ТОП-6 бюджетних авто в Україні з “автоматом” (фото)

Названі моделі, які чудово підійдуть для новачка

Часи, коли в українській стрічці Facebook раз у раз з’являлися фотографії-вихваляння новенької машинки з подарунковим бантом на капоті, закінчилися разом з одним зі стрибків валютного курсу, пише auto.ria.

Проте, неофітів з ще теплими, свіжими картками водійського посвідчення менше майже не стає – і кожен з ще “зелених” водіїв вирішує питання вибору автомобіля для старту своєї дорожньої історії по-своєму. Але якщо справа доходить до покупки нового автомобіля, в якості першого частіше розглядають варіант з автоматичною коробкою передач: необхідність сукати “палицею” і грати зі зчепленням напружує початківців автомобілістів навіть більше, ніж потенційно підвищена витрата палива. На щастя, “автомати” давно перестали бути атрибутом дорогих представницьких машин і нерідко пропонуються навіть на моделях початкового рівня.

Невеликий перелік найдоступніших легковиків з АКП для старту водійської кар’єри ми і пропонуємо вашій увазі.

ЗАЗ Lanos Lux AT

Один з найпопулярніших і доступних в країні автомобілів має особливість, яку неможливо переоцінити: він знаком автомеханіком як алфавіт, та й з запасними частинами, якщо що, проблем не буде. Втім, 1,4-літрова модель з 101-сильним 16-клапанним моторчиком, як і перевірений часом чотириступеневий “автомат”, за словами власників, замолоду не надто турбують “болячками”. Виробник заявляє, що в міському режимі їзди Lanos Lux 1.4 AT споживає на 2 з невеликим літра менше палива, ніж варіант із старим восьмиклапанним 1,5-літровим агрегатом і “механікою”, проте це твердження потребує перевірки. Як би там не було, покупець такого автомобіля отримає додатково підігрів передніх сидінь і дзеркал, електросклопідйомники (передні), центральний замок, кондиціонер, противотуманки і водійську подушку безпеки. Шанувальникам кузова хетчбек машина в такому ж оснащенні обійдеться в 200 200 грн.

JAC J5 Luxury AT

Досить великий як для початківця (довжиною 4590 мм і з колісною базою 2710 мм) автомобіль має квітчастий родовід. Намальований під наглядом італійського дизайн-ательє для китайської компанії седан зроблений на українському підприємстві корпорації “Богдан”. Втім, спробувавши відволіктися від забобонів, можна звернути увагу на цілком стриману зовнішність майже без “азіатчини”, адекватну підвіску (повністю незалежну!) і по-східному багату, як для такої ціни, комплектацію. Машина з “автоматом” обладнана 1,8-літровим 142-сильним мотором, двома подушками безпеки, ABS, системою клімат-контролю, електросклопідйомниками і сервоприводами зовнішніх дзеркал, протитуманними фарами, литими дисками і, звичайно, шкіряним салоном! Після проведення тест-драйву J5 незакритим залишається лише питання ліквідності такого автомобіля на вторинному ринку.

ЗАЗ Vida Lux AT

Цікаві справи: мало не кожен учасник нашого списку хизується дизайном “від італійців”. Та ж історія і з “Відою”: екстер’єр її найближчого родича і донора – Chevrolet Aveo, – за твердженням виробника, належить ательє Pinifarina. “Віди” з АКПП отримують не тільки більш сучасний 1,4-літровий 16-клапанник потужністю 94 к.с., а й центральний замок, іммобілайзер, передні електросклопідйомники, протитуманні фари, легкосплавні диски і ABS.

Uz-Daewoo Gentra

Фактично цей седан являє собою злегка модернізований популярний Chevrolet Lacetti, знятий з виробництва кілька років тому. Причому, “злегка” – м’яко сказано: в профіль, не маючи можливості розглянути каплевидні розкосі фари і грати радіатора, “джентрі” досить складно відрізнити від “Лача”. Воно й на краще: машина побудована на добре перевірених часом і десятками тисяч покупців агрегатах. Трохи дивно, але з “автоматом” седан доступний тільки в початковій комплектації Comfort, – хоча бідною її і не назвеш. Машина з 1,5-літровим бензиновим мотором на 107 “коней” і 6-ступінчастим автоматом має на борту передні подушки безпеки, електросклопідйомники, кондиціонер, кріплення ISOFIX для дитячих сидінь і центральний замок. Правда, позбавлена обігріву сидінь, ABS і “музики” (є тільки аудіопідготовка і 6 динаміків).

Great Wall C30

Зазвичай при згадці марки Great Wall на думку спадають китайські рамні позашляховики. Однак С30 – зовсім інший випадок. Всупереч поширеному в китайському автопромі захопленню копіювання популярних європейських або японських моделей, він не схожий ні на кого – навіть, за великим рахунком, на своїх родичів по бренду не надто скидається, що, мабуть, навіть на краще. Бензиновий мотор на 1,5 літра потужністю 105 к.с., за словами власників, досить чуйний і не відрізняється великим апетитом, а підвіска непогано справляється з рельєфом українських доріг. Слід зауважити, що С30 обладнаний не звичайною гідротрансформаторною АКПП, а безступінчатим варіатором CVT. Втім, початківця водія цей вузол нічим не “напружить” – хіба що обороти двигуна при розгоні будуть здаватися постійно завищеними.

Nissan Micra

Формально цей автомобіль вже не потрапляє в список машин з “автоматами”, вартістю дешевше 300 тисяч грн. Проте, ми згадали про “Мікру” з АКПП для того, щоб продемонструвати: трьохсоттисячний рубіж являє собою своєрідний “кордон” між вітчизняною та китайською технікою і легковиками європейського або японського виробництва.


Не пропустіть