Як після подорожчання скрапленого газу економити на машинах з ГБО
Подорожчання скрапленого газу не привід впадати у відчай. Ціна на нього все одно зменшиться, а поки що власники машин з ГБО можуть використовувати інші ресурси, щоб зменшити витрати на паливо, пише autocentre.ua.
Ситуація з подорожчанням скрапленого газу, звісно, не подобається власникам машин із ГБО, однак це привід знайти інші способи, щоб зменшити витрати на експлуатацію автомобіля. Ми впевнені, що власники машин з ГБО ще не реалізували своїх можливостей з економії на пальному. Саме тому дамо кілька комплексних рад. По-перше, намагайтеся заправляти авто рано вранці, коли газ в бочках на заправках не встиг нагрітися і розширитися. Винятком є заправки з підземним резервуаром для зберігання. По-друге, активно користуйтеся картками лояльності мережевих АЗС і АЗК. Проаналізуйте, які знижки на газ даються в тих чи інших мережах і користуйтеся ними. По-третє, не робіть непотрібних поїздок на авто (наприклад, в найближчий магазин). По-четверте, обирайте короткі маршрути руху. Якщо є небезпека заторів на тих чи інших ділянках, об’їжджайте їх. По-п’яте, за можливості не користуйтеся кондиціонером.
Доки на СТО з установлення ГБО затишшя, найкращий час їхати до них на обслуговування й детальне регулювання.
Якщо ви давно не були на обслуговуванні ГБО, зверніться до кваліфікованих майстрів, щоб провели діагностику системи ГБО і, за потреби, її відремонтували та відрегулювали. Річ у тому, що забруднені форсунки втрачають свою продуктивність, тому виникає дисбаланс у паливоподачі між циліндрами, а це може призводити до підвищеної витрати пального. Для перевірки газових форсунок застосовується спеціальний стенд, який контролює пропускну здатність інжекторів, тобто вимірює їх продуктивність. Несправні свічки запалювання і високовольтні дроти сприяють пропуску запалювання пального в циліндрах, що доводиться компенсувати подачею великих порцій палива в інші циліндри.
Промивання газових інжекторів можна робити різним способом. Використання аерозольного очисника найпростіший, але не такий ефективний спосіб очищення.
Власникам машин, у моторах яких немає гідрокомпенсаторів клапанних зазорів, настійно рекомендуємо перевірити та відрегулювати ці зазори. Якщо вони відсутні, знижується компресія в циліндрах, що призводить до зниження потужності і, відповідно, підвищеної витрати пального.
Заправляти авто краще вранці, доки газ в балоні не розширився через тепло, що дає можливість більше закачати в балон авто.
Також слід виключити ще низку чинників, які сприяють підвищенню витрати палива незалежно від його типу. Перевірте і за необхідності відрегулюйте тиск у шинах відповідно до завантаження авто. Якщо давно не перевіряли кути встановлення коліс, цьому теж слід приділити увагу. Приберіть з автомобіля всі важкі речі, на переміщення яких також потрібно витрачати енергію палива, що згорає в циліндрах. Зніміть із даху багажник – він створює підвищений аеродинамічний опір під час руху авто.
Фініш детального налаштування ГБО – перевірка потужності на тяговому стенді.
Внесіть зміни і у стиль водіння – уникайте різких прискорень, використовуйте методику гальмування двигуном під час уповільнення. У цьому режимі в інжекторних моторах відключається подача палива в циліндри.
Не за горами вибір зимових шин, тому для оптимальної економічності вашого автомобіля в тестах шин звертайте увагу не тільки на зчіпні властивості протектора з різними типами зимових покриттів, а й на їх вагу і показник опору коченню коліс. Не варто захоплюватися і встановленням шин більшого розміру. Також вони важчі, тому і підвищують витрату пального.