10 недорогих вживаних автомобілів у топовому сегменті, які надійно служать

Велика, красива, укомплектована всім, що забажаєш, машина від відомого автомобільного бренду, яка ще й не ламається і коштує всього лиш два-три десятка тисяч доларів. Фантастика? Аж ніяк, якщо знати, на які моделі дивитись, і вибирати, власне, на вторинному ринку.

Деякі з таких авто ще 5 років тому коштували новими 50 тисяч вічнозелених, а тепер, з досить помірним пробігом і, не виключено, після незначного кузовного ремонту, вони вартують як компактний седан чи хетчбек без пробігу. Ми в MMR.net.ua зібрали десять таких машин. На двох останніх місцях дивлячись крізь пальці ми розмістили середньорозмірні седани, але всі інші позиції посіли винятково машини високого і повнорозмірного класів. Читайте деталі далі.

  1. Infiniti Q50 (2013- )

  • Клас: середній (D);
  • Привід: задній або повний;
  • На вторинному ринку від: $15.000.

Infiniti Q50 може мати під капотом мерседесівський «дизель» 2.2 (170 к.с.), у парі з яким працюють або 6-ступенева «механіка», або 7-діапазонний «автомат» або бензиновий двигун 2.0 (211 к. с.), що розганяє «Фініка» до першої сотні за 7.2 с. На вершині гами – власний бензиновий агрегат 3.0 (405 к. с.), який надає прискорення до 100 км/год за 5.1 с. Останні два працюють виключно в парі з 7-ступінчастим «автоматом».

  1. Hyundai Genesis G70 (2017- )

  • Клас: середній (D);
  • Привід: задній або повний;

«Малий» Дженезіс міг комплектуватися бензиновим мотором 2.0 на 248 «коней» або 2.2-літровим «дизелем» потужністю 199 к. с. На вершині гами – версія G70 Sport V6 3.3 V6 (365 к. с.). Автомобіль з таким двигуном розганяється до першої «сотні» за 4.7 с., а «максималка» складає 270 км/год. Для всіх двигунів доступний лише 8-ступінчастий «автомат», а ось привід у будь-якій версії може бути як задній, так і повний. При розробці цього седана були задіяні відомі європейські обличчя з автопромисловості, тому багато в чому Genesis G70 зовсім не корейський.

  1. Toyota Avalon (2012-2018 )

  • Клас: бізнес (Е);
  • Привід: передній;
  • На вторинному ринку від: $16.000.

Тойотівський флагман побудований на спільній платформі з Lexus ES. Покоління вказаних років могло бути лише передньопривідним, хоча наступна генерація отримала на додачу повнопривідну версію. Щодо силового агрегату, то для Авалона був доступний єдиний 3.5-літровий V6 на 264 к. с. У парі з ним працює безальтернативний 6-ступінчастий «автомат». Також седан Е-класу оснащувався гібридною версією з мотором 2.5 потужністю 200 к.с. Витрати пального для останньої становили 5.8 л/100 км у змішаному циклі.

  1. Dodge Charger (2014- )

  • Клас: бізнес (Е);
  • Привід: задній або повний;
  • На вторинному ринку від: $17.000.

Під капотом Чарджера може встановлюються 3 бензинові мотори. Перший це 3.6-літровий V6 Pentastar, що видає 296 к. с. і 353 Нм. Другий – 5.7-літровий V8 HEMI, в арсеналі якого 377 «конячок» і 535 Нм. Працювати мотори можуть у парі з однією з двох АКПП передач – на 6 або 8 передач. До 100 км/год Додж розганяється приблизно за 5 с. Випускається також заряджена версія седана – SRT, де 6.2-літровий V8 видає 707 к. с. та 881 Нм крутного моменту. Максимальна швидкість такого автомобіля складає 326 км/годину.

  1. Chrysler 300 (2011- )

  • Клас: бізнес (Е);
  • Привід: задній або повний;
  • На вторинному ринку від: $13.000.

Моторна гама седана 300 складається з двох двигунів – 3.6-літрового V6, що видає 292 к.с. потужності, а також 5.7-літрового V8, в арсеналі якого 364 «конячок». Коробка передач у всіх випадках одна – 8-ступіненева автоматична. Шестициліндрову модифікацію можна купили як з заднім, так і з повним приводом. Між іншим, у топ-версії Platinum можна розраховувати на оздоблення салону шкірою від Poltrona Frau, натуральним деревом та платиновим хромом.

  1. Kia Quoris / K9 / К900 (2012-2018)

  • Клас: представницький (F);
  • Привід: задній;
  • На вторинному ринку від: 22.000$.

Це автомобіль не для понтів. Він виглядає солідно, але не викликає того роду уваги, що європейські машини F-класу або Lexus. Разом з тим він надійний і добре зроблений, тому самі ви не відчуватимете потреби ні у чому іншому, коли їздитиме ним. Моторна гама повнорозмірного седана Кіа складається з трьох бензинових агрегатів V6 з робочим об’ємом 3.3, 3.8 та 5.0 літра, що видають 300, 334 та 425 к.с. відповідно. Усі вони працюють у тандемі з 8-діапазонним «автоматом» зі спортивним режимом їзди.

  1. Kia K9 / К900 (2018- )

  • Клас: представницький (F);
  • Привід: задній або повний;
  • На вторинному ринку від: 36.000$.

У Північній Америці новий флагман Кіа продається як модель K900, у Кореї – під назвою K9. Силових установок для повнорозмірного седана на різних ринках передбачено три. Це базовий атмосферний двигун 3.8 V6 на 315 к.с., турбований V6 3.3 T-GDi, що видає 370 к.с., а також топовий атмосферний V8 5.0 GDi на 425 к.с. Всі мотори працюють у парі з класичним 8-ступінчастим «автоматом», привід – або задній, або повний.

  1. Hyundai Equus (2009-2016)

  • Клас: представницький (F);
  • Привід: задній;
  • На вторинному ринку від: 26.000$.

Екус побудовано на модифікованій платформі оригінального Дженезіса. Гама двигунів колишнього флагмана складалася з двох агрегатів – шестициліндрового 3.8-літрового мотора потужністю 290 кінських сил, і 366-сильного восьмициліндрового двигуна об’ємом 4.6 літра. Обидва мотори оснащувалися шестиступінчастою автоматичною трансмісією. Середня витрата палива повнорозмірного седана з V6 складає 10.8 літра, з двигуном V8 – 11.4 літрів бензину на кожні 100 км шляху.

  1. Hyundai Grandeur (2017-2020)

  • Клас: бізнес (Е);
  • Привід: передній;
  • На вторинному ринку від: 17.000$.

У лінійку силових агрегатів дорестайлового «Грандеур» входили бензиновий 2.4-літровий двигун на 190 к.с., агрегат на 3 літра потужністю 266 «конячок», а також установка з робочим об’ємом 3.3 літри на 290 кінських сил. Крім цього, доступний дизельний мотор на 2.2 літра з піковою потужністю 202 к.с. Усі вони працюють у тандемі з автоматичною 8-діапазонною коробкою передач. Були ще чисто «газові» версії для Південної Кореї, а також «гібрид» 2.4 (210 к.с.).

  1. Hyundai Genesis G80 (2013-2019)

  • Клас: бізнес (Е);
  • Привід: задній або повний;
  • На вторинному ринку від: 19.000$.

Залежно від ринку на Хюндай Дженезіс пропонуються різні двигуни. Базовим виступає 3-літровий V6 (257 к. с.). Далі йдуть 3,3-літровий агрегат з 282 «конячками», 3,8-літровий V6 (315 к. с.) та 5.0-літровий V8, що видає 425 к. с. потужності. Всі без винятку двигуни працюють у парі лише з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач. До 100 км/годину великий седан з базовим мотором розганяється за 8,6 с., а з найпотужнішим – за 5,4 с.


Не пропустіть