Топ-6 найкращих повнопривідних пікапів у Європі

Пікапи потрібні не лише корпоративним клієнтам чи працівниками агрофірм. Зацікавленість у таких машинах буває і у приватних осіб, не дотичних до роботи з перевезення вантажу. Це люди, які ведуть активний спосіб життя, яким потрібний універсальний транспортний засіб, які бачать пікап як атрибут стилю зокрема. Такий тип клієнтів вибирає, як правило, найдорожчі комплектації і не рідко «тюнінгує» свої машини ще сильніше всякими експедиційними чи позашляховими витребеньками.

І дійсно, сучасні середньорозмірні пікапи можуть бути оснащені фактично всім, що побажаєш. Починаючи дефлекторами обдуву для задніх пасажирів і закінчуючи системою Android Auto і Apple CarPlay чи безпровідною зарядкою для телефону. Роздільна кліматична установка, USB-порти, електрорегулювання сидінь, безключовий доступ і кнопка  запуску двигуна – все це і купа іншого є звичним опціоналом в середньорозмірному класі пікапів у 2023 році. Так, це прерогатива топових виконань для «цивільних» покупців, проте нічого особистого, лише бізнес: ви доплачуєте – ви отримуєте.

Головними позиціями, якими підкуповують такі машини, особливо в реаліях України, є довговічність і невибагливість в експлуатації. Жорстка рамна конструкція, елементи підвіски зі стократним запасом міцності, ультра надійні дизельні двигуни – японськими пікапами можна без жодних побоювань ганяти по усім ямам, стикам, вибоїнам, камінню – вони витримають усе. В нас час, якщо тобі потрібен справжній, «чесний» всюдихід, в якому можна бути впевненим, що не підведе, – вибір має усі шанси впасти на середньорозмірний пікап. Тому ми в MMR.net.ua зібрали 5 гідних вашої уваги пікапів, які доступні на європейському ринку. А також один бонус-варіант.

Ford Ranger

Нове покоління середньорозмірного пікапу Ford Ranger не втратило своєї актуальністі та популярністі, бо пікап прибавив по всім фронтам. Втім найбільшою слабиною попередньої генерації був інтер’єр. Тепер тут з’явилась цифрова панель приладів і великий (10,1 або 12-дюймовий) сенсорний екран мультимедійної системи вертикальної орієнтації. Виглядає це все звісно не як салон «робочої конячки». Але ще більше вражає список оснащення: підігріви, вентиляція, камери по кругу, усілякі електронні помічники та навіть матричні фари!

Для Ford Ranger базовим так і залишився 2.0-літровий турбодизель EcoBlue в двох версіях – з однією (170 к.с. 405 Нм) або двома турбінами (205 к.с. 500 нм). Проте головною ізюминкою моделі є 3.0-літровий «дизель» V6 потужністю 260 к.с. Динамічні характеристики австрало-американського пікапа і так були видатними як на клас, тож порадують ще більше.

Toyota Hilux

Після рестайлінгу пікап Toyota Hilux отримав переналаштований гідропідсилювач керма, змінені налаштування амортизаторів і покращену конструкцію ресор, що, як запевняє виробник, має позитивно позначитися на плавності ходу пікапа. Крім того, за інформацією mmr.net.ua було доопрацьовано і систему стабілізації автомобіля.

Базова комплектація включає електронні системи Brake Assist, Hill-Start Assist Control, Trailer Sway Control та ін. Є також кондиціонер та підігрів керма та передніх крісел. Найбільш дорога комплектація Legend відрізняється більш агресивним зовнішнім декором, а також наявністю діодної головної оптики, системи безключового доступу, клімат- та круїз-контролю, передніх та задніх паркувальних сенсорів, камери заднього виду та електричних налаштувань водійського крісла.

Isuzu D-Max

Якщо щось і може бути більш незламним за Toyota Hilux чи Mitsubishi L200, то це Іsuzu. Ультра довговічний, легендарний пікап пропонує два 4-циліндрові дизельні двигуни на вибір: 1.9 (150к.с.) та 3.0 (190 к.с.). Коробка передач – 6-ступенева механічна або автоматична. Зовнішній облік японського пікапа відповідає його можливостям: злючий дизайн та «накачані» пропорції.

Система повного приводу це Part-time 4WD з передньою віссю, що жорстко підключається, і зниженим рядом, а також блокуванням заднього диференціалу. Салон D-Max порадує якістю оздоблення, зручністю і насиченістю сучасними опціями. Жорсткість рами підвищили (хоча сама конструкція полегшала), з’явилися додаткові поперечні підсилювачі, а для більшої стабільності та зменшення вібрацій було змінено кріплення рами до кузова. Сам кузов завдяки використанню високоміцної сталі отримав збільшену на 20% жорсткість. Грубо кажучи, Isuzu це якраз той автомобіль, який не розвалиться після пробігу в мільйон кілометрів по наших дорогах.

Jeep Gladiator

Джип Гладіатор настільки сильно відрізняється від усього, з чим конкурує, що виділити одне речення для його опису просто не виходить – потрібна окрема стаття. Середньорозмірний пікап бездоганно підходить для експедицій вглиб лісів, на озера, болота і річки. Як і всі пікапи, він довговічний, прохідний та пристосований для жорстких умов експлуатації. На думку mmr.net.ua це стосується як підвіски та кузова, так і силових установок.

В Європі для Jeep Gladiator доступний лише дизельний мотор 3.0 (264 к.с.). Попри здатність тягнути 3.5 тонн, вантажопідйомність американського пікапа нижча, ніж в японських конкурентів. Тут 1.5 тонни на борт ви не закинете. Jeep це більше про офф-роуд: топ-версія Rubicon оснащується повнопривідною трансмісією з передавальним ставленням демультиплікатора 4.0:1, двома блокуваннями диференціалів і переднім стабілізатором, що відключається.

Peugeot LandTrek

Цей середньорозмірний пікап виступає на ринку України більш доступною альтернативою Toyota Hilux та Isuzu D-Max. Вантажопідйомність Peugeot коливається в районі однієї тонни – залежно від модифікації. Модель Landtrek була націлена на ринок Латинської Америки (випускається в Монтевідео, Уругвай), але також продається в низці інших країн, наприклад, Південній Африці. На відміну від згаданих вище конкурентів, пікап Peugeot позиціонується як бюджетна модель, бо розроблялася на основі китайського «донора»  Changan F70, хоч і з суттєвими метаморфозами.

Лінійка двигунів Landtrek складається з чотирьох агрегатів – бензинового та трьох дизельних. Бензиновий мотор – це 2.4 турбо від Mitsubishi потужністю 218 к.с. Дизельні: Isuzu 2.5 (129 к.с.);  Isuzu 2.5 (150 к.с); Yunnei Power – 1.9 (150 к.с.) та 350 Нм.Останній агрегат – це ліцензійна копія двигуна Isuzu, який встановлюється на пікап D-Max. Саме цей агрегат доступний покупцям в Україні. Працює він у зв’язці з 6-швидкісною «механікою» Getrag або з 6-ступеневим «автоматом» Punch.

* Mitsubishi L200

Ми в mmr.net.ua поставили поза списком Mitsubishi, оскільки дана модель якраз знаходиться на стадії зміни генерацій. Наступне покоління всіма любимого середньорозмірного пікапу L200 (Triton) вже проходить останні випробування. Передсерійні прототипи не одноразово помічали на дорожніх тестах в Європі та не тільки. Японський пікап відомий у всьому світі як дуже надійна і якісна техніка, яка надає чудові можливості на бездоріжжі. Якщо комусь потрібен транспортний засіб для екстримальних умов експлуатації, то Mitsubishi L200 це саме той автомобіль.

Поки зрозуміло те, що новий L200 буде більшим, ніж його старе покоління (5210 мм), тож можна сміливо орієнтуватися на довжину 5300-5400 мм. Також очікується, що у японської моделі розширять колію, що позитивно позначиться на прохідності. Певні питання викликає повний привід. Нині L200 оснащується двома типами трансмісії. Чи збережеться фірмова система 4х4 Super Select в новій генерації – питання відкрите. Сподіваємось, що так.


Не пропустіть