Українець створив унікальний автомобіль, схрестивши “Волгу” і BMW (Фото)

“Монстр” оснащений 2,5-літровим двигуном потужністю 192 кінські сили, пише segodnya.ua.

Українець Юрій Бойко зібрав своїми руками незвичайний автомобіль, донором для якого стали два автомобілі. Перший – це ГАЗ-24 1982 року випуску. Другий – BMW E34 M50B25, оснащений 2,5-літровим двигуном потужністю 192 кінські сили.

“Волга” була у володінні у Бойка з початку 2000-х років, і саме на ній він колись вчився їздити. Однак протягом останніх років автомобіль стояв на вулиці і гнив. Українець вирішив зберегти машину як пам’ять про минулі часи і подарувати автомобілю ще одне життя, схрестивши його з BMW, якому на момент початку роботи було близько 20 років, і який досить непогано зберігся. З такими вступними автор приступив до роботи.

Перед схрещуванням була проведена підготовка автомобілів. Так, від “Волги” залишився тільки кузов: 4 двері, багажник, капот, крила, пороги. Плюс – кілька деталей в салоні. А ось технічна складова була збережена від BMW 5-ї серії. Це – повністю ходова частина, двигун, паливна система, проводка, а також різні елементи в салоні: наприклад, передня панель з рульовим колесом, кондиціонер і багато іншого. Кузовом BMW було пожертвувано, незважаючи на його хороший стан, заради втілення проекту по “схрещування”.

Потім почалася робота по з’єднанню двох моделей. Завдяки більшим розмірам 24-й “Волги” “газовський” кузов чудово встав на німецьке шасі. Проте, авторам проекту довелося зробити чимало змін. Наприклад, виготовити нові пороги, вварити підсилювачі для міцності конструкції, замінити передні і задні крила, зробити кріплення для передніх крил, фартуха, а також радіатора, і багато іншого. Сам Юрій Бойко зазначає, що “сильно попітнів”, щоб все виставити правильно, а капот – чітко закривався.

У салоні майбутнього автомобіля авторам проекту довелося провести ряд особливих доробок. Оскільки ГАЗ-24 ширший, ніж BMW E34 – 1800 мм проти 1751 мм – передня панель “німця” не підходила за розмірами – була нижчою і вже, ніж необхідно. За допомогою спеціального матеріалу, тюнери ліквідували зазори над панеллю, а також між панеллю і дверима. При цьому було змінено положення оригінальних бічних повітроводів, а також зроблені спеціальні кріплення в дверних панелях. Після подальших доробок салон автомобіля був обшитий шкірою.

Після цього кузов автомобіля був пофарбований у чорний колір. Також були встановлені деталі від ГАЗ-24 – нові грати радіатора, дверні ручки, бічні вентиляційні дефлектори, фари, поворотники і задні ліхтарі, а також різні інші дрібниці.

Окремої розповіді заслуговує двигун автомобіля. Спочатку за основу був узятий оригінальний 2,5-літровий 192-сильний мотор від BMW E34, обсяг якого був збільшений до 3 літрів. Блок циліндрів був зточений на 1 мм, при цьому цілий ряд елементів (наприклад, шатунні вкладиші і поршневі кільця) були запозичені у двигуна M54B30. Крім того, було проведено чіп-тюнінг, в результаті чого новий трилітровий мотор став розвивати понад 200 кінських сил.