Компанія Lincoln освіжила позашляховик Navigator (Фото)

Через чотири з половиною роки після дебюту четвертого покоління Lincoln Navigator американська компанія представила модернізований позашляховик. Зовні змін не багато, всі основні панелі кузова залишилися колишніми, замінені бампери, решітка радіатора зрослася через перемичку з нижнім повітрозабірником, матричні фари доповнилися повноцінною нижньою секцією, задні ліхтарі стали вже заодно змінивши форму кришки багажника.

На центральній панелі в салоні оселився «фордовский» медіа-комбайн Sync 4 з 13,2-дюймовим тачскріном, голосовим асистентам, доступом до хмарних сервісів і точкою доступу Wi-Fi. Крісла першого і другого ряду крім шкіряної обробки, як і раніше оснащуються вентиляцією, підігрівом, а в топ-виконанні в них буде і масаж, також на другому ряду з’явився тачскрін з доступом до медіа-контенту та клімату.

Крім мультимедійки в Navigator доданий автопілот Co-Pilot360 2.0 доповнений технологією Available Active Drive Assist, він не вимагає утримання рук на кермі при їзді на магістралях Північної Америки і Канади, але в певних випадках буде нагадувати водієві про необхідність спостереження за дорогою і пропонувати взяти кермо в свої руки. Крім цього, за драйвером буде наглядати розумна інфрачервона камера, яка визначає положення його голови і стежить за очима, так що заснути не вийде.

Під капотом у Навігатора, як і раніше, встановлена ​​двохнаддувна «турбошістка» EcoBoost 3.5 дефорсована з 456 до 446 к.с. (691 Нм), коробка передач також безальтернативна – десятиступеневий «автомат», повний привід за доплату.

Крім цього, Навігатор отримав, за аналогією з одноплатформеними пікапами Ford F-серії отримав актуальну для США поліпшену систему стабілізації причепа і нові настройки адаптивної підвіски, яка, за допомогою камери, навчилася сканувати рельєф дороги на предмет вибоїн, і підлаштовувати амортизатори для плавності ходу.