Mercedes-Benz випустив позашляховий Е-клас (Фото)
Велика німецька трійка любить змагатися у винаході нових оригінальних форматів автомобіля: купеподібного кросовера, чотирьохдверні купе, позашляхові універсали та інші гібридні типи кузова з’являються один за іншим, пише auto.mail.ru.
У той час як авторство чергової новинки належить якомусь одному виробнику, решта майже завжди за ним рано чи пізно повторять. Ось і концепція Audi Allroad давно вже зарекомендувала себе як життєздатна, тому в Mercedes-Benz зробили щось подібне на базі Е-класу.
За основу нової версії All-Terrain взяли, звичайно ж, універсал (який присутній в Парижі також в статусі прем’єри) і стилізували його добре відомим способом: пластикові розширювачі арок з темного пластику, потужні бампери, великі колеса. Повний привід йде вже в базі, а кліренс збільшений майже на 3 сантиметри. Тільки не смійтеся, дізнавшись абсолютну величину: під днищем Е-класу All-Terrain, в залежності від положення обов’язкової пневмопідвіски, від 121 до 156 мм.
По суті весь автомобіль – одна велика спецкомплектація: тут єдиний мотор (194-сильний дизель), незабаром за яким послідує ще один потужніший, 9-ступінчастий автомат і одне доступне виконання інтер’єру з деталями зі складу стайлінг-пакетів. Зовні можна вибрати лише колір кузова і дизайн дисків – є три варіанти розміром 19 і 20 дюймів. Одна з небагатьох унікальних особливостей версії All-Terrain – спеціальна позашляхова програма в списку доступних водієві алгоритмів руху.
Не можна не розповісти докладніше і про сам Е-клас з кузовом універсал – адже він теж тут прямо з печі! Новинка має вантажний відсік об’ємом від 670 до 1820 літрів, а трохи пізніше в багажнику стане доступний третій ряд для дітей. Ще одна цікава «фішка» – тимчасове збільшення обсягу вантажного відсіку на 30 літрів за рахунок на 10 градусів більше вертикальної установки спинки дивана. Пасажирам при цьому обіцяють цілком стерпний комфорт.
Звичайно ж, двері багажника оснащена електроприводом з функцією активації махом ноги, всередині маса сіток, кріплень і направляючих, а спинка дивана поділена в пропорції 40:20:40. Горизонтальний рівень кузова при повному завантаженні (745 кг) або буксирування (опціонально доступний електричний фаркоп) підтримують пневмоелементи в задній підвісці, а за доплату доступна «пневма» по колу. Моторів поки три (184 – 211 сил), але незабаром з’явиться більше варіантів, в тому числі і V6 потужністю 401 к.с. для Mercedes-AMG E43 4MATIC Estate. Ще один заряджений «сарай» – прекрасна новина, чи не так?