Audi відзначає 40-річчя Quattro

Рівно 40 років тому компанія з чотирма кільцями представила свою нову розробку, яка дістала назву Audi quattro, і тим самим зробила свій перший крок в преміум-сегмент.

На Женевському міжнародному автосалоні в березні 1980 року спортивне повнопривідне купе викликало величезний резонанс. Audi quattro був першим «зарядженим» транспортним засобом, який був запропонований з повним приводом – концепцією системи приводу, яка раніше була призначена тільки для використання у вантажівках і позашляховиках.

Ідея цього повнопривідного легкового автомобіля виникла взимку 1976/77 року під час тест-драйвів позашляховика VW Iltis, який Audi розробляла для німецької армії. Чудові ходові якості цього позашляховика на льоду і на снігу привели інженерів до ідеї встановлення повнопривідної системи VW Iltis в серійний Audi 80.

Наступні тести були особливо вражаючими. Результатом стала спортивна Audi Coupé під назвою quattro. Потужність в 200 к.с. надходила від модифікованого 2,2-літрового п’ятициліндрового турбодвигуна, представленого восени 1979 року.

Audi quattro дебютував в автоспорті в початку 1981 року на ралі Яннер в Австрії. З цього моменту повнопривідна модель з Інгольштадта зробила революцію на міжнародній ралійній і гоночній арені.

Цьогоріч програма заходів, в яких прийме участь німецький виробник, стартує на Бременському автосалоні Classic (з 31 січня по 2 лютого). Історичний відділ Audi AG також братиме участь під прапором на льодовій гонці GP (1 і 2 лютого) в Целль-ам-Зеє, де Audi quattro Rallye S1 буде дріфтувати на замерзлому озері.


Не пропустіть