Mazda показала кросовер з витратою пального 1 літр на 100 кілометрів пробігу (Фото)

Японська компанія Mazda розсекретила кросовер MX-30 у версії e-Skyactiv R-EV із гібридною силовою установкою на основі нового роторно-поршневого двигуна. Це перший серійний двигун такого типу Mazda з 2012 року.

У MX-30 роторно-поршневий бензиновий двигун використовується для генерації електроенергії та підзарядки батареї. Рушійною силою новинки є виключно електропривід потужністю 170 кінських сил.

Ємності батареї на 17,5 кіловат-годин вистачає на 85 кілометрів пробігу. Підключення бензинового двигуна збільшує запас ходу до 600 кілометрів на одному баку. При цьому витрата палива на 100 кілометрів шляху в авто становить лише 1 літр. Об’єм однопоршневого ДВЗ складає 830 кубічних сантиметрів. Його потужність сягає 75 кінських сил.

Максимальна швидкість Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV обмежена на позначці 140 км/год. До «сотні» кросовер прискорюється за 9,1 секунд.

Роторно-поршневий двигун, також відомий як мотор Ванкеля, був винайдений у Німеччині в середині минулого століття. Він відрізняється високою потужністю та компактністю, однак у порівнянні з класичним поршневим мотором має два недоліки: низький ресурс і підвищену токсичність відпрацьованих газів. Через це більшість автовиробників відмовилися від такої конструкції.