Volkswagen ID.4 не виправдав очікування по продажах (Фото)

На новому для себе ринку німецький електрокар продається гірше, ніж планувалося. За перші місяці було продано всього кілька тисяч одиниць.

Випуск електромобілів Volkswagen на базі MEB в Китаї просувається повільніше, ніж очікувалося. Компанія підготувала величезні виробничі потужності з двома партнерами по спільному підприємству – FAW і SAIC, але після перших кількох місяців продажу ID.4 ледь перевищують 1000 машин на місяць.

Reuters повідомляє про «зухвало повільний запуск»: в травні було продано всього 1213 одиниць ID.4, це менше, ніж в квітні, приблизно на 200 одиниць. А з моменту запуску продажів ця цифра досі не перевищила 5 тисяч примірників. Модельний ряд Volkswagen складається з двох ID.4, а пізніше в цьому році буде розширено двома ID.6.

Цікаво, що сам автовиробник заявляє, що впровадження ID.4 йде, як і очікувалося. Однак джерела Reuters вказують, що потужності заводів працюють нижче 10% і що кожна версія ID.4 повинна була продаватися по 50 000-60 000 одиниць на рік. Причому в Європі Volkswagen ID.4, схоже, непогано продається.

«Продажі далеко не виправдовують первинних надій», – заявили відразу чотири джерела, які знаються на цьому питанні.

Для порівняння, продажу Tesla Model Y перевищили 6000 за перші два місяці, а за п’ять місяців електрокросс розійшовся тиражем понад 30 тисяч одиниць.

Серед причин такого млявого старту експерти називають жорстку конкуренцію між електромобілями в Китаї, відсутність інтелектуальних функцій в порівнянні з конкурентами і перехід на модель агентських продажів. В даний час німці збираються розширити мережу своїх шоу-румів в Китаї більш ніж до ста точок до кінця 2021-го. Зараз їх всього 12. Кількість торгових агентів виросте від 825 до більш 1000. Чи поліпшить цей крок продажі, дізнаємося в кінці року.


Не пропустіть