Українці стали менше купувати причепів для «фур»: які марки напівпричепів найпопулярніші

Як і в продажах сідлових тягачів, у жовтні активність ринку в сегменті напівпричепів знизилася. За місяць українці придбали 2,9 тисячі нових та вживаних напівпричепів. Це на 29% менше, ніж за аналогічний період минулого 2022 року, та на 3% менше, ніж у вересні-2023. Про це свідчать дані Інституту досліджень авторинку.

За підсумками жовтня 49,1% від усіх напівпричепів купили на внутрішньому ринку (1,4 тис. угод). З-за кордону привезли 1,2 тис. вживаних напівпричепів, що склало 40,9% від загальної кількості.

Найбільший попит спостерігався на внутрішньому ринку у жовтні на напівпричепи-самоскиди. Таких придбали 21,6%, або 303 шт. кількісно. Також достатньо популярні контейнеровози (13,4%, 189 шт.) та бортові тентовані напівпричепи (11,8%, 166 шт.).

До «п’ятірки» потрапили також тентовані (9%, 127 шт.) та бортові напівпричепи (8,6%, 121 шт.).

Найпопулярніші виробники вживаних напівпричепів на внутрішньому ринку, жовтень 2023

  1. Schmitz — 292 шт.
  2. Krone — 172 шт.
  3. Koegel — 134 шт.
  4. Schwarzmueller — 75 шт.
  5. Wielton — 45 шт.
  6. Bodex — 38 шт.
  7. Fruehauf — 3 шт.
  8. Trailor — 28 шт.
  9. Van Hool — 21 шт.
  10. Stas — 21 шт.

Новими придбали 9,9% напівпричепів (287 шт.). З них 31 виготовили в Україні, а решта 256 шт. були імпортовані новими з-за кордону.

Джерело Інститут досліджень авторинку

Не пропустіть