5 “безсмертних” джипів на вторинному ринку

Коли справа стосується наших доріг, без справжнього позашляховика точно не обійтися. Великий і безвідмовний джип повинен з комфортом переміщати власника як по шосе в місті, так і по розбитій колії на околиці цивілізації. Одна така машина собою може замінити цілий автопарк і стати надійним супутником всюди, куди б ви не поїхали. Ми вибрали 5 кращих, якщо не сказати легендарних, джипів, з покупкою яких з рук ви точно не прогадаєте.

Toyota Land Cruser 100

Недарма відомий Саддам Хусейн говорив, що лише дві речі працюють безвідмовно – Toyota Land Cruser і автомат Калашникова. З огляду на специфіку пересування на Близькому Сході, можна цілком уявити, яким випробуванням піддавалася легендарна «сотка». Саме соте покоління найбільше представлено на вторинному ринку. Цікаво, що «сотка» випускалася в двох версіях VX і GX – перша більш комфортна з передньою незалежною підвіскою і великий задніми дверима багажника. Друга ж більш рідкісна і витривала – спереду також міст, а задні двері орні. Крім того, у GX з дизелем немає турбонаддува, що робить мотор ще більш надійним. Однак і турбований мотор в 4,2 літра і його бензиновий 4,7-літровий аналог порадують покупця надійністю.

Nissan Patrol Y62

Давній друг Land Cruser по Близькому Сходу, який не тільки виготовлявся в Ірані за ліцензією, а й був головним автомобілем миротворців ООН. На відміну від Toyota це авто навіть не намагається здаватися міським жителем – спереду і ззаду надійні нерозрізні мости, а бензиновий мотор і зовсім з’явився лише під самий кінець випуску цього покоління. Під капотом, в основному, перевірений 2,8-літровий турбодизель на скромні 130 «конячок», так що спринтером Nissan Patrol точно не назвеш. «Автомат» також зустрічається рідко – більшість машин на “механіці”, зате і коштують мало не вдвічі дешевше Land Cruser.

Mitsubishi Pajero II

Поки конкуренти вовтузилися з політикою, Pajero завойовував свою славу в ралі-рейдах. Неодноразовий переможець марафону «Париж-Дакар» не тільки в класі прототипів, але в заліках, де виступали серійні авто з мінімумом доробок. Pajero може похвалитися вибором з 3-х і 5-дверних кузовів і безлічі моторів, серед яких є і «пенсіонерський» дизель на 100 «коней», і могутні бензинові V6 на 3 та 3,5 літра. Є механічні та автоматичні коробки, а ціна на Pajero – одна з найнижчих для рамних джипів.

Toyota 4Runner II

Якщо ви думаєте, що Land Cruser не вписується в наш огляд в плані своєї преміальності, то у Toyota є й інший рецепт невбиваного позашляховика. За ті ж гроші, що просять за Patrol, можна придбати просторий джип з ресорними мостами спереду і ззаду, а також невибагливим 3-літровим бензиновим мотором без турбіни. На вторинному ринку дуже часто зустрічається знаменитий невбиваємий пікап Hilux, побудований на тій же платформі. Останній, щоправда, частіше комплектувався 99-сильним турбодизелем, проте в будь-якому випадку машина прославилася своєю феноменальною надійністю. Недарма ж шоу Top Gear зняло відразу кілька сюжетів про свої марні спроби підірвати, спалити і втопити цю машину.

Land Rover Defender 110

Замикає наш рейтинг, мабуть, найбільш спартанський з усіх імпортних джипів. Незграбний кузов, відсутність будь-яких зручностей, єдино можливий 2,5-літровий турбодизель і майже не зустрічаються «автомати». У порівнянні з конкурентами у Defender є великий плюс – на додаток до невбиваного двигуна у нього є ще й безсмертний кузов. Поки все «японці» хоч і повільно, але дружно гниють, англійці зробили кузов свого авто з алюмінію. Джип майже повністю не схильний до корозії, правда, при аваріях і виправляти алюміній значно складніше. Додайте сюди репутацію підкорювача Африки і знаменитого марафону Camel Trophy, і ви отримаєте дійсно надійний і навбиваний джип.



Не пропустіть