Чеська компанія Praga представила свій перший дорожній гіперкар під назвою Bohema. Виробник повідомив, що за можливостями на гоночному треку Praga Bohema не поступиться болідам класу GT3.
В основі купе лежить вуглепластиковий монокок, всі зовнішні панелі теж виготовлені з вуглепластику, але також у конструкції використані магнієвий сплав і титан. У нішах перед задніми колісними арками зліва та праворуч розташовані 50-літрові багажні відсіки, де можна зберігати шолом та гоночну амуніцію. Підйомні двері оснащені електрозамками, але є й аварійні механічні ручки.
Підвіска – гоночного типу push-rod з горизонтальними амортизаторами, що регулюються. Гальма на всіх колесах мають вуглецево-керамічні диски діаметром 380 мм та шестипоршневі механізми.
Розвинений аеродинамічний обвіс на швидкості 250 км/год забезпечує притискну силу, еквівалентну 900 кг. При цьому маса самого гіперкара – всього 982 кг.
Рушійною силою новинки є бітурбомотор V6 3.8, запозичений у суперкара Nissan GT-R, причому Praga домовилася з японською компанією про офіційні поставки агрегата. Доопрацюванням цих двигуном займається англійське бюро Litchfield Engineering. Потужність установки коливається від 710 до 1000 к.с.. Максимальна швидкість перевищує 300 км/год, а розгін до «сотні» займає приблизно 2,3 с.
Вартість гіперкара становить 1,28 млн євро.