Вживані авто, які не варто купувати ні за які гроші

Українці місяць від місяця нарощують попит на старі автомобілі. І мова не тільки про імпортні автомобілі на іноземних номерах.

Купівля вживаного автомобіля традиційно супроводжується великою кількістю ризиків незалежно від моделі і регіону. Однак є марки і моделі, які самі по собі не створені для «перепродажу».

В основному, це невдала або дуже витратна в змісті техніка. А оскільки на вторинному ринку машини шукають люди, охочі заощадити або не мають «зайвих» коштів, то такі автомобілі апріорі не для них. Десятку автомобілів, які не підходять для покупки на вторинному ринку ми надаємо нижче:

Mazda RX-8

Японська Mazda RX-8 (випускалася з 2003 по 2012 рік) – автомобіль дійсно унікальний, незвичайний, швидкий і цікавий. Але за зовнішніми даними і красивими характеристиками ховається джерело головного болю кожного з його власників – роторний двигун. Двокамерний «Ванкель» робочим об’ємом 1,3 літра видає до 231 к. с., при цьому його ресурс вкрай рідко доходить до смішних 100 000 км пробігу, а споживання масла, витрата палива і шкідливі викиди зашкалюють. Заміна мотора на такий же новий обійдеться в кругленьку суму. Саме тому на більшості представлених на вторинному ринку примірників встановлено контрактний малооб’ємним мотор традиційної конструкції (інший фізично не влізе під капот), з яким їздові характеристики навіть близько не можуть наблизитися до паспортних. Якщо і купувати таку машину, то або для колекції, або в якості конструктора, в якому можна колупатися у вільний від роботи час.

Mitsubishi Lancer X

Mitsubishi Lancer Х – ще один «японець» з неоднозначною репутацією. Модель отримала прекрасний агресивний дизайн, що запам’ятовується, який ніяк не підкріплений технічно: цей автомобіль посередньо в усьому – він огидно їде, має жахливий салон, незаслужено доріг в обслуговуванні і викликає питання з безпекою. У «Лансера» надзвичайно жорстка підвіска, погана шумоізоляція, посередня ергономіка, відверто бюджетна обробка і вкрай бідне оснащення. Цей автомобіль програє практично всім конкурентам по С-сегменту, маючи при цьому не найнижчий цінник. На щастя, компанія Mitsubishi вчасно усвідомила провал моделі і відмовилася від ідеї її модернізації. Мабуть, єдина версія, яку варто розглядати для покупки, – Evo X. Але оцінити його зможуть тільки просунуті водії.

Dodge Journey

Dodge Journey представлений як в передньо-, так і повноприводному виконанні. Американський кросовер виявився на стику сегментів – хтось вважає його паркетником, хтось веном. Автомобіль ідеально підходить для сімейних вояжів і для таких цілей зазвичай купується. У нього зручний і багато оснащений салон з безліччю корисних дрібниць. І все б добре, ось тільки з їздовими якостями проблем чимало – машина нещадно крениться в поворотах, а передні колеса так і норовлять піти в знос. Коробка передач періодично «провалюється» і починає «гальмувати». До того ж машина не блищить надійністю і періодично потрапляє в число найбільш витратних за змістом. Двигун V6 надзвичайно ненажерливий, а безпеку автомобіля не відповідає сучасним стандартам. Будь-який ремонт моделі влетить в копієчку.

Cadillac Escalade

Американський Cadillac Escalade виглядає справжньою брилою на тлі інших автомобілів. Він величезний, престижний, дорогий, має прекрасні позашляховими здібностями. Але і недоліків у нього безліч, до того ж явно не відповідають статусу марки. Жахлива керованість, недопрацьована підвіска, ватяні гальма, тісний третій ряд сидінь і найгірша в класі надійність. Додамо сюди не надто якісну збірку. Загалом, це скоріше нерухомість, ніж автомобіль на кожен день. Втім, і гниє «американець» вельми швидко.

Citroen C5

З Citroen C5 все далеко не так однозначно. Він гарний, технологічний, відмінно оснащений і якісно зібраний, легко складе конкуренцію іншим представникам D-класу. А в плані комфорту запросто може потягатися і з машинами більш високого сегмента. Якраз тут і криється «засідка» – на цій моделі крім звичайної пружинної застосовувалася гідропневматична підвіска Hydractive 3. Вона примхлива, технічно складна і вимагає до себе підвищеної уваги. Якщо ви готові прийняти цей факт і піклуватися про неї, а заодно і примхливої електриці з настільки ж примхливими двигунами (спільної розробки PSA і BMW), ця машина може стати для вас непоганим вибором. Однак новачків і водіїв, які не бажають час від часу вкладатися в не надто бюджетний ремонт, ми настійно застерігаємо від покупки таких «лайнерів» – він вам не по зубах, хоч і коштує на вторинному ринку дуже і дуже небагато.

Daewoo Nexia

З Daewoo Nexia картина повністю протилежна. Це найбільш бюджетний автомобіль. Модель древня як світ, безпечна, як «Жигулі» і укомплектована як «Моргунівка». Її випуск стартував в 1986 році, і з технічної точки зору це старовинний німецький Opel Kadett E, що випускався з 1984 по 1991 рік. Слабкі двигуни «Нексія» насилу дозволяють цій машині хоч якось переміщатися в просторі, але головна проблема навіть не в цьому – якщо довго дивитися на автомобіль, можна помітити, як він іржавіє. Уже через два-три роки на залозі з’являються явні осередки корозії, хром злазить, а потім машина відправляється на ринок шукати нового дбайливого і невибагливого власника.

Chery Amulet

Але є у «Нексії» і конкуренти. Наприклад, китайський Chery Amulet, що прийшов в числі перших доступних іномарок. На початку 2000-х, коли модель почали офіційно продавати в нашій країні, споживачі ще не відрізнялися знаннями продукції з Піднебесної і охоче розкуповували небезпечні і відверто неякісні автомобілі. Придбати їх можна і зараз, на вторинному ринку, але краще, все-таки, цього не робити. Безсумнівним і єдиним плюсом моделі можна вважати ліцензійний 1,6-літровий моторчик Mitsubishi, в іншому машині похвалитися нічим. По суті це незаконно скопійований Seat Toledo, створений на початку 80-х років минулого століття на платформі Golf-2. Автомобіль нещадно гниє, крім того, дістати для нього запчастини вельми непросто. Про якусь безпеки в цьому автомобілі говорити навіть не доводиться – при ДТП вижити в ньому немає жодного шансу: базова версія Chery Amulet на краш-тесті ARCAP отримала 0 зірок (1,7 бали з 16 можливих).

Suzuki Kizashi

Повернемося до автомобілів іншого рівня. Японський седан Kizashi з’явився в 2009 році в якості першої моделі бренду Suzuki в сегменті D. Не дивлячись на великі амбіції модель провалилася і через відносно нетривалий час була знята з виробництва – вона просто не витримала конкуренції з-за безальтернативного 2,4-літрового силового агрегату, дивної концепції, тісного салону, чималу вартість і посередньої обробки. Головною фішкою моделі був повний привід, не дуже потрібний автомобілю даної категорії. Агрегатна база також не блищала надійністю: ні двигун, ні трансмісії навіть близько не змогли наблизитися до кращих представників сегмента. Придбати цю машину варто тільки з однієї причини – вона досить рідкісна.

Honda Crosstour

Японська модель Honda Crosstour – теж дивний автомобіль, що не вписується в стандартну класифікацію. Не те кросовер, не те хетчбек з 3,5-літровим мотором і фантастичним цінником, що з’явився в 2009 році, мав непогану динамікою і багатим оснащенням, що включає величезний дорожній просвіт і систему Real Time 4WD. При цьому машина була сповнена протиріч – ні краплі преміум в ній немає, хоча цінник і свідчить про зворотне. Автомобіль незграбний і громіздкий для міста, а й поза ним мало чим може похвалитися. Загалом, ні риба ні м’ясо і велика екзотика.

Chevrolet Lanos

Ну і наостанок ще один автомобіль-головний біль – Chevrolet Lanos. Незважаючи на те, що ця машина фактично прийшла на зміну вже перерахованій в нашому скорботному списку Daewoo Nexia, вона вийшла м’яко кажучи не видатною. Під капотом Lanos прописався модернізований двигун від Kadett E і Ascona C, що володіє підвищеною витратою палива (9,5-10,0 л / 100 км) і періодично запалює піктограму «перевірте двигун». Якість кузовної сталі і забарвлення посереднє – автомобіль активно гниє. Електрика не відрізняється надійністю і часто вимагає «лікування». На ходу автомобіль нишпорить, в поворотах небезпечно крениться. ZAZ – він і в Африці ZAZ. Купувати його варто лише в якості першого автомобіля або якщо ви водій-аскет.

http://autotheme.info/