Машини за ціною смартфонів: названі найдешевші вживані авто в Україні

Безплатне розмитнення в Україні скасовано три місяці тому, але суттєвого зростання цін на вживані авто не спостерігається. На ринку можна знайти машини на ходу навіть за 500-1000 доларів. Інститут дослідження авторинку визначив найдешевші авто з пробігом.

Експерти проаналізували середні ціни на низку моделей з пробігом. З’ясувалося, що найдоступнішими зараз є старі радянські чи пострадянські моделі. В умовах великої кількості вживаних автомобілів із Європи або США вони потихеньку стають неліквідними.

У двадцятці найбюджетніших авто з пробігом переважають моделі ВАЗ, ЗАЗ, “Москвич”. Лідером рейтингу є “Запорожець”, його середня ціна — $332.

Утім, за невеликі гроші також можна купити Renault, Fiat і Opel. Усі машини дуже старі: у більшості середній вік перевищує 30 років, виняток становить хіба що “Таврія” (22,7 року).

Топ-20 найдешевших автомобілів на українському авторинку, їхня середня ціна та середній вік.

ЗАЗ 968 — $332, середній вік — 35,3 року
Москвич 2140 — $398, 38,8 року
Москвич 412 — $400, 37,6 року
ИЖ 2125 — $453, 35,8 року
ВАЗ 2101 — $550, 42,3 року
ВАЗ 2102 — $600, 41,5 року
ИЖ 2715 — $620, 32,1 року
ВАЗ 2103 — $650, 43 роки
Москвич 2141 — $650, 30,8 року
Renault 9 — $700, 32,1 року
Fiat Uno — $712, 33,5 року
ВАЗ 2105 — $734, 33,4 року
Fiat Regata — $750, 35 років
Volvo 340 — $750, 35,7 року
Peugeot 309 — $782, 33,3 року
ВАЗ 2106 — $800, 34,5 року
ГАЗ 24 Волга — $800, 38,7 року
ЗАЗ Таврія — $800, 22,7 року
Renault 11 — $800, 32 роки
Opel Ascona — $850, 35,5 року

Підсумки

У першій половині топ-20 найдешевших автомобілів на українському авторинку лише одна так звана «іномарка», тобто машина, виготовлена не на території колишнього Радянського Союзу. У другій десятці таких вже більше: 6 із 10.

Середній вік 19 із 20 найдешевших моделей зі списку складає понад 30 років. Найдоступнішим виявився умовно український «Запорожець» ЗАЗ-968, а наймолодшою — «Таврія», з середнім віком «всього» 22,7 року.

Моделі, котрі потрапили до цього списку, можна назвати «спадком» радянського союзу, а також тривалого періоду дії заборон на імпорт (слід читати як умисне позбавлення українців права вибору автомобілів). До цього варто додати економічні фактори, а саме — порівняно невисоку купівельну спроможність населення та відсутність кредитної підтримки, й врешті отримуємо доволі значну частину автопарку, справді морально застарілого, який давно варто було б замінити на сучасніші, безпечніші, економніші та екологічніші автівки.

Джерело ampercar.com

Не пропустіть