Як видалити бризки бітуму з кузова автомобіля

Мало кого з водіїв не бентежить, коли на кузові машини з’являються застиглі чорні краплі і бризки бітуму, який прилетів з дороги.

Як простіше і швидше позбутися від слідів цієї дорожньої хімії, пише автоблог.

Однією з «фішок» літнього сезону, крім духоти за бортом і комах, що липне на лобове скло, завжди був дорожній бітум. Основних причин, тому дві. По-перше, саме влітку теплолюбні дорожники воліють ремонтувати і будувати траси, щедро використовуючи при цьому бітум (гудрон). Його частенько ллють так, що він опиняється під колесами, а потім і на кузовах машин. Друга причина появи бітуму на крилах, дверях, бамперах і капотах – спека. Літнє сонце розм’якшує асфальтобетон і плавить бітумно-щебеневі «заплатки» в дорожньому полотні, а колеса проїжджаючого транспорту розбризкують чорну рідину.

В якійсь мірі можна мінімізувати кількість бітуму, що прилітає на ваше авто. Для цього потрібно скидати до мінімально можливої ​​швидкість руху, якщо їдеш по пролитій бітумом ділянці траси. Дистанцію до транспорту, що попереду слід тримати більшу. Особливо якщо перед вами маячить вантажівка, та ще без «бризговиків». Ще одна порада – намагайтеся рухатися не по колії в асфальті (в ній більш текуча), а паралельно. Ну і намагайтеся звести до мінімуму маневрування. Чим частіше і на більший кут будуть повертатися передні колеса на бітумній ділянці дороги, тим менше з них будуть летіти краплі чорної смоли на пороги, передні двері і крила.

Що ж робити, якщо бітум все-таки залишив свої чорні сліди на кузові вашої машини? Найкраще боротися з ним за гарячими, у всіх сенсах цього слова, слідами. Тобто приступати до ліквідації відразу, як тільки ви помітили чорні краплі. І бажано якщо машина при цьому буде стояти на сонці – щоб додатково розм’якшити дорожню смолу. У такій ситуації не обов’язково мчати стрімголов в магазин за відповідною автохімією. Свіжий бітум цілком можна прибрати застосувавши … звичайну соняшникову олію або маргарин! Треба за допомогою ганчірочки або якого-небудь тампона нанести масло на забруднену поверхню і трохи почекати поки воно розчинить бітум. Поспішати терти ненависні чорні плями не варто.

У них містить більш ніж достатньо піску і пилу, які можуть подряпати ЛФП. Чекаємо максимального розм’якшення бітумних слідів і акуратно видаляємо їх чистою серветкою або ганчіркою. Знищення більш застарілих бітумних плям зажадає застосування більш радикальних засобів-розчинників – наприклад, уайт-спіриту, гасу, бензину. При роботі з ними також варто пам’ятати про абразивні властивості пилу і піску в бітумі і не старатися з відтиранням, а намагатися здебільшого розмочувати бітумні сліди. А вже зовсім старі плями гудрону і бітуму виводять за допомогою професійної автохімії. Її «термоядерні» властивості бувають дуже затребувані коли, наприклад, потрібно терміново підготувати машину до продажу.


Не пропустіть