Користувачі перестали впізнавати логотип Kia після оновлення

Щомісяця близько 30 тисяч запитів до Google пов’язані з новим логотипом корейської компанії Kia, повідомляє інтернет-портал Carscoops. Користувачі досі не звикли до ребрендингу корейського автовиробника та скаржаться на його «нечитабельність».

Як відомо, Kia запустила новий логотип у 2021 році. Бренд вирішив відмовитися від овальної окантовки, а також змінив шрифт і позбавився інтервалу між літерами, що зробило поєднання «IA» схожим на «N». Оновлений знак породив плутанину серед інтернет-користувачів.

Повідомляється, що близько 30 тисяч запитів у пошуковій системі Google пов’язані зі спробою зрозуміти, що це за новий автовиробник – КN. Люди намагаються знайти модельний ряд, дізнатися, чи концерн має електричні версії машин, а також з’ясувати ціни. При цьому автомобілі справжньої Kia гуглять набагато частіше. Щомісяця пошукова система фіксує близько 2 млн запитів про корейську марку.

Можливо, дизайнерському відділу Kia це не дуже сподобається, але сам виробник може розцінювати це як позитивну новину. Незважаючи на спірний логотип, компанії вдалося зацікавити потенційного клієнта настільки, що він готовий шукати інформацію про випущені автомобілі.


Не пропустіть