Флаєр – кращий варіант інформування про подію

Флаєр є популярною формою інформування потенційних клієнтів, за допомогою якої можна повідомити про відкриття будь-якого магазину, кафе чи ресторану, а також правильно розповісти про майбутню подію (вечірка в нічному клубі, спеціалізована виставка, фестиваль, семінар, акція). На флаєрі прийнято вказувати час і місце проведення того чи іншого заходу. Ціни опис та готові варіанти можете оглянути на http://super-print.com.ua/flaera/ .

Важлива роль належить дизайну флаєрів, який зазвичай створюється в залежності від наступних факторів:
тип розроблюваного флаєра ;
концепція заходу, що проводиться;
бюджет.

Що стосується концепції заходу, то флаєр, безумовно, повинен відповідати рекламованого події: для вечірки в нічному клубі або для промо-акції підійде яскравий дизайн, а для реклами спа-салону більш доречним буде стриманий діловий стиль.

Виходячи з концепції заходу, розрізняють наступні види флаєрів:
іміджевий (виготовляють з цупкого паперу з дотриманням корпоративного стилю, обов’язково поміщають слоган або логотип компанії);
стандартний (розрахований на рекламу закладу із середнім рівнем цін, дуже часто флаєри такого виду роздають масово, широкої аудиторії);
ексклюзивний (в основному друк флаєрів даного виду здійснюється на дизайнерському папері, застосовуючи різні види післядрукарської обробки, наприклад, тиснення золотою або срібною фольгою, вибіркове УФ-лакування).

Досить часто флаєр плутають з листівкою. Чим же вони відрізняються? По-перше, завдяки дорогою і міцному папері, флаєра мають більш презентабельний вигляд. По-друге, флаєра, крім інформації про дату, час і місце проведення заходу, зазвичай надають своєму власникові знижку. Тому флаєри використовують для залучення на захід максимально можливого числа зацікавлених людей.