Ретрод з пікапа Dodge 1936 року
“Ratrod” – це такий захоплюючий і ні на що не схожий напрямок автомобільної “субкультури”. З чим це порівняти … та не довго довелося думати – звичайно, з сучасним мистецтвом, пише fishki.net.
Сьогоднішня розповідь про класичний варіант “ретродингу”, в основі якого лежать американські пікапи. І найбільш часто використовуваний з них – Ппікап компанії Dodge та ще такого далекого “дизельпанківського” 1936 року.
Автомобіль оснащений 5-ти циліндровим дизельним двигуном Deutz з повітряним охолодженням і механічною коробкою передач. Сам двигун є зразком “пошарпаного” дизельпанка, з усіма зовнішніми атрибутами “нещадної” експлуатації. Але в комплексі з усім ансамблем він виглядає дуже гармонійно. Адже основна “фішка” всіх ретродів – це зібрати в єдине ціле якомога більше деталей від якомога більшої кількості різнотипних автомобілів, то і тут ми можемо спостерігати дуже вдало вписаний “задок” від Plymouth (імовірно Fury) 60-х років з яскраво вираженими “акулячими плавниками” на крилах і задніми аерокосмічними “бластернимі” ліхтарями.
До речі, ця “незграбна генна модифікація” зробила схожим цей пікап на стиль автомобілів в останній серії “Божевільного Макса”. І це ще більше ріднить його з твором мистецтва.
В інтер’єрі для “ретродів” самий шик – це “растаманський” стиль. Ось і тут: підлога, встелена старими обшарпаними східними килимами, крісла, стеля і двері, обтягнуті старими мішками з під зерна.
Єдиний “неформат” – це спортивне кермо з хромованим підрульовими перемикачами. І ось ця суцільна еклектика в цілому перетворилася на прекрасного “ratrod”-лебедя, на якого будуть залипати всі корейські бридкі-каченята і традиційні мешканці автомобільного двору.