Топ-10 автомобілів для малого бізнесу в Україні

Часто для малого або середнього бізнесу потрібно забезпечити автопарк хорошими, надійними машинами. Не дивно, що найуніверсальнішим вибором у такому разі стане компактний «чобіток» або якийсь фургон середнього розміру, бажано з довшою колісною базою. Саме такі варіанти ми у MMR.net.ua підібрали нижче. Читайте далі, чому.

FIAT Doblo

  • Клас: «чобіток» (компактний розвізний фургон);
  • Довжина: 4406 мм;
  • Колісна база: 2755 мм.
  • Об’єм вантажного відсіку: 3.4 м3.

За багато років ФІАТ Добло міцно зарекомендував себе як вірного, безвідмовного друга. Сотні тисяч кілометрів, одні за одними, здатні долати ці італійські «пиріжки», не завдаючи ніяких клопотів власнику чи компанії. Добло також пропонує найбільшу варіабельність кузовних модифікацій: окрім типового вибору між стандартною і подовженою колісною базою, можна замовити опцію «високого даху». Втім, якщо механічна трансмісія для вас страшна перешкода, то вам з ФІАТом не по дорозі – «автоматів» тут немає! Дизельні мотори 1.3 (90 к.с.) і 1.6 (95-120 к.с.). Бензиновий 1.4 видає 90 к.с. без турбіни і 120 з нею.

Volkswagen Caddy

  • Клас: «чобіток» (компактний розвізний фургон);
  • Довжина: 4500 мм;
  • Колісна база: 2755 мм.
  • Об’єм вантажного відсіку: 3.3 м3.

Нова генерація Фольксвагена Кедді заснована на модульній платформі MQB. Покращилися паливна економічність, рівень безпеки, стали доступними маса всяких сучасних опцій. Ресорна конструкція задньої підвіски була замінена пружинною. Керованість Кедді відповідає фольксвагенівським стандартам, як і жорсткість на ходу, щоправда. Дизельні мотори всі 2.0 (75-122 к.с.), бензиновий лише один – 1.5-літровий, 114-сильний. КПП: механічна на 6 або автоматична «робот» на 7 передач. Фольксваген єдиний у класі надає вибір між переднім і повним приводом.

Ford Connect

  • Клас: «чобіток» (компактний розвізний фургон);
  • Довжина: 4425 мм;
  • Колісна база: 2662 мм.
  • Об’єм вантажного відсіку: 2.9 м3.

За рівнем керованості «заткнути»  Кедді може хіба Форд Коннект. Для когось це буде несподіванка, але водій фордівського «пиріжка» відчуватиме справжню насолоду, рухаючись міськими маршрутами чи ділянками на автострадах. Не менший привід для позитивних емоцій дасть по-німецьки добротний салон Коннекта, де ергономіка працює на відмінно. Двигуни доступні дизельні, об’ємом 1.5 (75 та 100 к.с.) та один бензиновий 3-циліндровий 1.0 (100 к.с.). КПП: механічна 6-швидкісна, або автоматична 8-ступенева.

Renault Kangoo

  • Клас: «чобіток» (компактний розвізний фургон);
  • Довжина: 4486 мм;
  • Колісна база: 2716 мм.
  • Об’єм вантажного відсіку: 3.3 м3.

Новий Рено Кенгу підкуповує все тими ж старими цінностями: якість, надійність і ресурсність. Без нововведень також не обійшлося: Рено пропонує для «каблучка» унікальну опцію, де перегородка за сидінням пасажира відкидається набік, а саме сидіння – складається допереду. Це дає виняткову площу (і зручність) завантаження, коли одночасно відкриті зсувні та пасажирські двері. Агрегатна база Кенгу складається з фірмових «дизелів» 1.5 (75-115 к.с.) та бензинових моторів 1.3 турбо (100 та 130 к.с.). КПП 6-ступенева, механічна або автоматична «робот» EDC. Версія-електрокар, до речі, піонер в цьому класі, тепер має запас ходу 300 км.

Peugeot Partner / Citroen Berlingo

  • Клас: «чобіток» (компактний розвізний фургон);
  • Довжина: 4403 мм;
  • Колісна база: 2785 мм.
  • Об’єм вантажного відсіку: 3.3 м3.

Пежо Партнер та Сітроен Берлінго – справжні народні улюбленці. Ці «пиріжки» у перших двох поколіннях можна побачити у кожному дворі будь-якої європейської країни. Третя генерація отримала радикальні зміни в інтер’єрі, де акцент змістився з явного аскетизму в бік дечого більш дизайнерського. Дизельних агрегатів може бути два: 1.6 (100 к.с.) або 1.5 (130 к.с.). Бензиновий турбомотор також доступний – це 1.2-літровий 110-сильний мотор. Трансмісія: 5-6-ст. «механіка» або 8-ст. «автомат». Є також версія-електрокар, з запасом ходу 275 км.

Peugeot Expert / Citroen Jumpy

  • Клас: середньорозмірний фургон;
  • Довжина: 5310 мм;
  • Колісна база: 3275 мм.
  • Об’єм вантажного відсіку: 6.6 м3.

Ні для кого не секрет, що Пежо Експерт та Сітроен Джампі це ідентичні автомобілі групи PSA. Майже 30 років їхнього існування паралельно «живе» ще одна така сама модель – FIAT Scudo. Останні генерації усіх трьох сильно сколихнули сегмент середньорозмірних венів, бо виявились практично ідеальним вибором у класі. Для Пежо / Сітроена у «довгобазному» виконанні XL доступне як 2-рядна версія, так і суто вантажна, з трьома місцями спереду і 6.6 кубометрами багажного відсіку позаду. А що не доступне, це модифікація з «високим» дахом, нажаль. Силові установки представлені дизельними агрегатами 1.6 та 2.0, потужністю від 100 до 180 к.с. КПП: 6-ступенева «механіка» або «автомат» Aisin на 8 швидкостей. Привід виключно передній.

Ford Transit Custom

  • Клас: середньорозмірний фургон;
  • Довжина: 5340 мм;
  • Колісна база: 3300 мм.
  • Об’єм вантажного відсіку: 6.8 м3.
  • Об’єм вантажного відсіку версії H2: 8.3 м3.

Німецький підрозділ компанії Форд явно пишається без перебільшення кульовим іменем Транзіт, яке десятки років носять його комерційні фургони. Досить лише сказати, що Транзіт Кастом настільки популярний, що стабільно присутній у категорії ТОП-10 найпродаваніших моделей авто у Великій Британії в загальному заліку. І це при тому, що Форд є одним з найдорожчих фургонів в класі. «Довгобазний» Транзіт Кастом може бути як одно-, так і дворядним, як зі стандартним, так і з «високим» дахом. Підібрати свій ідеальний фургон дозволить діапазон дизельних моторів 2.0 EcoBlue з віддачею від 105 до 170 к.с. Трансмісія пропонується 6-ступенева, механічна або автоматична. Привід: передній.

Mercedes-Benz Vito

  • Клас: середньорозмірний фургон;
  • Довжина: 5370 мм;
  • Колісна база: 3430 мм.
  • Об’єм вантажного відсіку: 6.6 м3.

«Мажорний» вибір, скажете ви. Як би там не було, хоч все це комерційний сегмент і представлені моделі – прямі конкуренти, все одно за володіння Мерседесом Віто вам прийдеться заплатити більше. Нічого не вдієш, проте і сама машина не промах. «Високий дах» для Віто не доступний в принципі, зате асортимент модифікацій «довгобазного» фургона не позбавлений виконання Mixto (2-рядного) чи широкої лінійки дизельних агрегатів об’ємом 1.6 та 2.2 л. та потужністю від 102 до 237 к.с. КПП: 6-ступенева «механіка», альтернативою якій слугує 9-діапазонний «автомат». Привід: задній або повний.

Volkswagen Transporter

  • Клас: середньорозмірний фургон;
  • Довжина: 5304 мм;
  • Колісна база: 3400 мм.
  • Об’єм вантажного відсіку: 6.7 м3.
  • Об’єм вантажного відсіку версії H2: 9.3 м3

Фольксваген Транспортер є свого роду «золотим стандартом» комерційної техніки. Бездоганно продуманий і пронизаний якістю у кожній деталі чи механізмі, він, крім того, пропонує різноманіття модифікацій, у тому числі по кузову. Вказаний «довгобазний» фургон буває як у 3-місному однорядному виконанні, так і з двома рядами сидінь і зменшеним вантажним відсіком відповідно. Крім того, є можливість вибрати «високий дах», якщо є потреба. Двигуни: 2.0-літрові «дизелі» потужністю від 110 до 199 к.с. КПП: 5- або 6-ступенева «механіка» або автоматична DSG на 7 передач. Привід: передній або повний.

Renault Trafic

  • Клас: середньорозмірний фургон;
  • Довжина: 5480 мм;
  • Колісна база: 3498 мм.
  • Об’єм вантажного відсіку: 6.7 м3.
  • Об’єм вантажного відсіку версії H2: 8.9 м3

За балансом споживчих якостей мало хто потягається з Рено Трафік. Тут вам і висока надійність, і чудово налаштоване шасі, де керованість і комфортабельність зуміли органічно поєднатися, і розумна цінова політика. Різноманіття модифікацій відповідає Фольксвагену: «довгобазні» Трафіки також можна взяти з одним або двома рядами сидінь та зі стандартним або «високим» дахом. Двигуни: дизельні, об’ємом 2.0 л, потужність яких варіюється від 110 до 170 к.с. Трансмісія 6-ступенева, механічна або автоматична EDC, ведучі колеса тільки передні.


Не пропустіть