Українці стали менше купувати причепів для «фур»: які марки напівпричепів найпопулярніші
Як і в продажах сідлових тягачів, у жовтні активність ринку в сегменті напівпричепів знизилася. За місяць українці придбали 2,9 тисячі нових та вживаних напівпричепів. Це на 29% менше, ніж за аналогічний період минулого 2022 року, та на 3% менше, ніж у вересні-2023. Про це свідчать дані Інституту досліджень авторинку.
За підсумками жовтня 49,1% від усіх напівпричепів купили на внутрішньому ринку (1,4 тис. угод). З-за кордону привезли 1,2 тис. вживаних напівпричепів, що склало 40,9% від загальної кількості.
Найбільший попит спостерігався на внутрішньому ринку у жовтні на напівпричепи-самоскиди. Таких придбали 21,6%, або 303 шт. кількісно. Також достатньо популярні контейнеровози (13,4%, 189 шт.) та бортові тентовані напівпричепи (11,8%, 166 шт.).
До «п’ятірки» потрапили також тентовані (9%, 127 шт.) та бортові напівпричепи (8,6%, 121 шт.).
Найпопулярніші виробники вживаних напівпричепів на внутрішньому ринку, жовтень 2023
- Schmitz — 292 шт.
- Krone — 172 шт.
- Koegel — 134 шт.
- Schwarzmueller — 75 шт.
- Wielton — 45 шт.
- Bodex — 38 шт.
- Fruehauf — 3 шт.
- Trailor — 28 шт.
- Van Hool — 21 шт.
- Stas — 21 шт.
Новими придбали 9,9% напівпричепів (287 шт.). З них 31 виготовили в Україні, а решта 256 шт. були імпортовані новими з-за кордону.