Назвали найбільш технологічний автомобільний бренд
JD Power, агентство з дослідження смаків споживачів, опублікувало новий рейтинг. Він називається «Індекс технічного досвіду» (TXI) і покликаний показати, наскільки ефективно автомобільні компанії виводять на ринок нові технології.
Кращим виявилися автомобілі бренду Volvo з результатом 617 балів. Шведський виробник перемагає преміальні бренди BMW (583) і Cadillac (577).
За масовим брендам лідирує Hyundai i 556, корейська компанія зайняла 6-е місце в загальному заліку. Внизу рейтингу виявився британський бренд Mini з 444 балами, а трохи вище – німецький виробник Porsche (453).
Що стосується Tesla, JD Power дає їй 593 бали, що ставить її на друге місце після Volvo. Однак виробник електромобілів не включений в рейтинг, тому що не дозволяє власникам його моделей в 15 штатах брати участь в дослідженні JD Power.
Один з ключових висновків американського дослідження полягає в тому, що споживачі відчувають змішані почуття, коли справа доходить до напівавтономних автомобілів. Деякі власники бачать в них спосіб зняти частину стресу, в той час як інші їм не довіряють.
Як відзначили експерти JD Power, водії повинні пройти навчання по роботі з системами допомоги водієві, що відкриє шлях до широкого використання автоматизованих технологій.