Топ-10 нових автомобілів для служби в Поліції

Ідеальний поліцейський автопарк, який він? На нашу думку, в нього повинні входити машини різних класів, щоби були і повсякденні міські «патрулі», і швидкі перехоплювачі, і свого роду «автозаки». Залежно від країни, цей автопарк може змінюватися, але в цьому пості ми в MMR.net.ua постаралися підібрати якомога універсальніший модельний ряд для поліцейського штабу, який би відповідав і за змістом, і по духу державній службі захисників закону.

У даний список ми включили і сучасний електрокар, і два середньорозмірних європейських авто, і американські зірки у вигляді Доджів і Форда, і позашляховики різних класів, і навіть один пікап та фургон.

Окрім стандартного переобладнання для поліції і шикарного фірмового розфарбування, більшість з цих авто заслуговують на спеціальний «таранний» посилений бампер спереду, захисні сітки за задніх вікнах та повний комплект з необхідних «маячків». Поїхали!

Polestar 2

Солідний зовнішній вигляд, ніби спеціально створений для «police car», – цей шведський ліфтбек розганяється до 100 км/год за 4.7 с. Полстар 2 має два електромотори сумарною потужністю 408 к.с. і 660 Нм крутного моменту. Літій-іонна батарея ємністю 78 кВтг забезпечує ліфтбеку запас ходу 500 км (WLTP). Окрім просторого салону, практичним бонусом послугує і захисний обвіс з нефарбованого пластику по периметру. Кліренс, щоправда, лише 15 см, міг би бути і вищим.

Alfa Romeo Giulia

Образ Альфа Ромео, як бренду, бездоганно підходить для поліцейських авто. Колись це були, до прикладу, седани 75, потім 159-та модель, а зараз це місце перейшло до чотирьохдверки Джулії. Для служби в правоохоронних органах Джулію варто закуповувати або з бензиновим 2.0-літровим 200-сильним мотором (0-100 км/год за 6.6 с.), або з дизельним агрегатом 2.2 на 190 к.с. (7.1 с.). Трансмісія в такому випадку – 8-ст. «автомат» і задній привід. Витрати пального відповідно становитимуть 5.9 та 5.0 л/100 км в змішаному циклі.

Opel Insignia

Ліфтбек Опель Інсігнія виступає менш драйверською, зате більш практично спрямованою альтернативою седану «Джульці». Тут значно просторіший салон, набагато більший багажник, дешевші запчастини. Двигун дизельний, 2.0 (174 к.с.), рекомендована КПП – механічна, 6-ст. З нею заявлені витрати пального в змішаному циклі становитимусь 4.3 л/100 км. Розгінна динаміка 0-100 км/год становить бадьорі 8 с.

Dodge Charger

Вже була шведська, італійська, німецька ідеальна поліцейська машина, але всі вони гаснуть порівняно з НИМ. Тому що дійсно крутячі патрулі їздять на американському автопромі! Великий седан Додж Чарджер з 3.6-літровим бензиновим мотором V6 Pentastar на 292 к.с., 8-ступеневим гідротрансформатором і заднім приводом – ось, що таке справжня поліція! Витрати пального з змішаному циклі для нього заявлені на рівні 10.2 л/100 км. Це рекомендована нами версія, SXT, яка є найбільш ощадливою серед всіх Чарджерів. І так, в Північній Америці ця машина дуже популярна на патрульній службі, і в тому числі з могутнім V8 під капотом.

Dodge Durango

Ще один символ американської поліції – великий SUV Додж Дюранго. Він підійде на ті випадки, коли є необхідність в більшому салонному об’ємі, вищому дорожньому проствіті та повному приводі. Двигун той самий, 3.6 V6, але потужність дорівнює 300 к.с. Середня витрата палива в такому разі заявлена на рівні 11.2 л/100 км (в умовах міста 14 л/100 км). Тому, як не обідно би було визнавати, але Доджі підходитимуть тільки для поліції тих країн, де дешеві ціни на паливо.

Ford Explorer

Конкурент великого Доджа в США та Канаді – великий Форд. У нього такий же набір якостей і такий же солідний імідж справжнього перехоплювача. Втім, для інших країн, де паливо вартує не так мало, Форд має одну суттєву перевагу: тут є версія з шестициліндровим мотором 3.0 і гібридною силовою установкою, сумарною потужністю в 457 к.с. Трансмісія 10-ступенева, автоматична, повний привід. Розгінна динаміка на рівні 6 секунд до «сотні», а витрати пального в змішаному циклі – якісь нещасні 3 л/100 км. Космос!

Dacia Duster

Дачія Дастер це саме те, що потрібно поліції – надійно, практично, зручно. Версія 4х4 відрізняється прекрасними позашляховими властивостями, особливо, коли «взута» і підходящі шини. За можливості, зараз стараються відмовлятися від дизельних двигугнів, тому для службового Дастера наша рекомендація – бензиновий турбомотор 1.3 (150 к.с.) і механічна КПП. Розгінна динаміка – 10.4 с. до «сотні» – не головне. Витрати палива, змішаний цикл – 6.8 л / 100 км це вже краще, але найліпше те, що кліренс 21 сантиметр

Isuzu MU-X

При всій повазі до згаданих вище авто, до витривалості і надійності Ісузу ніхто не дотягнеться. Справжній позашляховик з рамною конструкцією кузова, він чудово підходить для тяжких умов експлуатації і ніщо йому не страшне. Надійний японський 4-циліндровий дизельний мотор 3.0 (190 к.с. і 450 Нм) і автоматична 6-ст. КПП Aisin, об’єм паливного бака для якого зробили аж на 80 літрів. Витрачає «солярки» такий MU-X близько 9 л/100 км в змішаному циклі. До речі, кліренс аж 23.5 см, ще більше, ніж в Дастера.

Mazda BT-50

Пікапи також іноді необхідні на поліцейській службі, особливо, коли є якісь екстримальні експлуатаційні умови або стани. Саме пікап Isuzu D-Max слугував основою для створення як вищезгаданого позашляховика MU-X, так і свого близнюка-брата Мазди BT-50. Двигун рекомендується той самий, дизель 3.0, але КПП тут можна обрати механічну – і варто, адже з нею витрати палива ВТ-50 нижчі. Окрім іншого, японська якість та надійність Ісузу і Мазди виправдає всі очікування, можете не сумніватися.

Iveco Daily

Ну що ж, була низка седанів середнього і великого розміру, повнопривідних SUV, був електрокар, був пікап. Що ще потребує ідеальний поліцейський автопарк? Правильно, великого фургона, для всяких позаштатних потреб! Тут безальтернативно і заслужено вибивається вперед Івеко Дейлі – єдиний рамний фургон, та ще й з «вічним» 3.0-літровим «дизелем». Саме його безапеляційна надійність слугує якнайкращою рекламою для нього і однозначно зарекомендує відповідним чином себе на службі.