Топ-15 найкращих автомобілів для жінок (Фото)

Сортування моделей авто на чоловічі та жіночі є доволі суперечливою темою. Звісно, ніде немає і не може бути глобальної окресленої класифікації машин за таким критерієм. Все це річ суб’єктивна, яка, на додачу, піддається низці культурно-національних впливів, залежно від регіонів та країн світу.

З другого боку, попри властивий даній темі індивідуалістичний компонент, важко сперечатися із загальновизнаними твердженнями і переконаннями, які, у свою чергу, походять з особливостей людського сприйняття. У процесі аналізу окремі зони кори головного мозку відповідають за формування асоціацій, зіставлення об’єкту пізнання з уже знайомою для людини інформацією. Цей глибинний компонент процесу обробки інформації може надавати певним рисам та параметрам гендерної приналежності.

Які якості можна назвати жіночими? Ніжність, плавність, делікатність, «антиагресивність»? Невеличкі моделі з округлими формами, легкими лініями, бажано з деякими нетривіальними дизайнерськими рішеннями – ось головні уподобання прекрасної половини людства в тому випадку, якщо її представниці взагалі бажають водити автомобіль. Адже відомий факт: їзда і машини в цілому не є притаманними для сфери інтересів більшості жінок, що цілком нормально.

Як би там не було, стиль життя і суспільні течії Заходу м’якою силою впливають на весь світ, відповідно сьогодні все більше чарівних дам наважуються сісти за руль. Саме для них автомобільний портал MMR люб’язно представляє список 15 найбільш підходящих для тендітної руки машин, найжіночніших, якщо так можна висловитись, моделей.

*мова піде про моделі на глобальному ринку

Citroen C1 / Peugeot 108

  • Категорія: “мас-маркет”;
  • Клас: сіті-кар/хетчбек А-класу;
  • Вартість, €: ≈ 10.000-16.000;
  • Країна: Франція.

Citroen С1 і Peugeot 108 це ідентичні моделі, різниця тільки в дизайні «передка» та елементів задньої частини. Citroen C1 справляє гарне перше враження своєрідним стилем. Облік маленького хетчбека сильно експресують вигадливі дворівневі фари та широкий асортимент контрастних кольорів ззовні та в інтер’єрі, що самі по собі позитивно тебе налаштовують. А якщо за декілька сотень євро додати відкидний панорамний дах і вибрати потужніший 1.2-літровий двигун, то можна отримати ще більше задоволення від їзди по місту.

Citroen C3

  • Категорія: “мас-маркет”;
  • Клас: суперміні/хетчбек В-класу;
  • Вартість, €: ≈ 14.000-23.000;
  • Країна: Франція.

С3 являє собою класичний приклад французького підходу до автомобілебудування. Він весь про стиль і оригінальність: ззовні двері захищені фірмовими сітроенівськими гумовими накладками, які наповнені повітрям, всередині ручки виконані у вигляді елегантних ремінців. Національною рисою Citroen є також виражені комфортні налаштування підвіски, що виділяє авто на тлі таких конкурентів, як Ford Fiesta та Volkswagen Polo.

FIAT 500e

  • Категорія: “мас-маркет”;
  • Клас: сіті-кар/ хетчбек А-класу;
  • Вартість, €: ≈ 23.000-37.000;
  • Країна: Італія.

500е – найновіше покоління культового 500-го, яке спроектоване як безальтернативний електрокар. В салоні відчувається розмах підходу конструкторів – от вам і повністю нова фурнітура, і розроблена з нуля мультимедіа, і пристойні матеріали оздоблення. Оскільки це електромобіль, то уряд країн ЄС відшкодує частину вартості машини – в середньому можете віднімати від цінника 5-9 тисяч євро. Попередня генерація 500 також доступна, вона пропонується зі звичайним бензиновим двигуном.

FIAT Panda

  • Категорія: “мас-маркет”;
  • Клас: сіті-кар/хетчбек А-класу (міні-позашляховик у версії 4х4);
  • Вартість, €: ≈ 14.000-19.000;
  • Країна: Італія.

Сама назва цієї моделі вже змушує усміхнутись, щонайменше – подумки. Італійські стилісти бездоганно втілили імідж милої тварини у безлічі окремих деталей та загальному обліку авто. У версії 4х4 Cross, яка показана на фото, наявні індивідуальні рішення, наприклад, окантовані чорним елементом фари, що підсилює «пандовість» ще більше. Незважаючи на скромність розмірів, простору в салоні FIAT Panda багато, а версія 4х4 має видатну прохідність і є унікальним продуктом на ринку.

Ford Puma

  • Категорія: “мас-маркет”;
  • Клас: субкомпактний SUV;
  • Вартість, €: ≈ 16.000-33.000;
  • Країна: Німеччина.

Підрозділ Ford Europe у місті Кельн в якийсь момент прийшов до висновку, що модельному ряду не завадить новинка зі звабливими лініями і харизматичною назвою. Puma вийшла вдала у всьому: емоційна зовнішність, захоплюючі налаштування шасі, великий список опцій, у тому числі найсучасніших систем. Салон кросовера ергономічно продуманий і якісно зроблений, він даруватиме відчуття самодостатку кожного разу при експлуатації.

Honda Jazz

  • Категорія: “мас-маркет”;
  • Клас: суперміні/хетчбек В-класу з однооб’ємною компоновкою;
  • Вартість, €: ≈ 22.000-29.000;
  • Країна: Японія.

Не бракує шарму і в імені Honda Jazz. Останнє покоління сприймається значною мірою інноваційним продуктом, з найновішою у всій модельній гамі компанії мультимедіа-системою та напрочуд економними силовими установками. В інтер’єрі відчувається сучасність: причина не тільки у мінімалістичній архітектурі і оновленій комплектуючій базі, але і в загальному підході до дизайну. Також Jazz дуже приємний і легкий в керуванні, їзда сприймається м’якою і плавною, головне не гнатися за дискам більшого діаметру.

Jaguar E-pace

  • Категорія: “преміум”;
  • Клас: компактний SUV;
  • Вартість, €: ≈ 39.000-70.000;
  • Країна: Англія.

Компактний кросовер Ягуар надасть своєму власнику вишуканий імідж, сама перспектива володіння такою машиною приваблює. «Є-пейс» зможе розважити вас за кермом, хоча не гарантує високого рівня комфорту. Це досить неоднозначна модель, вона не є найпрактичнішим, найзбалансованішим чи багатофункціональним гравцем серед прямих конкурентів у складі преміум-верхівки компактних SUV, але його зовнішнього вигляду може бути достатньо, щоб компенсувати усі компроміси.

MINI

  • Категорія: “преміум”;
  • Клас: суперміні/хетчбек В-класу (формально, у дійсності – менший);
  • Вартість, €: ≈ 19.000-43.000 (33.000-42.000 для електро-модифікації);
  • Країна: Німеччина.

З урахуванням світових тенденцій, MINI варто обирати саме у версії Electric. Для поїздок по місту це ідеальний варіант: маленький, маневрений, гламурний, не «на механіці»… Але хай не вводять вас в оману такі епітети, бо електричний МІНІ настільки азартно керується і так різко набирає хід, що не у чоловічих руках він буде нудьгувати у потоці. Непрактичність, жорсткість підвіски і висока вартість виступають не те щоб недоліками, а скоріше примхами.

smart EQ fortwo

  • Категорія: “мас-маркет”;
  • Клас: сіті-кар;
  • Вартість, €: ≈ 24.000-32.000;
  • Країна: Німеччина.

smart вже точно приречений ганяти тільки по місту. Маленький запас ходу – 130 км – є достатнім, щоби проїхатись «по магазинах», добратися на роботу чи з однієї вулиці міста на іншу – і там же поставити мікро-кар «на зарядку». В плані стильності та яскравості це пряма альтернатива МІНІ.

Mazda 2

  • Категорія: “мас-маркет”;
  • Клас: суперміні/хетчбек В-класу;
  • Вартість, €: ≈ 14.000-22.000;
  • Країна: Японія.

Mazda 2 є чи не найкращою пропозицією у своєму класі, але європейські покупці часто її не помічають і зупиняються на стандартному виборі, як-от Toyota Yaris чи Renault Clio. Хоча ці ммоделі краще продаються та є більш відомими серед громадськості, Mazda 2 має багато шанувальників завдяки задоволенню від водіння, яке вона дарує, та надійності. Ну і зовнішність, машина просто красива.

Nissan Micra

  • Категорія: “мас-маркет”;
  • Клас: суперміні/хетчбек В-класу;
  • Вартість, €: ≈ 17.000-23.000;
  • Країна: Японія.

Одна із найвідоміших моделей Nissan. Останнє покоління класно виглядає ззовні, має стильний і якісно зроблений салон і дарує легкість у повсякденному користуванні. Мікра є улюбленецею не тільки дам, але і багатьох автошкіл, особливо в Англії. Перший факт витікає із наявності «бомбезних» кольорів, в т.ч. такого радісного салатового, як на фото. А другий – це данина японській надійності моделі, хоча збирається поточне покоління у Франції.

Nissan Juke

  • Категорія: “мас-маркет”;
  • Клас: субкомпактний SUV;
  • Вартість, €: ≈ 20.000-30.000;
  • Країна: Японія.

Juke не така давня модель, як Micra, але популярність у масах сьогодні має ще більшу, свого часу перша генерація створила цілий сегмент субкомпактних кросоверів. Нове покоління Juke стало просторішим, драйвовішим і економнішим. Останній пункт матиме ще більшу вагу, якщо в майбутньому з’явиться довгоочікувана гібридна версія.

Peugeot 208

  • Категорія: “мас-маркет”;
  • Клас: суперміні/хетчбек В-класу;
  • Вартість, €: ≈ 15.000-29.000 (30.000-37.000 для електро-модифікації);
  • Країна: Франція.

Новий 208 є найбільш продаваною моделлю компанії і не схожий на жоден інший хетчбек В-класу. Увагу привертає вишуканий «передок» зі схожими на ікла світлодіодними денними ходовими вогнями, а також контрастні колісні арки та чорний дах для модифікацій GT Line. Доступна також і повністю електрична версія із запасом ходу 330 км.

Renault Twingo

  • Категорія: “мас-маркет”;
  • Клас: сіті-кар/хетчбек А-класу;
  • Вартість, €: ≈ 12.000-18.000 (22.000-26.000 для електро-модифікації);
  • Країна: Франція.

Twingo, крім всього іншого, не просто компактний сіті-кар, але і стильний аксесуар з широкими можливостями персоналізації. Пропонується безліч варіантів кольорів кузова, декоративні наклейки, версії зі складним тканинним верхом і т.д. Варто також розуміти, що задньопривідна компоновка дає цій моделі незрівнянну маневреність: радіус розвороту у Twingo становить менше 4.5 метрів, що дуже добре для їзди в межах міста.

Toyota Yaris

  • Категорія: “мас-маркет”;
  • Клас: суперміні/хетчбек В-класу;
  • Вартість, €: ≈ 14.000-23.000;
  • Країна: Японія.

Звивисті форми нового Яріса, з виступаючими крилами, милують око, а налаштування підвіски заточені під динамічне водіння. Водночас, їхати дуже приємно: машина рухається з малою інерцією, швидко та плавно розганяється за заданою траєкторією. Інтер’єр – сучасний, з цифровою закругленою панеллю приладів та мультимедійною системою з 8-дюймовим екраном.

автор Михайло Волошин, спеціально для MMR.net.ua


Не пропустіть