Опитування показало, що українці швидше куплять «євробляху», ніж нове китайське авто

Більше половини (52%) водіїв в Україні віддають перевагу купівлі вживаного авто європейського бренду, ніж розглянуть до покупки нове авто з Китаю.

Як передає MMR, про це свідчать результати опитування портал Avtosota.

Так, лише чверть українців готові віддати перевагу моделі китайського бренду. Половину з них приваблює наявність бюджетних моделей та доступність автозапчастин.

Зазначається, що більш лояльними до китайських брендів виявились чоловіки.

Участь в опитуванні взяли 6000 автомобілістів обох статей із різних регіонів країни.

Нагадаємо, китайський кросовер Chery Tiggo 4 став лідером продажу на ринку нових легкових автомобілів в Україні в липні 2022 року. Крім того, бренд Chery увійшов до топ-3 найпопулярніших брендів нових легкових авто, які купували українці у липні. Наразі, модельний ряд Chery в Україні представлений лінійкою кросоверів: суб-компактні Tiggo2 та Tiggo 2Pro, компактний Tiggo 4 та середньорозмірний Tiggo 7Pro.


Не пропустіть