Renault представила водневі Kangoo і Master (фото)
Компанія Renault оголосила про вихід водневого вена Kangoo Z.E. Hydrogen на ринок в кінці 2019 року і його старшого побратима Master Z.E. Hydrogen в першій половині 2020-го.
Обидві машини вже випускаються у вигляді електромобілів, а версії на паливних елементах стануть доповненням до цієї «зеленої» гами.
Заправка воднем займає 5-10 хвилин, що набагато швидше, ніж зарядка акумулятора. Водневий Master буде пропонуватися у двох варіантах як фургон і в двох як кабіна з шасі.
Начинка обох машин створена спільно з фірмою Symbio, «дочкою» Groupe Michelin. Автомобілі отримали паливні елементи (ПЕ) в якості генератора типу range extender, а також балони для водню під днищем. Блок ТЕ видає «електричну і теплову потужність» в 10 кВт і заряджає на ходу літієво-іонну тягову батарею, ту ж саму, що і у згаданих вище електрокарів (її ємність дорівнює 33 кВт • ч).
Ще одна воднева модифікація побудована на основі Kangoo нинішнього покоління. Тим часом в наступному році очікується зміна генерації. Ймовірно, з освоєнням її на конвеєрі, аналогічний варіант з паливними елементами отримає і новий Kangoo.
За інформацією Renault, запас ходу на одній зарядці / заправці по циклу WLTP у водневого Kangoo становить 370 км проти 230 у простого електрокара Kangoo Z.E., а фургон Master Z.E.
Ціна на Kangoo Z.E. Hydrogen у Франції вже оголошена – 48 300 євро.