Компанія McLaren може працювати над електричним позашляховиком

McLaren неодноразово заявляла, що позашляховика ніколи не буде. Однак з’явилися чутки, що така модель все ж таки знаходиться в розробці.

Ходять чутки, що марка, що базується в Уокінгу, в кінцевому підсумку не зможе встояти перед спокусою додати у свій модельний ряд високий автомобіль. Справа в тому, що у Autocar є авторитетні джерела, які запевняють, що це відбудеться в другій половині десятиліття, і у моделі, що розглядається, не буде двигуна внутрішнього згоряння. Так, британський журнал стверджує, що McLaren з високою посадкою продаватиметься лише як електромобіль.

Подробиць поки що мало, але вважається, що перший в історії позашляховик McLaren буде досить невисоким і отримає повний привід завдяки двом електромоторам. Далі у звіті згадується, що може бути потужніша модифікація з трьома двигунами і навіть твердотільні батареї. Використання цієї технології дозволить інженерам контролювати вагу електромобіля.

Інсайдери компанії, яких цитує Autocar, як повідомляється, заявили, що існує “цікавість до ідеї” позашляховика. Вважається, що покупцям доведеться розщедритися майже на 350 000 фунтів стерлінгів, що становить приблизно 421 000 доларів США за поточним обмінним курсом. Найпрактичніший McLaren з будь-коли створених може називатися Aeron, якщо судити з нещодавньої реєстрації товарного знака. Слово походить з івриту і означає «гора сили» і тому цілком логічно позашляховику.

Тим часом McLaren вже (начебто) представила електричний позашляховик. Ми говоримо про зроблений на замовлення гоночний автомобіль для серії Extreme E з Еммою Гілмор за кермом, яка стала першою жінкою-пілотом McLaren Racing. Вона є частиною дуету з Таннером Фаустом у автомобілі, який оснащений акумулятором на 54 кВт/год та важить 1780 кг.

Електричний позашляховик оснащений парою двигунів, які в сумі дають 543 кінські сили, що забезпечує розгін від 0 до 100 км/год за 4,5 секунди. Автомобіль значно широкий – 2,3 метри.