Вражаюче видовище: куди китайці дівають старі автомобілі
Перший раз в Китаї нашому кореспонденту вдалося побувати в 2006 році. Тоді на дорогах було повно старих мотоколясок, древніх вантажівок і автомобілів. А від числа скутерів і мопедів взагалі голова могла піти обертом. Але з кожним нашим новим візитом число транспортних засобів на вулицях скорочувалося, пише avtoz.net. І мимоволі виникало питання: куди ж вони все це дівають?
Звичайно, судячи з техстану, допотопні автомобілі та мотоколяски цілком могли б і розвалитися. Але ж не всі ж відразу. У провінції напевно б десь збереглися відносно “нові” “дирчики” та вантажівки. Але ні. Їх просто не було видно і все. А по вулицях їздили авто віком до 5 років максимум.
Тепер стає зрозуміло, що стара мото- і автотехніка, яка не проходить екологічні стандарти (аналоги наших Євро) в Китаї просто відправляється на звалище.
Їм заборонена подальша експлуатація, і власники такої техніки добровільно здають їх на звалища. А враховуючи, що в Китаї авторинок уже кілька років далеко за 8 млн. авто, на звалище відправляють мільйони транспортних засобів.
Чого тут тільки не побачиш. Якщо придивитися, то тут не тільки таксі VW Santana, але й мінівени місцевого виробництва за мотивами Hyundai H1, а також безліч місцевих ZX, Great Wall, Chery, Gonow, GFM, Wulling і т.п.
Мототехніка ж взагалі не піддається визначенню. Це просто гора старих “дирчиків”, які в Китаї міняють на нові електроскутери і електромопеди. Адже ще кілька років всі вони їздили по дорогах.
Зараз автозвалища по всіх регіонах Китаю буквально забиті старою технікою, яку чекає утилізація.