Автобус Ikarus 263.06 – екзотична знахідка (Фото)

Багато хто пам’ятає яскраво-жовті міські автобуси Ikarus 260 і «гармошки» 280 на наших дорогах. Виявляється, угорський виробник відправляв свою продукцію не тільки в довколишні країни, але і в досить екзотичні – такі, наприклад, як Тайвань. Саме на цьому острові в кінці минулого року був знайдений Ikarus 263.06 – спеціально розроблена для місцевого ринку модифікація.

Ще в 1990 році підприємство виграло тендер на поставку на Тайвань 30 міських автобусів Ikarus 263 і 7 одиниць міжміських Ikarus 350. Останні автобуси були доставлені замовникові в червні 1991 року.

І все через місяць Ikarus переміг в ще одному, куди важливішому тендері – на поставку 560 міських автобусів в Тайвань. І всі вони прибули сюди вже в 1992 року. Однак після цього намітилася довга перерва в поставках в цю екзотичну країну.

Тільки в 2001 році підприємство змогло поставити в Тайвань 30 міських автобусів Ikarus 412.05 – з двигуном Сummins і кондиціонером в салоні. До речі, 412-ті стали першими низькопідлоговими автобусами в цій країні. Вони вірою і правдою служили в компанії Metropolitan Transport Co. аж до списання 31 грудня 2013 року.

Що ж стосується знайденого Ikarus 263.06, то ця модифікація відрізнялася від звичайного 263-го наявністю тільки однієї пари дверей спереду. Зліва по борту, у корми можна побачити двері аварійного виходу.

Що ж стосується базового Ikarus 263, то він відрізнявся від моделі 260 подовженим на один метр – до 11, 94 м кузовом. Габаритна висота зросла 3,16 м (+12 см). У міському виконанні салон мав тільки 20/24 місць для сидіння, зате загальну пасажиромісткість до 122 чол. А ось приміський варіант мав вже 36 місць для сидіння.

Автобуси комплектувалися дизельними двигунами RABA MAN В2156 потужністю 220 к.с. або RABA D10 UTS CТАНДАРТ Євро 1/Євро 2 – потужністю 211 і 258 к.с. Коробка передач – 6-ступінчаста, механічна Csepel ZF S6-90U-003.1 Підвіска всіх коліс була пневматична.

Джерело autocentre.ua

Не пропустіть