Як правильно вибрати зимову гуму

За словами автомобільних майстрів, авто необхідно перевзути в зимову гуму, коли температура опуститься нижче 5 градусів тепла. Саме в таку погоду найвірогідніше потрапити в ДТП через літніх покришок. Поєднання погодних умов (вдень – сльота, а вночі -заморозкі) призводить аварій на дорогах. Міняти гуму вчасно настійно рекомендують тільки в автошколах і самі виробники покришок.

Сьогодні на автомобільному ринку достаток товарів і цін. Як зорієнтуватися в широкому розмаїтті і вибрати такие шини, які прослужать не один рік, розповіли автомобільні майстри.

Для початку визначимося з умовами експлуатації гуми.

Де ви збираєтеся їздити взимку? Їзда по асфальту не вимагає шипів. У міських умовах з усіма зимовими труднощами впораються зимові нешиповані шини. За містом на льоду, більш ефективними будуть шипи.

Розвінчуємо міфи про гумі:

Міф № 1 Шипи збільшують гальмівний шлях.

Сучасні покришки настільки «прокачані» різними технологіями, що цей ефект практично пропав.

Міф № 2 В сувору зиму з шипами безпечніше.

Шипована гума не протримається і року на асфальтованих дорогах, оброблених реагентами. Парадоксально, але факт, знос шипів на міських дорогах набагато вище, ніж на засніженому бездоріжжі.

Всі достоїнства шипів проявляються лише на льоду при температурах до -15 градусів.

При цьому невелике потепління і танення льоду призводить до втрати зчеплення з трасою. У той же час шипи по-іншому реагують на ефект аквапланування на дорогах – ця гума чіпляється за лід.

Міф №3 Кращою гумою на ринку вважається «Нокіа Хакапеліта».

В умовах заводських випробувань ці шини демонструють чудеса експлуатації.

Але диво можливе тільки при низькій температурі і рівному покритті. Нашпигована високими технологіями гума хороша тільки при суворих північних зимах. Під час сльоти всі «навороти» втрачають свої властивості.

Гума стає м’якою, машина загальмоване реагує на команди керма і педалі газу. Та й сама гума помітно з’їдається при такій експлуатації.

Для сльотавій погоди рекомендують гуму «Гудеар ультрагріп 500». Однак при суворих морозах ці шини дубеют і погано гальмують на льоду.

Для цих швидкого реагування на педаль гальма експерти радять шини “Мішлен”. На льоду ця гума добре гальмує, але по всім іншим характеристикам – розгін, їзда на засніженій або скрижанілий трасі – програє іншим маркам.

Бюджетна корейська і японська гума має малий ресурс – до кінця другого сезону, як правило, ці шини дотягують вже насилу, стверджують експерти.

Для поїздок на асфальті, политий реагентами, радять шини “Піреллі”. Ця компанія порівняє Єльне недавно на ринку, але успіхом користуються тільки останні моделі.

Якщо ви все-таки вибрали шипи:

Якщо ви вибрали шипи, про агресивній їзді і перевищенні швидкості доведеться забути.

Шипована гума досить примхлива. Поки шпильки не прікататься – належить плавно рушати, повертати і гальмувати до тих пір, поки обкатка гуми не досягне 500 км.


Не пропустіть