Відомо, як через спеку можна нашкодити акумулятору

Основна проблема літнього періоду – це падіння ємності батареї, що впливає на пусковий струм. Через високі температури відбувається випаровування води з електроліту, що призводить до зниження його рівня і оголення пластин акумулятора. Це збільшує густину електроліту і призводить до осадження солей на пластинах, що зменшує провідність струму.

Для захисту акумулятора від високих температур, рекомендується залишати автомобіль на парковці в тіні, тому що на прямому сонці температура кузова може досягати 50-60 градусів. Використання термочохлів для акумулятора допоможе зберегти його робочу температуру в межах 20-25 градусів.

Також необхідно регулярно очищати корпус акумулятора від пилу та інших забруднень. При виявленні слідів окислення на клемах їх слід очистити, а для запобігання подальшому окисленню можна використовувати графітове мастило.

Важливо регулярно перевіряти рівень заряду акумулятора. Нормальний рівень напруги розімкнутого ланцюга становить 12,7 В, а мінімально допустимий – 12,5 В. При падінні напруги необхідно зарядити акумулятор, щоб уникнути проблем із запуском автомобіля та його системами надалі.