Перекупник розповів, з чого роблять авто на продаж (фото)
Професія перекупника (або в народі – перекупки) авто в останні роки стала популярною. Жваві хлопці біля авторинків можуть відразу заплатити за авто, за умови, що цей автомобіль має якусь цінність. Але і сильно битий автомобіль теж вдається їм продати. Правда, за копійки. А через якийсь час вони з’являються на ринку вже під виглядом доглянутих авто з відповідним цінником і привабливим невеликим пробігом. Але звідки з’являються такі авто кореспонденту AUTO-Consulting розповів один з перекупників.
Наш співрозмовник представився Сергієм. Він працював перекупником більше 5 років. Спеціалізувався на авто середнього класу і реалізував їх за цей час більше 100 штук. – майже як цілий автосалон. Зараз він пішов в інший бізнес і вирішив розповісти про «внутрішню кухню» перекупок, щоб люди, підбираючи собі авто, були обачнішими.
Коли він точно вирішив піти з «професії» почав знімати на телефон авто, які надходили в роботу його колегам і те, що потім продавалося на авторинку. Сергій говорить, що «фішка» всіх його знайомих – це 6-8-річні авто, які мають пробіг тисяч 70-80 і майже ідеальний зовнішній вигляд. Варто з таким вийти на ринок або дати оголошення, та ще й ціну на 800-1000 у.о. менше, ніж ринок, і машина йде за день-два.
Заробіток на таких авто пристойний, іноді навіть більше половини вартості. Весь секрет у тому, що було з цим авто до того, як він потрапив до перекупника.
Перша порада від Сергія: уважно дивіться на забарвлення. Дуже мало авто в такому віці не мають підфарбувань. І взагалі боятися фарбовану машину не потрібно. Потрібно вміти відрізняти косметичне забарвлення, що не є великим мінусом, від зібраної з трьох машини. Важливо оцінити, чи підфарбовані тільки двері, чи і отвори теж.
Найлегший випадок – це «перевертень» на фото. Ось яким він був, коли потрапив в руки перекупам.
А ось вже після «марафету».
Друга порада від Сергія. Уважно читайте сервісні книжки і обережно ставтеся до машин з інших регіонів. Відсутність сервісної книжки – це вже перший сигнал, що пробіг може бути неправдивий. Особливо Сергій рекомендує уважно ставитися до ВАЗів і вітчизняних авто. Їх «живих» взагалі мало, але часом трапляються такі, які вже давно пора здавати в утиль, а з них роблять «цукерку». Але перекупки люблять працювати з ВАЗами. Запчастини кузовні дешеві, подушок з заводу немає на багатьох, а якщо купувати “китай” – так відновлення взагалі обходиться в копійки.
Третя порада від Сергія. Бійтеся авто з області, коли в неї не один був господар. Ось цю Chevrolet Niva продали в область. А коли її покупець зрозуміє, що він купив, почне її продавати. З іномарками, особливо з тими, у кого є подушки безпеки – перекупам складніше. Якщо була аварія і вистрілили airbag, то потрібно вже поморочитися. Але є контори, куди здаєш своє кермо з торпедою, а натомість отримуєш вже зроблену, відновлену торпеду і кермо. Показово, що замість подушки безпеки там буде заглушка, а щоб не збилась електроніка – ставлять опір.
Ось ця Mazda3 2008 року пішла за 5 днів. Принадою став пробіг до 100 тис. км. А насправді її збирали з 2-х битих авто. А ось відмінний вигляд Renault Fluence, проданий в одну з областей, трохи раніше був взагалі без багажника. За словами Сергія, є перекупки, які спеціалізуються на старих машинах, яким 10-20 років. Вони спеціально скуповують биття з ринку, а потім з 3-х збирають одну.
Четверта порада від Сергія. Будь-яку, навіть ідеальну на фото машину, потрібно дивитися. Зараз багато привабливих оголошень з інших регіонів. І навіть якісь дистанційні перевірки пропонують. Але Сергій рекомендує тільки дивитися особисто, або залучати фахівця. Повірте, я надивився на те, чим були раніше прегарні авто з оголошеннями з позначкою: не бита, не фарбована, їздив тільки по вихідних …