Топ-7 кращих 10-річних великих кросоверів та позашляховиків в Україні

Якщо реального сенсу у компактних кросоверах порівняно з седанами та універсалами майже немає, то значення сегменту «великих SUV» дійсно важко переоцінити. Це перш за все місткі потужні автомобілі, які здатні долати пересічну місцевість, перевозячи екіпаж з п’яти, а іноді семи чоловік та їх речі / спорядження.

Одні з них є королями бездоріжжя, інші відточені у бік їздових характеристик на асфальті, але в цілому всі вони є прекрасними сімейними автомобілями. Що, захотіли і собі такий? Ми у MMR.net.ua зібрали для вас ТОП-7 великих SUV з пробігом, орієнтуючись на український вторинний ринок та пропозиції 2011-2013 років випуску.

7. Mercedes-Benz M-Class

  • Країна: Німеччина;
  • Сегмент: преміум;
  • Ціна в Україні, $: ≈ від 20 000 до 35 000.

2011 рік став дебютним для «ML-ки» в кузові W166. Одним з беззаперечних козирів моделі є її спроможність битися на бездоріжжі: повнопривідна трансмісія 4MATIC тут оснащена системами буксирування причепа, руху по пересіченій місцевості та підйому в гору. Крім того, позашляховик Мерседес-Бенц допоможе водієві на крутих спусках. На вторинному ринку України найбільшого розповсюдження набули М-Класи з дизельними двигунами: 3.0 V6 (258 к.с.) та рядна «четвірка» 2.2 (204 к.с.). Значно рідше ви зустрінете бензинову версію 3.5 V6 (306 к.с.). Коробка передач у будь-якому випадку 7-ступенева, автоматична.

6. Volvo XC90

  • Країна: Швеція;
  • Сегмент: преміум;
  • Ціна в Україні, $: ≈ від 14 000 до27 000.

Великий «джип» Volvo XC90 першого покоління є найстарішим учасником даної добірки. Його дебют відбувся ще на початку 2000-х. Втім, він став напрочуд успішною моделлю і «дожив» аж до 2014-го року, після чого на конвеєрі в Гетеборзі його замінив ХС90 нової генерації, не менш вдалий. Ми це все ведемо до того, що за довгі роки випуску, саме Вольво мав найбільше шансів бути доопрацьованим і відточеним, якщо ми говоримо за екземпляри з проміжку 2011-2013 років. На вторинному ринку ХС90 частіше зустрічається з дизельним мотором 2.4 (200 к.с.), але іноді «прослизають» пропозиції з рядною бензиновою «шісткою» 3.2 (243 к.с.). Трансмісія практично завжди буде 6-ступенева, автоматична, повнопривідна. Ви також можете знайти 7-місний ХС90, ближче до верхньої планки цін.

5. Volkswagen Touareg

  • Країна: Німеччина;
  • Сегмент: мас-маркет;
  • Ціна в Україні, $: ≈ від 16 000 до 33 000.

Ніхто не звинуватить нас у лукавому, коли ми визнаємо Туарег 2-го покоління одним з найзбалансованіших продуктів марки Фольксваген. Так воно і є: хороша керованість та спритність залишають місце для затишку і комфорту, які, у свою чергу не дисонують з доволі пристойними можливостями на офф-роуді! На додачу, тут не ллється надлишковий пафос, як у деяких інших SUV аналогічного розміру, а двигуни показують відмінну паливну економічність. До речі, про них: в Україні Touareg розповсюджений з 3.0-літровим дизельним агрегатом V6 потужністю 204 та 245 к.с. Привід повний, КПП майже у всіх випадках 8-ступенева, автоматична. Рідко траплятиметься модифікація з могутнім «дизелем» Audi 4.2 V8 (340 к.с.), утримання якої гарантовано забере чимало додаткових коштів.

4. Land Rover Discovery

  • Країна: Велика Британія;
  • Сегмент: мас-маркет;
  • Ціна в Україні, $: ≈ від 17 000 до 28 000.

Віднести Ленд Ровер до категорії мас-маркету постає свого роду блюзнірством – бо його вартість комплектуючих, обслуговування, сам автомобіль – взагалі не співпадають з даним поняттям. Якість виконання інтер’єру Діскавері 4 покоління також заслуговує на аплодисменти – дерево, метал, м’який пластик та шкіра. І місця в салоні купа, вже не кажучи про фірмову капітанську посадку. 7-місні виконання тим паче підійдуть для тих, хто шукає автомобіль-експедиційник. Хоча на третьому ряду майже не буде куди опустити ноги – Discovery є справжнім позашляховиком з рамною конструкцією кузова. Зате проїдете усюди, лиш би норовиста електроніка не підвела 😉 Орієнтуйтеся на екземпляри 2013 року, коли відбувся рестайлінг 4-го «Діско».

3. Jeep Grand Cherokee

  • Країна: Сполучені Штати Америки;
  • Сегмент: мас-маркет;
  • Ціна в Україні, $: ≈ від 15 000 до33 000.

Ця підбірка була би неповноцінною без такої культової моделі, як Джип Гранд Черокі. За даними mmr.net.ua Grand Cherokee є одним з когорти «справжніх позашляховиків», але з несущою конструкцією кузова. Це завжди давало перевагу Grand Cherokee у питаннях маневреності, комфортабельності та економічності перед «рамниками». При цьому офф-роуд для Джипа аж ніяк не чужа стихія, ба більше: завдяки легшому кузові на окремих ділянках американський позашляховик почувається навіть впевненіше. Екземпляри 2013 року часто вже є рестайлінговими, проте завезеними «битими» зі США / Канади. Вживані Jeep’и в нас найчастіше зустрічаються з 3.0-літровим «дизелем» V6 (241-247 к.с.) і автоматичною трансмісією: 5- (дорест) або 8-ступеневою (пострест). Привід, звісно, повний.

2. Toyota Land Cruiser Prado

  • Країна: Японія;
  • Сегмент: мас-маркет;
  • Ціна в Україні, $: ≈ від 21 000 до 37 000.

Легендарний рамний позашляховик користується величезною популярністю завдяки своїм незламним принципам: довговічність, практичність і ліквідність. Окрім цього, Ленд Крузер Прадо не поступається Ленд Роверу в плані всюдихідних якостей – прямого призначення позашляховиків як класу! Великий SUV від Toyota також є напрочуд комфортним: він просто не помічає під своїми масивними колесами численних нерівностей наших доріг. Хоча салон Prado не здатен полонити тією атмосферою англійського лоску, що Discovery, проте він є затишним місцем для перебування. На нашому вторинному ринку японські 4х4 2011-2013 року зустрічаються з «дизелем» 3.0 (173 к.с.) або 4.0-літровим бензиновим V6 (282 к.с.). Привід повний. КПП у більшості випадків – 5-ступеневий «автомат».

1. Infiniti FX / QX70

  • Країна: Японія;
  • Сегмент: преміум;
  • Ціна в Україні, $: ≈ від 18 000 до 28 000.

Так сталося, що на 2013 рік припала зміна імені культового «черевика» від Інфініті: замість звичної назви FX модель отримала нову – QX70. Майте це на увазі, коли шукатимете даний кросовер на «вторинці». Одним з найдоречніших епітетів для опису Infiniti FX є слово «захопливий». Він виглядає свіжим і стильним навіть зараз, у 2022-му, а їздить так, як не снилося нікому з вищезгаданих SUV. Салон вас вразить чудовою ергономікою водійського місця, напрочуд затишним дизайном і пристойною якістю оздоблення. Особливо він презентабельний у світло-бежевому виконанні . Вживані FX’и у нас представлені в основному з 3.0-літровим «дизелем» V6 Renault 3.0 DCI (238 к.с.), проте зустрічаються і бензинові версії з 3.5 та 3.7-літровими легендарними двигунами Nissan серії VQ. Трансмісія 7-ступенева, автоматична, повнопривідна.


Не пропустіть