Встановити автоматичну коробку передач

ак встановити автоматичну коробку передач, коли є необхідний інструмент і обладнання? Всі сучасні автолюбителі знають, наскільки зручна автоматична коробка передач. Якщо у вас в машині є таке обладнання, вже не потрібно постійно перемикати передачі. Але, якщо у вашому автомобілі її немає, не біда, адже в будь-якому момент можна встановити АКПП.

Історія появи АКПП.

З самого початку необхідно розглянути, як з’явилися автоматичні коробки передач. Перший у світі прототип АКПП створила американська фірма під назвою General Motors. Вже на початку 1940 року така опція була в наборі автомобілів Oldsmobile і Cadillac. У той час АКПП називалася Hydra-Matic. Така комплектація мала у своєму складі гідромуфти і четирехступенчатую планетарну коробку передач з автоматичним управлінням. У тому обладнанні було п’ять ступенів переднього ходу, не рахуючи заднього ходу. Після приголомшливого успіху «автоматика» увійшла до комплектацію Bentley, Kaiser, Hudson, Nash і навіть знаменитого Rolls-Royce. Навіть військові стали застосовувати в своїх машинах АКПП. Німці не могли відставати від своїх американських колег, тому фахівці Mercedes-Benz також розробили схоже обладнання. Вони зробили відмінну четирехступенчатую трансмісію, яка мала значні відмінності в конструкції. Далі АКПП пережила ще чимало змін. У результаті ми отримали відмінну коробку передач, якій зараз користуються практично всі водії.

Необхідний інструмент для установки АКПП.

Т епер поговоримо конкретно про те, як встановити автоматичну коробку передач, а конкретно про інструмент, який нам знадобиться. З самого початку варто сказати, що встановити автоматичну коробку передач в домашніх умовах нереально. Необхідно використовувати устаткування, наявне тільки в автоцентрі, причому хорошому автоцентрі. Так вам знадобиться спеціальна стійка, на якій потрібно буде підняти АКПП. Для всього процесу нам знадобляться всілякі кріпильні інструменти, тобто плоскогубці, гайкові ключі і т.д. В принципі, можна купити або взяти в автосервісі повний набір таких пристосувань. Також не зайвим буде взяти набір додаткових болтів. Тобто, якихось особливих інструментів вам не знадобиться, головне, мати вмілі руки. Якщо зробити найдрібнішу помилку, це може призвести до того, що весь процес доведеться починати заново.

Процес установки АКПП.

І так, для того, щоб встановити автоматичну коробку передач, необхідно спочатку підняти його на спеціальній стійці. Далі потрібно встановити гідротрансформатор і закрутити болти від гідротрансформатора до маховика. Таким чином, ми закріплюємо обидва ці елементи. Важливо попередньо нанести спеціальний різьбовий фіксатор на болти кріплення. Така нескладна процедура не дозволяє болтам розкрутитися в найнесподіваніший момент. Тепер потрібно встановити захисні кожухи автоматичної коробки передач. Після цього важливо міцні зафіксувати кронштейн кріплення від коробки передач до двигуна. Далі кріпимо систему охолодження масла. Для цього трубопроводи від системи прикріплюємо до АКПП.
Залишилося зовсім небагато. Тепер встановлюємо напіврами, до якої необхідно прикріпити рульову рейку. Всі елементи також важливо зафіксувати болтами. Тепер потрібно закріпити кульові опори, що відносяться до передньої підвіски. Далі болти від еластичною опори і такі ж болти двигуна буквально загортаємо до напіврамі. Кріпимо до АКПП вихлопну трубу, після чого ніжно відразу ж залити масло прямо в редуктор. Тепер прикручуємо до кожуха коробки стартер і підключаємо електропроводку до селектора перемикання електропередач. Тепер необхідно прикріпити трос перемикання селектора коробки до кронштейна. І саме останнє, встановлюємо фільтр повітря, в який заливаємо АТФ і акумулятор.
Взагалі, зняття і установка автоматичної коробки передач, як і повноцінний ремонт АКПП – процес непростий. Тому краще за все звернеться до фахівців в автосервіс, а не намагатися все зробити самому. Ремонт автоматичних коробок передач є їх спеціальністю, тому це буде найбільш мудрим рішенням.

Ціни в автосервісах на установку АКПП.

І нтересно, що ремонт автоматичної коробки – задоволення досить не дешеве. Хоча і зміст всього автомобіля сьогодні коштує дорого. Се залежить від приводу. Так загальна вартість робіт з ремонту переднього приводу становить приблизно 16300 рублів. Роботи з задньому приводу – 14700 рублів, а повному приводу – 17300 рублів. Ремонт гідротрансформатора може коштувати від 4000 рублів залежно від конкретного автосервісу.

Прогрів автоматичної коробки передач.

А втоматіческого коробка передач потребує обслуговування. Так необхідно своєчасно міняти рідину через кожні 40-50 тисяч кілометрів. Крім того, потрібно постійно стежити за еластичними опорами АКПП, щоб вчасно помітити несправність. Найпоширеніший питання, що виникає при користуванні АКПП, звучить так: чи потрібно прогрівати таку коробку передач? Прогрів автоматичної коробки передач потрібно в холодну пору, адже ми прогріваємо НЕ АКПП, а двигун.

У загальному, постійно стежте за своєю машиною і вчасно виправляйте навіть найменші пошкодження!


Не пропустіть