Як за невеликі гроші зробили з «Ниви» круту машину (відео)
Сьогодні ми розповімо, як побудувати собі веселу тачку за 100 тисяч рублів і стати справжньою зіркою!
Кирило Зейлікман – досвідчений пілот, останніми роками виступає влітку в дрифті на Toyota Altezza. Але на зиму у нього є цей зухвалий і стильний «ТАЗ», який був побудований як доступний інструмент для льодових тренувань і гонок. «Жигулі» сьомої моделі були взяті за основу такого тренажера, тому що вони дешеві, задньопривідні і прості в ремонті. А поширеність запчастин і деталей для доопрацювання робить споруду і налаштування можливим в будь-яких гаражних умовах, пише auto.mail.ru.
Сума в 100 тисяч саме це і передбачає: більшість спортсменів-любителів збирають і ремонтують машини самостійно, тому рахуємо тільки запчастини. Що ж потрібно, щоб звичайна «сімка» нормально дозволяла прокачувати навички дрифтингу на слизькому покритті? Сам автомобіль в живому стані і з більш-менш цілим кузовом можна купити тисяч за 30-40. Для тренувань на льоду цілком вистачить стандартного інжекторного мотора, тому дороге нарощування потужності не буде потрібно.
А ось блокування диференціала обов’язкове, і воно обійдеться в 7 тисяч (гвинтове). Доведеться витратитися і на хороші шиповані шини, щоб ковзання починалися на пристойній швидкості: комплект обійдеться в 15 000. Кирило зупинився на схемі з легендарними Continental ContiIceContact BD (175/65/14) ззаду і Nokian Hakkapeliitta 8 (155/65/14) спереду . Задні шини ефективніше штовхають машину, а у передніх кращий поперечний «держак» – такий характер керованості допомагає пілотові в їзді боком.
Виключно заради стилю гума натягнута на суперширокі(8 дюймів спереду і 9 ззаду) диски типу «розварки», які разом з виготовленням і фарбуванням обійшлися господареві автомобіля в 11 тисяч рублів. Ще 6 тисяч коштували складні колісні проставки, які дозволили встановлювати два комплекти коліс – бойові і вихідні.
З необхідного в салоні – гідроручник (близько 3 000), спортивне крісло з ременями (10-15 тисяч рублів) і гоночне кермо (3-5 тисяч). Крім зовнішності, найбільше роботи було виконано з підвіскою: спортивні важелі Club Turbo (5,5 тисячі) дозволяють змінити керованість за рахунок інших кутів установки передніх коліс, а кермові сошки Кирило зі своїм механіком допрацювали самостійно, щоб домогтися потрібного характеру відгуків. Нарешті, ще 5,5 тис. – амортизатори Monroe Adventure 4×4 для «Ниви», які відмінно підходять для «класики» і надають шасі жорсткості.
Ще «десятку» треба накинути на супутні дрібниці, шиномонтажі, регулювання та інше. Рахуємо: близько 95 тисяч за машину, яка їде, але не особливо виглядає. А якщо додати ще трохи, то можна знатно потішити своє его і почуття прекрасного. Для цього власник «сімки» звернувся в ательє Clinched, яке займається виготовленням розширення кузова та іншого кузовного тюнінгу в японському (JDM) стилі. Хлопці взялися повністю оформити вигляд машини – без урахування модних коліс ці доробки можна оцінити в 20-30 тисяч.
Щоб встановити широкі колеса, збільшили виріз арок і закрили їх накладками із пластику (Фендеріх). До передніх крил прикрутили дзеркала в стилі старих «японців», а до кромки багажника – спойлер типу «дактейл» (качиний хвіст). Під переднім бампером з’явилася вантажного виду «губа», яку на час гонок Кирило демонтує. Фінальні штрихи: ностальгічна накладка на заднє скло і забарвлення навісного пластику з балончика. В результаті вийшов «седан-баклажан», який здатний не тільки валити боком по крижаному «Мячково», а й радувати своїм виглядом всіх небайдужих до автомобільної культури.