Секретні розробки українських заводів: ЛуАЗ-1901 “Геолог” – волинський плаваючий позашляховик

У 1975 році почалися роботи з модернізації ЛуАЗ-967 відповідно до побажань військових: тепер ТПК належало перевезення не двох, а чотирьох лежачих поранених. Розмістити таку кількість поранених можна було тільки за спиною водія: для цього платформу довелося подовжити до 4.6 м, а вантажопідйомність збільшити до 650 кг. При таких габаритах ТПК міг зберегти прохідність тільки за рахунок третього ведучого моста – звідси закономірно випливала колісна формула 6х6. Але створити життєздатну трансмісію не вийшло, і замовники забракували проект.

Всюдихід спробували вдосконалити і запропонувати народному господарству. Так, в 1985 році з’явився дослідний ЛуАЗ-1901 “Геолог” з двигуном біля заднього моста. Однак і “Геолог” не продемонстрував належних ходових якостей і в серію не пішов.

SqRWHxnkV6c





Більше новин


Прокоментуй новину

  • опанас

    это советские разработки! украина самостийна ничего не разрабатывает , только уничтожает наследство советского союза да ещё и на костях топчется! убивает страна сама себя с помощью жидов и продажных хохлов!

    • пп

      та да, совсем ничего.. Правда, куча контрактов на НОВЫЕ самолеты, но ты не отвлекайся, строчи по методичке…..

    • пп

      Забавная у тебя логика… Значит, “Гагарин” – Россия, Победа – Россия, освоение Сибири – Россия, БАМ, Целина – тоже. Но что делалось в УССР -нееее, это СССР!

  • Адольф Виссарионович

    Опанас! Хер те в глаз! Вспомни народную мудрость:-немец сделает-хер поймешь,кацап сделает-хер подымешь!

  • володимир завірюха

    Напевне скоро Украіна буде гордитися ракетою СС-20 тобто Сатаною яку і клепали на Украіні проти американців.