Топ-7 популярних автомобілів з високою ліквідністю

Хтось купує автомобіль як «витратник»: придбав, наїздив сто тисяч, продав, забувся, купив новий. Для інших купівля машини це скоріше емоційний процес, свято: зазвичай такими клієнтами є автогурмани або автоентузіасти, які вибирають авто «серцем» і «що попало» ніколи не візьмуть.

Існує ще, наприклад, третя категорія потенційних покупців – це люди, які насамперед цікавляться ліквідністю авто. Власне, для них ми в MMR.net.ua підібрали цей список, посортувавши його учасників виключно в алфавітному порядку. Тут представлені саме ті авто, які високо цінуються і мало втрачають у ціні при вторинному перепродажу. Це всім відомі автомобілі, репутацію яких не потрібно нікому доводити, бо вона говорить сама за себе. Їх країни походження доволі передбачувані – це Японія та Німеччина, а також Швеція.

Lexus LX

Зі недавньою зміною покоління повнорозмірний SUV преміум-класу марки Lexus змінив платформу – тепер це  сучасний модуль GA-F, на якому, як відомо, побудований «офф-роудер» Land Cruiser. Платформа ця, як і попередня, створена для рамних «джипів». Власне, неабиякі можливості позашляховика Lexus на бездоріжжі покликана підкреслювати і трансмісія: флагман Lexus LX оснащується центральним диференціалом Torsen, трьома блокуваннями та зниженим рядом. Допомогти в підкоренні бездоріжжя покликана гідравлічна підвіска з можливістю ручного регулювання. Подібно до всіх автомобілів у списку, покупці моделі LX виявляють неабияку лояльність до даного продукту японської інженерної думки, бо впевнені, що обраний ними товар продемонструє себе з найкращого боку в плані сучасних технологій, надійності, багатства оснащеності, а також – ліквідності.

Mercedes-Benz G-Class

Позашляховик 4х4 – G-Class – у базовій комплектації здатен подолати будь-яке бездоріжжя. Знизу ви все ще знайдете рамне шасі, хоча передня підвіска тепер повністю незалежна, і весь кузов, хоч і на перший погляд видається таким же, був розроблений з нуля. Результат – автомобіль із блокуванням усіх трьох диференціалів, величезним кліренсом і такими ж здібностями на офф-роуді, як і колись. Проте поведінка на дорозі і посадка в салоні змінилися докорінним чином. Зокрема, перехід до рейково-шестерневого рульового управління зробив найбільший внесок у їздовий комфорт G-Class. Годі казати, що ліквідність «Гелендвагена» просто зашкалює – поточне  покоління (2018 – наш час) продається з астрономічним цінником навіть з пробігами близько 100 тис. км.

Mercedes-Benz S-Class

Повнорозмірний седан преміум-класу – S-Class – багатьма досі сприймається як найкращий автомобіль у світі. Що ж, з виходом у 2000-х на ринок Rolls-Royce Phantom це твердження стало доволі відносним, але ніде душу діти – як кажуть, «Мерседес це Мерседес», і це також правда. Автомобілі попередньої генерації, W222, обрали для себе понад 500 тис. покупців у всьому світі. І лояльність клієнтів до Mercedes висока: 80% тих, хто купив S-Class у Західній Європі, наступним автомобілем вибирають автомобіль цього ж бренду. У США цей показник дорівнює 70%. Саме такий статус моделі, а ще реноме флагмана бренду Mercedes-Benz і є причиною максимального впровадження технологій, що стосуються рівня user experience, безпеки, динаміки та екологічності «S-ки».

Mercedes-Benz V-Class

Мікроавтобус преміум-класу – V-Class – замислювався  як машина, здатна задовольнити потреби найбільш різного роду. Він згодиться і як сімейний автомобіль, і як супер-комфортний перевізник для готелів чи туристичних фірм, і як інструмент підприємницької діяльності (ведення бізнесу). Причому за своїми габаритами та оснащенню V-Class впритул підійшов до масштабів флагмана Mercedes-Benz, моделі S-Class. Ну, а дизайн «буса» взагалі заслуговує на окремі похвали. Він сповнений аристократизму та традицій, водночас машині ані трохи не бракує стрімкості та сучасності. До речі, за даними MMR.net.ua, скоро німці презентують рестайлінговий V-клас, де буде модернізовано салон, електроніку та оснащення. Тому тим, хто ганяється за ліквідність, особливо рекомендується почекати трохи, щоби придбати вже оновлену модель. Та навіть машини перших років випуску не знайдеш задешево – попит на преміальні «буси» Mercedes дуже високий.

Toyota Land Cruiser Prado

Великий позашляховик від Toyota адресований тим, хто вважає повнорозмірний Ленд Крузер надто дорогим або громіздким. «Прадік» – це насамперед олдскульний 4х4 із рамною конструкцією, безвідмовними двигунами і трансмісіями, а також з купою перевірених часом технологій. Що стосується буксирування, їзди на пониженій передачі, пробирання хащами чи в’язким грунтом, то Тойотівський «джип» до цього готовий завжди і всюди. І хоча ви можете вибрати Land Cruiser Prado із пневматичною підвіскою та шкіряними сидіннями, не сподівайтесь, що він буде їздити та керуватися як SUV з несучим кузовом, як-от Land Rover Defender чи Jeep Grand Cherokee. Це дещо інший звір: менш витончений на автостраді, але у своїй лізі – непереможний!

Volkswagen Multivan

Модель Volkswagen Multivan відноситься до категорії мікроавтобусів преміум-класу. Найостанніше покоління Т7 розроблене вже як виключно самостійна модель, що відтепер немає спільного конструктиву з фургонами Transporter. Цікаво, що мікроавтобусів Caravelle та кемпервенів California такий поворот історії не спіткав, вони все ще залишаються далекими похідними комерційного «Буллі», хоч і сильно відрізняються від фургона-«роботяги». Щодо Мультивана, то навіть  попередній Multivan T6.1, як і всі попередні покоління, демонструє вражаючу ліквідність. Ми впевнені, що нова генерація не зрадить традиції. Головними козирами німецького мікроавтобуса завжди були висока якість виготовлення, всюдисуща продуманість та вивіреність, широкий вибір модифікацій та сучасні технології.

Volvo XC90

Шведський великий SUV – Volvo ХС90 – високо цінується по всьому світу за свій сильний характер, характерними рисами якого є безпека, якість, надійність та сучасні технології. Шикарний сімейний автомобіль для тих, хто може собі дозволити їздити на Вольво. Попри свій класичний для SUV вигляд, на бездоріжжі можливості ХС90 вкрай обмежені – цей автомобіль не про екстрим. Крім того, 2.0-літрові агрегати (а інших тут не знайдеш) мають певну специфіку роботи, коли ідеться про такий крупний автомобіль – їм трохи бракує еластичності моторів V6 та V8. Ця критиканська нотка менш справедлива, втім, для пізніх екземплярів (2020 рік – нас час). Останні відрізняються переналаштованим програмним забезпеченням, а також деякими конструктивними відмінностями своїм моторів, як-от появою електронного стартера-генератора. На останок ми в MMR.net.ua хочемо доповнити, що 7-місні модифікації Volvo XC90 демонструють вельми розумну організацію простору на 3-му ряду, одну з найкращих у класі.