Названо ТОП-5 найстрашніших помилок при заміні моторного мастила

Безпроблемна робота двигуна внутрішнього згоряння вимагає не тільки застосування правильної оливи, але і дотримання правильного алгоритму її заміни і доливання. Автоексперти повідомили про п’ять найпоширеніших помилках в цьому питанні.

Перелив мастила
Залив моторного масла вище рівня Max не обіцяє нічого хорошого. Як мінімум від надлишкового тиску швидше зносяться прокладки і сальники, а масло почне підтікати. Більш того, зростання тиску масла може спричинити за собою так зване замаслення свічок.

Недолив оливи
При роботі двигуна з недостатньою кількістю мастила в ньому можуть формуватися повітряні пробки, які блокують масляні протоки. В результаті двигун буде працювати насухо, що загрожує прискореним зносом шийки колінчастого вала, поршневих кілець і розподільного вала, а також інших рухомих елементів ГРМ.

Заміна мастила за рекомендацією виробника
Автовиробники рекомендують міняти моторне мастило в легкових автомобілях в інтервалі від 10 000 до 20 000 км. Однак такі рекомендації даються в розрахунку на ідеальні умови експлуатації. Насправді, число, вказане виробником, слід ділити на два. Так, якщо регламентується заміна мастила на 15 000 км, його варто змінити на 8 000 км.

Змішування незмішуваного
Однією з найгрубіших помилок при заміні мастила є зниження його якості. Іншими словами, в мінеральне мастило можна доливати синтетичне, в напівсинтетичне – синтетичне, але навпаки – ніколи.

Долив масла замість заміни
Нове масло, змішуючись із старим, швидко забруднюється і майже відразу ж втрачає свої експлуатаційні якості. Погіршується насамперед основа матисла – воно стає рідким. Регулярні доливаючи мастила замість заміни можуть призвести до задиру металу і нагару.


Не пропустіть