У BMW прокоментували відмову від седанів
Компанія BMW не планує відмовлятися від седанів.
BMW, бренд, можливо, найбільш відомий своїми кращими в світі спортивними седанами, відчуває щось на зразок культурного зсуву на сучасному ринку. Позашляховики, такі як X3, X5 і X6, швидко стають майже такими ж популярними, як седани BMW. Але це не означає, що бренд відмовляється від сегмента, розвиток якого він визначив. Про це розповів у своєму інтерв’ю головний дизайнер марки Домагой Дюкек.
Дюкек, говорячи про майбутнє бренду, порівняв кросовери BMW (які він називає «Sports Activity Vehicles») з «повсякденною архітектурою», а його седани більше схожі на «елегантну архітектуру».
При цьому, незважаючи на те, що компанія як і раніше вкладає кошти у виробництво чотирьохдверних седанів, Дюкек визнав, що для збереження актуальності потрібно буде змінити стилістику кузова.