Дебютувала Skoda Fabia четвертого покоління (Фото)

Skoda Fabia четвертого покоління нарешті представлена. На модель покладають великі надії, адже саме вона бере на себе честь стати “відкривачкою” бренду для нових клієнтів, тому що вона найдоступніша з моделей, придатних для комфортного пересування. Ну і тому що це найбільш продавана Skoda після Octavia.

Маркетологи Skoda розуміли, наскільки сильно четверта генерація хетчбека відрізняється від третьої, і через це Fabia розсекречували поступово. Сьогодні нас цікавили, по суті, лише “живі” фото новинки і деякі подробиці, залишені на десерт: наприклад, широка лінійка колісних дисків від 14 до 18 дюйма або знімний підстаканник, який можна встановити на підлозі для задніх пасажирів.

Skoda Fabia стала одноплатформеником Volkswagen Polo, який недавно був глибоко модернізований. В основі автомобілів лежить бюджетна різновид модульної архітектури MQB – A0. Ну а платформа, як відомо, визначає “свідомість” автомобіля. Так, Fabia стала значно привабливішою в плані дизайну, більш технологічною і багатшою на опції, а також, що важливо, просторішою.

Довжина новинки дорівнює 4107 мм – плюс 115 мм до минулого покоління Skoda Fabia. Колісна база виросла на 94 мм – до 2564 мм, ширина – на 48 мм – до 1780 мм. Висота практично не змінилася: 1460 мм (- 7 мм).

Також зріс об’єм багажного відділення: плюс 50 літрів і 380 літрів в результаті; якщо скласти спину заднього дивана, то для перевезення речей є 1190 літрів. Для порівняння, у Polo всього 351 літр, у так палко коханого в Європі Peugeot 208 – 311 літрів, а у Dacia Sandero – 310. Загалом, у Fabia є відмінний козир, який в поєднанні з “фішками” Simply Clever стає забійним аргументів на користь “чешки”.

Лінійка силових агрегатів також була розсекречена до прем’єри. Базовий літровий “атмосферник” представлений в двох варіантах потужності – 65 і 80 к.с. – і працює в парі з 5-ступінчастою механічною коробкою передач.

Турбований 1.0 TSI потужністю 95 к.с. також задовольняється лише МКП, а для 110-сильної версії цього агрегату передбачені 6-швидкісна МКП і DSG-7.

Найпотужнішим в лінійці є 150-сильний 1.5 TSI, який спарений з “роботом” та вміє деактивувати частину циліндрів при малому навантаженні.

Ще одна цікава фішка Skoda Fabia нового покоління – опціональний бензобак збільшеного до 50 літрів об’єму (в базовій комплектації хетч має 40-літровий резервуар). Завдяки активній заслінці в нижній решітці радіатора, яка може перекривати потік повітря, коли двигуну не потрібно охолодження, з кожної сотні кілометрів економиться приблизно 0.2 літра палива. Таким чином, з баком збільшеного об’єму Fabia може проїхати від заправки до заправки 900 км.

Fabia можна буде замовити з конфігурується цифровий панеллю приладів діагоналлю 10.25 дюйма, мультимедійним комплексом з тачскріном 9.2 дюйма (в “базі” йде екран на 6.5 дюйма), повністю світлодіодними фарами, двозонним клімат-контролем, системою моніторингу “сліпих” зон, асистентом парковки, адаптивним круїз-контролем, дев’ятьма подушками безпеки.

Про терміни виходу на ринок, а також про ціни на хетч нічого не повідомляється. Універсал Skoda Fabia поки не змінюватиме покоління – це трапиться в кінці 2022 – початку 2023 року.


Не пропустіть