Топ-10 повнопривідних 7-місних SUV в 2022 році

Зараз настали такі часи, що важко переоцінити роль практичного автомобіля у нашій буденності. Машини бувають різних типів кузова та призначення: седани, хетчбеки, універсали, купе та кабріолети. Гламурні кросовери, сімейні мінівени, універсальні мікроавтобуси, практичні «пиріжки» та брутальні пікапи. Вибір, як кажуть, є.

Проте іноді є потреба в 7-місному транспортному засобі, але щоби це був не мінівен чи «бус», а саме позашляховик. Ну на крайній варіант – прокачаний повнопривідний кросовер. І такі пропозиції є. Власне кажучи, ми в MMR.net.ua цього разу зібрали десятку таких моделей – 7- або 8-місних повнопривідних «джипів». Це надійні, безпечні, сімейні автомобілі, які не підведуть за виснажливої експлуатації чи суворих погодних умов чи хай там чого іще. Хтось з них більш хардкорний, хтось більше націлений на повсякденну зручність комфортабельність, але в цілому всі вони заслуговують вашої уваги в контексті даної підбірки.

Mercedes-Benz GLS

Флагманський кросовер Мерседес-Бенц пропонується з бензиновими моторами: 3.0 (367 к.с.) та 4.0 V8 (489 к.с). 2.9-літровий дизель видає 286 або 330 к.с., залежно від ступеня форсування. Всі GLS мають пневматичну підвіску Airmatic. Доступна опціональна гідропневматична підвіска E-Active Body Control. Її особливість в тому, що вона здатна керувати кожним колесом окремо. На високих швидкостях це дозволяє нівелювати з крени, а на позашляховій ділянці система заздалегідь вирівнює положення кузова. Технології!

Як заявляє виробник, на 3-му ряду з повним комфортом зможуть розміститися пасажири зі зростом до 194 см. Там є свій підігрів сидінь, кілька роз’ємів USB та окремі дефлектори обдуву (п’ятизонний клімат). Порадує GLS і об’ємом багажника – 355 л (зі складеним третім рядом).

Volvo XC90

Вольво ХС90 високо цінується по всьому світі за свої головні якості: він просторий, безпечний і дуже якісний як річ. Шикарний сімейний автомобіль для тих, хто може собі дозволити Вольво. Попри свій класичний для SUV вигляд, на бездоріжжі можливості ХС90 вкрай обмежені – він не про екстрим. Крім того, 2.0-літрові агрегати (а інших тут не знайдеш) мають певну специфіку в роботі, коли ідеться про такий крупний автомобіль – їм трохи бракує еластичності моторів V6. Ця критиканська нотка не справедлива, втім, для гідридної модифікації Т8 сумарною потужністю 390 к.с.

Hyundai Palisade

Сімейний 3-рядний SUV від Hyundai має довгий список оснащення, починаючи зі стандартної системи автоматичного екстреного гальмування і закінчуючи сімома доступними портами USB, які простягаються аж до третього ряду. Дорожчі комплектації передбачають повністю цифрову панель приладів, подвійні люки в даху та сидіння з підігрівом і вентиляцією.

Хюндай Палісад має довжину 4980 мм і ширину на 1975 мм, колісна база при цьому становить 2900 мм. Завдяки таким розмірам автомобіль передбачає комфортне розміщення вісьмох пасажирів з усім своїм багажем, адже об’єм багажника, навіть у такому положенні, становить 510 л.

Nissan Pathfinder

Ніссанівська лінійка SUV є напрочуд повноцінною і продуманою. Судіть самі: малий кросовер Juke, компактний Qashqai, середньорозмірний X-Trail і такий самий за габаритами, але електромобіль – Ariya. Проте всі вони 5-місні. Хочете чогось крупнішого? Що ж, є у Ніссана і «тяжка артилерія». Зокрема новий Патфайндер – 7- або 8-місний великий «джип», з 3.5-літровим бензиновим «атмосферником» V6 на 288 к.с. і 8-ступеневим «автоматом»-гідротрансформатором. Шикарний апарат.

Nissan Patrol

Якщо навіть Патфайндер не здатен задовільнити деякі поставлені вимоги – наприклад, все одно замало місця всередині або є необхідність долати суворе бездоріжжя – то тоді менеджеру в автосалоні слід показати на флагманський позашляховик – Ніссан Патрол. Тут все по-дорослому і без компромісів: рамна конструкція кузова, 27 сантиметрів кліренсу і 5.6-літровий бензиновий «атмосферник» V8 на 400 к.с.. Коробка передач – автоматична (гідротрансформатор), 7-ступенева. В салоні – «капітанська» посадка, м’які шкіряні сидіння і, власне, 7 місць.

Toyota Sequoia

Тойота Секвоя побудована на тій же платформі, що і такі «велетні» як новий позашляховик Ленд Крузер та пікап Тундра. Так ось, Ленд Крузер 300-ї серії хоч номінально 7-місний, але по факту останній ряд там доволі не зручний, тому правильніше буде вважати його першочергово 5-місним SUV. А от Секвоя – довша і ширша – і місця там на 3-му ряду вдосталь.

Власне, таким чином маркетологи Тойоти і розділяють два рамних одноплатформенних позашляховика: коротший Ленд Крузер, король бездоріжжя, і довша Секвоя, яка заточена не на офф-роуд, а для комфортних сімейних вилазок за місто. Місць, до речі, може бути навіть вісім тут.

Ford Expedition

Форд «Експедиція» – це ще один повнорозмірний позашляховик, на 5, 7 або навіть 8 посадкових місць. В даному випадку мова піде про модель стандартної довжини і колісної бази. Машина пропонується лише з однією силовою установкою: це V-подібна 3.5-літрова шістка EcoBoost, на 375 або 400 к. с. У парі з двигуном працює тільки 10-ступінчаста автоматична КПП. Є повний привід, примусове блокування муфти, знижувальна передача, а за доплату можна замовити блокування заднього міжколісного диференціала. Також з’явилася можливість вибору одного із семи їздових режимів для різних типів покриття.

Lincoln Navigator

Повнорозмірний позашляховик преміум-класу, побудований на основі Форд Експедішн. Якщо для вас торгова марка Ford асоціюється скоріше з такими 4х4 як Everest чи Bronco, а купуючи повнорозмірну модель, хочеться відчувати більше особливості – Лінкольн Навігатор саме те, що треба. Технічно майже в усьому ідентичний до Форда, Лінкольн пропонує ексклюзивний дизайн і неймовірний розкішний інтер’єр для свого флагманського позашляховика.

Land Rover Defender 130

Ленд Ровер Дефендер в експедиційному виконанні 130 є бездоганним автомобілем для подорожей. Він може бути або в 5-, або зразу в 8-місному варіанті. Додати до цього ще пакет «Explorer», який передбачає заводський багажник на даху, «шноркель» і бокову «скриньку» для речей, а також фаркоп – і маємо топовий «експедиційник» хоч на край світу. Повний привід, купа систем для руху бездоріжжям, 300-сильний дизельний або 400-сильний бензиновий двигун (на вибір, обоє 6-циліндрові) – все це робить англійський позашляховик унікальною пропозицією на ринку.

Isuzu MU-X

Так звана «муха», Ісузу MU-X, це ультра надійний суворий рамний позашляховик. Він безальтернативно пропонується як 5-дверний 7-місний позашляховик і побудований на основі середньорозмірного пікапа D-Max. Обидві моделі розроблені виключно самою фірмою Ісузу і мають спільну платформу Isuzu Dynamic Drive з новою рамою, яка жорсткіша і легша за попередню. Силова лінійка «мусі» також дісталася від пікапа D-Max. Базовим буде 1,9-літровий турбодизель потужністю 150 к.с. Можна MU-X придбати і з 3,0-літровим турбодизелем на 190 к.с.

Японський 4х4 збирається на підприємстві компанії в Тайланді і призначений для суворих умов експлуатації. Зверніть увагу, наприклад, на висоту розташування передніх фар – розбити їх менше шансів, ніж у будь-кого іншого


Не пропустіть