Експерти назвали 5 сучасних функцій в авто, за які не готові платити покупці

Більшість автовласників не готові платити за високотехнологічні функції, які автовиробники хочуть запропонувати їм. Про це свідчать результати опитування проведеного компанією AutoPacific.

В опитуванні взяли участь 11 700 осіб. Більшість із них заявили, що не готові переплачувати за зовнішній дисплей для інформування пішоходів, додаткові екрани для пасажирів, а також за різні сервіси, послуги та оновлення підписки.

За інформаційно-розважальний дисплей для пасажира, який уже входить до опцій багатьох преміальних автомобілів, готові доплатити 21% респондентів. За послуги з передплати готові платити лише 18% покупців нових автомобілів, і лише 17% споживачів хочуть, щоб їхній автомобіль був оснащений екраном для відправлення повідомлень іншим учасникам руху — насамперед пішоходам.

Нещодавнє дослідження, проведене шведським виданням Vi Bilägare, показало, що традиційні фізичні кнопки в автомобілях набагато кращі і безпечніші за сенсорні.


Не пропустіть