Названо Топ-11 «доступних» спорткарів у 2022 році

Цього разу мова на шпальтах MMR.net.ua піде про прекрасне. Легкі, з переднім або середнім розташуванням двигуна, заднім приводом (крім Audi) спорткари. Не 8-циліндрові маслкари і не дорогущі суперкари чи гран турізмо, ні. Про відносно доступні моделі, які дарують задоволення за рулем 10/10. Читайте далі.

BMW 2 series *

Купе БМВ 2 серії має задній привід, безрамкові вікна, ідеальну ергономіку. Але чого не має, то це механічної КПП. Втім, привід для оптимізму в 2 серії надає адекватний дизайн, що рідкість для сучасних БМВ. Потужність надходить від 2,0-літрового бензинового двигуна потужністю 184 (к.с.) або ощадливого дизеля 2.0 (190 к.с.). Практичність 2 серії, яка по факту не є спорткаром, також гідна поваги: позаду достатньо місця для двох дітей і є 390-літровий багажник, що робить його автомобілем, яким можна їздити щодня.

Audi TT

Лінійка агрегатів на Ауді ТТ мають добрячу потужність, навіть якщо не враховувати спорт- та суперспорт модифікаціїі S та RS. Задоволення від керування ТТ на гідному рівні завдяки точному рульовому управлінню та мінімалістичному пуристському інтер’єру. Що вже казати про 400-сильний п’ятициліндровий TT RS, який, по суті, є унікальною моделлю. Шкода лише, що МКПП більше не доступна для ні для ТТ, ні для TT S чи TT RS.

Jaguar F-Type

Зараз для Ягуара доступні два двигуни. Це найлегший  чотирициліндровий 2,0 (300 к.с.), а також 5,0-літровий V8 потужністю 450 к.с. або 575 к.с. Найдоцільнішим, як не дивно, є 2,0-літровий F-Тайп: він легший, дешевший, збалансованіший, а також економічніший. Ягуар заявляє, що середні витрати палива такого будуть близько 8.1 л/100 км, тоді як розгін до «сотні» займе 5,7 с. Інші практичні моменти F-Тайпа включають 407-літровий багажник, який легко вміщує достатньо багажу на вихідні, що робить цю машину чудовим вибором, чи то для поїздки в супермаркет, чи для туру Європою удвох.

BMW Z4

Якщо ваше уявлення про ідеальний спорткар передбачає відкритий верх, то БМВ Z4 — блискучий вибір. Версії початкового та середнього рівня оснащені 2,0-літровим чотирициліндровим бензиновим двигуном, який видає 197 та 258 к.с. відповідно. Покупці, які шукають більше потужності, можуть вибрати топовий Z4 M40i, який оснащений 3,0-літровою рядною «шісткою» на 340 к.с., яка прискорює родстер до 100 км/год за 4,5 с. При цьому є можливість вибору між автоматичною та механічною КПП.

Nissan Z

Під капотом культового спорткупе від Ніссан розміщується 3.0-літровий 6-цилідровий бі-турбо V-подібний мотор з перемінним ступенем стискування потужністю 405 к.с. Ех, як же добре, що Ніссан все ж подарував нам нову генерацію цього прекрасного спорткару! Адже на фоні загального схиблення на нудотних кросоверах, маркетологи цілком могли «закрити лавочку» скоріше іміджевих, а не економічно вигідних моделей. На вибір доступна як механічна, так і автоматична трансмісії. Привід задній.

Subaru BRZ

Характерною рисою для істинного спорткару є ідеальне розвагування 50/50, тобто рівномірний розподіл маси машини на кожну вісь. BRZ може таке запропонувати. Ба більше, опозитний 2.4-літровий мотор Субару видає потужність 235 к.с. і забезпечує низький центр тяжіння, що робить поведінку купе в поворотах якомога більш перфектною. Ручна трансмісія доповнить вир емоцій, отриманих від налаштувань шасі, а також забезпечить кращі показники розгінної динаміки та максимальної швидкості.

Toyota GR86

Даремно ви вважали, що нові GR86 та BRZ абсолютно однакові за характером. Бо мають вони різні налаштування передніх і задніх амортизаторів, при цьому Toyota використовує на 7% нижчу передню пружину і на 11% вищу задню. Субару використовує порожнисту передню поперечину товщиною 3 мм, а у 86-ї – 1.8 мм. Що ще важливіше, Субару використовує нові точки кріплення для заднього стабілізатора, прикріпленого безпосередньо до кузова, а до підрамника, як у Тойоти.

Mazda MX-5

Мазда MX-5 має одну з найсильніших претензій на термін «спорткар». Останнє покоління MX-5 продовжує залишатися вибором за замовчуванням для тих, хто хоче еталонний спортивний автомобіль без надлишків. Атмосферні мотори 1,5 та 2,0 виробляють 130 та 181 к.с. відповідно, і хоча це невеликі цифри порівняно з більшістю інших сучасних потужних автомобілів, MX-5 зовсім не відчуває недостатку потужності. Легкий, швидкий і маневрений, родстер MX-5 приносить задоволення навіть на помірних швидкостях, вже не кажучи про водіння на межі.

Alpine Renault A110

Альпін— це спортивний автомобіль у класичному розумінні. Купе дотримується принципів легкої ваги та пуристської динаміки замість безглуздої боротьби з фізикою. Потужність надходить від 1,8-літрового двигуна підрозділу Renault Sport у Дьеппі, Франція, який фактично створив Альпіну. Модель важить лише тонну, тому з потужністю 250 к.с. вона розганяється до «сотні» за 4,5, а витрачає в середньому 5 л/100 км.

Lotus Emira

Лотус Еміра став останньою моделлю англійського нішевого виробника, що оснащується ДВЗ. Зате однією з найкращих за історію марки, ймовірно. Британці позичили два різних двигуни для свого спорткупе: 2.0 турбо від Mercedes-Benz AMG потужністю 365 к.с. та 3.5 V6 від Toyota, який видає аж 406 к.с. Перший агрегатується виключно з «роботом» на 8 передач, а от японський агрегат доступний як з гідротрансформатором, так і з механічною КПП на 6 швидкостей.

Porsche Cayman / Boxter

Порше відомий своїм поєднанням задоволення від водіння з атрибутами автомобіля люкс-сегменту. Справедливо це і для купе Кайман або родстера Бокстер, що оснащуються 2,0-літровими «опозитниками», або, у випадку модифікації GTS, шестициліндровим 4.0 для максимального драйву. Щодо трансмісії, то задні колеса обертаються за посередництва механічної або автоматичної КПП на 6 або 7 передач відповідно. Керувати цим всім можна в чудовому салоні, спроектованому для справжніх автомобільних гурманів.


Не пропустіть