Топ-7 недорогих вживаних кросоверів «на автоматі» в Україні
Фінансове становище нашого населення у часи повномасштабної війни з московитами, м’яко кажучи, бажає бути кращим. Тому більшість людей, маючи на меті купити собі машину, дивиться саме на ринок вживаних автомобілів. Сьогодні ми в MMR.net.ua зібрали тут 7 найкращих, на нашу думку, вживаних кросоверів з АКПП, які б одночасно коштували адекватних грошей, але разом з тим не засмучували майбутнього власника в ході експлуатації неприємними «сюрпризами».
Зважаючи, що у даний список ми включили тільки машини з автоматичною трансмісією, то ця тема буде особливо цікавою для жінок: тих, які планують стати водіями чи вже є такими. Читайте далі детальніше про учасників нашої підбірки.
Suzuki Vitara (2015- )
- Ціна в Україні, $: 14-20 тис
Традиційно для «топів» mmr.net.ua, ми віддаємо належне відносно доступним японським моделям, зокрема малому кросоверу Suzuki Vitara. Це доволі свіжа модель, яка випускається з 2015-го року і встигла перенести лише незначний фейсліфтинг у 2018-му. Оскільки автомобілі марки Сузукі заслужено цінуються завдяки своїй надійності, ліквідності і практичності, то ціни на Vitara не надто воліють опускатись, хоча це може виявитись і плюсом – при перепродажі ви отримаєте значне збереження вартості.
Найімовірніше, ви знайдете машину з пробігом 80-120 тис. кілометрів, оснащену бензиновим 1.6-літровим атмосферним мотором (120 к.с.) або трициліндровим турбодвигуном 1.0 (112 к.с.), обоє з яких будуть спряжені з автоматичною КПП на 6 передач. Варто сказати, що навіть 1.0-літровий агрегат не страждає малим ресурсом, як це буває в малооб’ємих моторів інших брендів, а 1.6-літровий «атмосферник» взагалі за належного обслуговування служитиме вічність.
За:
- Надійний, практичний, ліквідний;
- Зручний і маневрений;
- Сучасна, «свіжа» модель.
Проти:
- Дорожчий за інших у списку;
- Для когось надто консервативний.
Mitsubishi ASX (2010- )
- Ціна в Україні, $: 11-20 тис.
Mitsubishi ASX за своїми споживчими якостями схожий до Suzuki. Щоправда, випускається він суттєво давніше і конкурувати за сучасністю з Vitara може лише модифікація після останнього рестайлінгу (так, у ASX їх було багато). Серед пропозицій не мало екземплярів завезено з ЄС – такі ASX часто зустрічаються з дизельним мотором 1.8 на 150 к.с. Привезених з Північної Америки «битків» теж вистачає. Заокеанські ASX мають назву «Outlander Sport» і зустрічаються зокрема з 2.4-літровим бензиновим мотором.
Найімовірніше, ASX ви знайдете з пробігом 150-200 тис. кілометрів, який буде оснащено бензиновим 1.8-літровим агрегатом потужністю 140 к.с. і безступеневою АКПП (тип «варіатор») або ж 2.0-літровим 150-сильним мотором, тим-таки «варіатором» і повним приводом.
За:
- Практичність;
- Хороша ергономіка;
- Висока надійність і розповсюдженість запчастин.
Проти:
- Купа «битків» з Північної Америки;
- Безступенева АКПП типу «варіатор».
Peugeot 4008 / Citroen C4 Aircross (2012-2017)
- Ціна в Україні, $: 10-12 тис.
«Фішка» цих двох кросоверів від PSA Peugeot-Citroen полягає у тому, що технічно і фактично це той самий Mitsubishi ASX, лиш з іншими бамперами і фарами / ліхтарями, проте продаються «французькі» кросовери за дещо нижчою ціною – адже про них ніхто не задумуються, коли починає шукати собі щось на вторинному ринку. Щоправда, самих двійників від Peugeot-Citroen на вторинному ринку України також дуже мало, тим більше з АКПП, тому шансів знайти щось путнє не так вже і багато.
Найімовірніше, ви знайдете Peugeot 4008 / Citroen C4 Aircross з пробігом близько сотні тисяч кілометрів, з 2.0-літровим атмосферним бензиновим двигуном Mitsubishi (150 к.с.) і переднім приводом. Як ви вже могли здогадатися, трансмісія в цьому випадку безальтернативно буде безступенева, типу «варіатор». За даними mmr.net.ua, майже всі з Пежо-Сітроенів “ASX”, що зараз «висять» на «вторинці», були офіційно придбані тут, в Україні, в дилера Peugeot або Citroen.
За:
- Надійна і якісна техніка Mitsubishi;
- Доступніші за японського «оригінала»;
- Зазвичай невеликі пробіги.
Проти:
- Обмежена кількість на ринку;
- АКПП «варіатор» і лише передній привід.
Subaru XV (2011-2017)
- Ціна в Україні, $: 11-17 тис.
Будьмо відвертими, цей Subaru є не зовсім кросовером. Насправді XV являє собою хетчбек Impreza, задраний вгору аж до 22 см кліренсу, захисним обвісом по периметру, додатковими рейлінгами на даху та переналаштованою КПП. Мотори бензинові: 1.6 (114 к.с.) та 2.0 (150 к.с.). Серед них представленим на українській «вторинці» екземплярів чимало «битків» з аукціонів Північної Америки – що поробиш.
Найімовірніше, Subaru XV ви знайдете з пробігом 80-140 тис. кілометрів, 2.0-літровим мотором та безступеневою автоматичною коробкою передач. Ощадливості від атмосферного двигуна і «варіатора» не чекайте – у змішаному циклі такий XV «бере» 6.5-7.0 л/100 км. Проте надійний старт у будь-яку погоду і хорошу прохідність Subaru вам забезпечить, як на пересічній місцевості, так і у місті.
За:
- Надійний;
- Практичний і зручний, прохідний;
- Демократична ціна.
Проти:
- Багато «битків» з-за океану;
- АКПП «варіатор»;
- Обслуговування автомобілів Subaru складніше і дорожче, ніж деяких конкурентів.
Nissan Qashqai (2010-2013)
- Ціна в Україні, $: 11-15 тис.
Nissan Qashqai першої генерації став піонером свого класу, коли з’явилася на ринку ще у 2006 році. Також, як і менший Nissan Juke, Кашкай полюбився особам жіночої статі за свій красивий і виразний дизайн. Ми в mmr.net.ua звертаємо вашу увагу тут на пострестайлінгову модифікацію Nissan Qashqai І-го покоління, в якій були виправлені певні «дитячі болячки» , характерні для будь-якого авто перших років випуску. Особливо це стосується якраз версій з «варіатором» Jatco.
Скоріше за все Qashqai 2010-2013 р.р. і АКПП ви знайдете з пробігом 150-200 тис. кілометрів і атмосферним бензиновим двигуном 2.0 (141 к.с.). Не виключено, що з повним приводом. Nissan Qashqai радуватиме вас (чи вашу половинку) високою якістю зборки і комплектуючих, відносно демократичними розцінками на запчастини та обслуговування і «зрілими» їздовими характеристиками.
За:
- Стильний і привабливий;
- Широкий вибір на вторинному ринку;
- Якісний і надійний.
Проти:
- АКПП «варіатор».
Nissan Juke (2015-2019)
- Ціна в Україні, $: 10-17 тис.
Перше покоління Nissan Juke також було революційним. Практичності тут суттєво менше, ніж у Qashqai, а епатажність екстер’єру декого відштовхувала, особливо в той час, але заперечувати те, що міні-кросовер Nissan був дуже успішним на глобальному ринку ніхто не стане. Він дуже полюбився дамам-водіям, часто його купували скоріше як аксесуар для стилю, це додає Джуку певний лоск і гламур. Ми в mmr.net.ua акцентуємо вашу вагу на рестайлінговій моделі.
З найбільшою ймовірністю двопедальний Nissan Juke ви знайдете з пробігом близько 100 000 км, бензиновим двигуном 1.6 (117 к.с.) і переднім приводом. Також чимало притягнутих з Північної Америки «битків» з неясним минулим, але з «прокачаними» комплектаціями, де під капотом ви знайдете турбомотор 1.6 (190 к.с.), що передає тягу на всі чотири колеса за допомогою безступеневої АКПП.
За:
- Яскравий і харизматичний;
- Надійний;
- Є, з чого вибрати на «вторинці».
Проти:
- Чимало завезених «битків»;
- Паливна економічність не вражає;
- «Дамський» імідж;
- Жорсткий і тісний.
Skoda Yeti (2011-2018)
- Ціна в Україні, $: 10-14 тис.
Харизматичний зовнішній вигляд, великі колісні арки, високі рейлінги на даху та облицювання нижньої частини кузова із нефарбованого пластику надають Skoda Yeti особливий антураж. За характерним салоном ховається практичний і просторий салон, чудова ергономіка та гідна якість усього, з чого зроблена ця машина. Тяговиті двигуни, особливо в парі з повнопривідною трансмісією, подарують впевненість за рулем та у завтрашньому дні також. Шкода тільки, що насправді Єті з АКПП дуже мало в Україні.
Скоріше за все ви зможете підібрати Skoda Yeti з АКПП з пробігом близько 200-250 тисяч кілометрів. Двигун може бути або бензиновий 1.2 турбо (105 к.с.) і передній привід, або 1.8 турбо (152 к.с.) 4х4. Зустрічається також дизельний варіант, з 2.0-літровим мотором на 140 к.с. і повним приводом. Якщо ви знайдете повнопривідну бензинову версію в адекватному стані і після рестайлінгу (з 2015 року), то знайте – ви щасливчик!
За:
- Приємний в керуванні;
- Простір у салоні;
- Економічний і практичний.
Проти:
- Жорсткий і тряский;
- Задні сидіння не складаються;
- Надійність поступається «японцям».