Mazda відклала відродження роторно-поршневих моторів

Всупереч чуткам в найближчих планах Mazda відновлення випуску роторно-поршневих двигунів не значиться, повідомляє видання Automotive News з посиланням на офіційного представника компанії Масахиро Саката.

Інформація про підготовку випуску Mazda гібридної силової установки з двигуном Ванкеля з’явилися близько року тому після отримання автовиробником ряду патентів. Масахару Саката зауважив, що компанія лише розглядає можливість установки роторно-поршневого двигуна в електромобілі для збільшення їх автономності, для приводу живильного тягові акумулятори генератора.

Видання припускає вихід гібридів в РПД від Mazda в період між 2022 і 2025 роками. Разом з тим, в японських тематичних виданнях повідомляють, що проект закритий як безперспективний.

Mazda була однією з небагатьох в світі автомобільних компаній, які серійно виробляли роторно-поршневі двигуни. Першою моделлю з РПД стало купе Mazda Cosmo, що з’явилося в 1967 році, останній – RX-8, випуск якої припинився в 2012 році.

Переваги РПД перед звичайними поршневими двигунами – низький рівень вібрацій, висока питома потужність, мала вага, невеликі габарити, менша кількість деталей. Недоліки – більш швидкий знос деталей, що труться і ущільнювачів, схильність до перегріву, підвищена витрата палива на низьких оборотах, низька ремонтопридатність.


Не пропустіть