття! Буває, що водійські двері ну ніяк не вдається відчинити. Тоді аналогічні операції по розкриттю проводимо з іншими дверима. Відкривши якусь із пасажирських, пробираємося на водійське місце і заводимо машину.
Прогрітий за допомогою автомобільної «грубки» салон гарантує і відтавання всіх інших дверей, і розморожування стекол і інші маленькі зимові водійські радості. Далі, привівши машину в стан, що дозволяє переміщатися по дрозі загального користування, можна відправитися на автомийку – щоб збити решту льоду, який обліпив кузов машини. Але перед цим слід запастися серветками і засобом проти примерзання дверей. Після мийки треба буде швиденько насухо протерти серветками гумки-ущільнювачі, а потім обробити їх хімією, щоб ті знову на зрослися.