Топ-7 кращих автомобілів С-класу з пробігом за $8 тисяч в Україні

Автомобілі С-сегменту в багатьох сенсах є «золотою серединою» з-поміж усіх інших розмірних класів. Вони відповідають широкому спектру потреб, є в міру компактними, щоби їх було приємно і легко водити, але водночас мають вдосталь простору для сімей або як мінімум не страждають від програм по надмірному усіченню ваги та простору. Ми в MMR.net.ua зібрали 7 найкращих варіантів хетчбеків та седанів С-класу, які можна купити сьогодні на ринку вживаних авто України за ціною близько 8 тисяч доларів США. Про наші аргументи та всі «за і проти» ви можете дізнатися далі в статті.

SEAT Leon

Хетчбек SEAT Leon вартує розглянути найпершим, коли мова іде про вживаний автомобіль С-класу за +/- 8 тисяч доларів. Ми рекомендуємо сфокусуватися на 2 поколінні моделі, а саме на Leon 2008-2012 років випуску. Це будуть рестайлінгові моделі, з усіма позитивними аспектами цього явища – ліквідовані різноманітні «дитячі болячки», в дизайн кузова та салону внесені певні освіжаючі штрихи, а іноді навіть силові установки отримують оновлені налаштування, що сприяє покращенню економічності та екологічності транспортного засобу. Коротше кажучи, після планового рестайлінгу більшість авто остаточно «відшліфовують» і «доводять до ладу».

Як відомо, марка SEAT завжди була немов у тіньовій опозиції до більш популярних Volkswagen чи Skoda. Це відображається на ліквідності іспанського бренду, але з боку покупця вживаної машини така ситуація грає лише на користь. Адже SEAT Leon можна придбати за нижчою вартістю, ніж поважніші Volkswagen і Skoda, а натомість отримати більш емоційний, молодіжний та яскравий автомобіль з практично аналогічною технічною начинкою.

Переваги:

  • дизайн, імідж, оригінальність;
  • надійність та якість продукції VAG;
  • адекватна ціна.

Недоліки:

  • доволі жорсткий на 16-дюймових дисках;
  • АКПП DSG не довговічна;
  • ущільнювач дверей не «по кругу».

Opel Astra

Остання по-справжньому «хітова» Astra випускалася з 2009 по 2015 рр і носила заводський індекс «J». Це були дуже добротні, якісно зроблені автомобілі, які носять славу «справжніх Опелів». Ми в mmr.net.ua в цьому випадку матимемо на увазі у першу чергу 5-дверний хетчбек Opel Astra, хоча найбільше їх до нас завезли з ЄС у кузові універсал. Найчастіше за вказаний бюджет зустрічаються дорестайлові машини з бензиновим двигуном 1.6 або «дизелем» об’ємом 1.7 л.

Бувають такою і 1.4-літрові турбодвигуни та дизельні мотори 2.0, а ще безліч інших. Взагалі, Opel Astra даного покоління мала безліч модифікацій, версій та комплектацій, для неї був доступний широкий список опцій та виконань. Це не є найнадійніший вибір з можливих, але за належного обслуговування і догляду проблем цей хетчбек для вас не принесе. Головне вибирати простішу комплектацію (менше чому ламатися) і бажано після рестайлінгу (з 2012 року).

Переваги:

  • якість виконання;
  • відносно широкий вибір на «вторинці»;
  • надійність бензинового 1.6 л.

Недоліки:

  • висока споряджена маса;
  • проблемна АКПП;
  • глючна електроніка.

Citroen C4

Германській тяжкості Opel Astra можна протиставити романську елегантність Citroen C4 другої генерації, який стояв на конвеєрі в місті Мулюз, Франція в 2010-2020 рр. Агрегатами вибору для С4-го безперечно є дизельний двигун 1.6 (92-120 к.с.) і «механіка» на 5 або 6 передач. Такі автомобілі володіють надзвичайною паливною економічністю і непоганою надійністю, хоча (а водночас – тому) і пробіги на вторинному ринку України цієї моделі Citroen зазвичай велетенські.

Ще однією беззаперечною чеснотою С4-го є його комфортабельність і відмінна плавність ходу. Так, на азартну їзду цей хетчбек не налаштовує взагалі, зате як затишно і релаксуюче він долає кілометри! На превеликий жаль, за вказаний бюджет ми можемо розраховувати тільки на екземпляри перших років випуску, а такі вкрай не бажано купувати з АКПП – там це буде або ламучий і смиканий робот, або архаїчний і також не надійний 4-ступеневий гідротрансформатор. Лише МКПП врятує вас від страждань в подальшій експлуатації вживаного Citroen C4.

Переваги:

  • класна плавність ходу;
  • приємний і затишний салон;
  • суперова економічність «дизеля».

Недоліки:

  • рестайлінгова модель не вписується у кошторис;
  • динаміка базових версій слабка.

Renault Fluence

Седан Fluence є 4-дверною варіацією Renault Megan 3 покоління. Ця модель (2010 – 2017 рр) отримала більш консервативний та стриманий дизайн екстер’єру, як і пасує такому типу кузова, а також відмінні від 3- та 5-дверок  комплектації, якщо порівнювати з Megane для ринку ЄС. Ми в mmr.net.ua вважаємо за найкраще вибрати Renault Fluence з бензиновим 1.6-літровим атмосферним мотором (110 к.с.) та 5-ступеневою механічною коробкою передач. Це дуже надійний і перевірений двигун, який за належного обслуговування здатен спокійно проїхати пів мільйона кілометрів. Середня витрата палива для нього, до речі, становить 6.7 л/100 км.

Підвіска французького седана також вважається дуже витривалою, особливо якщо мова про задню балку. А ще шасі Renault забезпечує відмінну плавність ходу, не створюючи дисонанс для пасажирів в салоні, які, найімовірніше, сповна оцінять значний запас простору на обох рядах сидінь. Практичності Fluence також не займати: 16 см дорожнього просвіту та 530 літрів багажника – це ті важливі фактори, які роблять з цієї моделі прекрасний вибір на роль надійного та комфортного сімейного автомобіля.

Переваги:

  • надійність та практичність;
  • вартість обслуговування терпима;
  • безпека і комфорт на висоті.

Недоліки:

  • динаміка бензинового 1.6 помірна;
  • АКПП не рекомендуються;

MG 350

Якби MG 350 не був таким маловідомим та рідкісним, яким він є в Україні, то дана модель змогла би посісти вище місце в рейтингу. А так – їх дуже небагато і з того мінімального асортименту вибрати щось пристойне – вкрай складно. Ми рекомендуємо 4-двернний MG після фейсліфтингу, тобто 2012-2015 років випуску. Це насправді дуже міцна і добротна машина, яка була розроблена з урахуванням складних умов експлуатації. Навіть на найбільш «замордованих» екземплярах 350-х стан салону або елементів екстер’єру є напрочуд збереженим.

MG 350 збудований на платформі SAIC-GM і комплектувався лише одним бензиновим двигуном: 1.5 (106 к.с.). Трансмісія могла бути 5-ступенева «механіка» або старий, але надійний 4-швидкісний «автомат» японської фірми Aisin. Останній погіршував динамічні якості моделі, а також показники паливної економічності, але з боку надійності клопотів не завдавав. І взагалі, просторий як на С-клас інтер’єр MG 350, добросовісна зборка і консервативна, але надійна конструкція шасі та силової установки роблять цей седан чудовим вибором для сім’ї.

Переваги:

  • добротність та надійність;
  • дешевизна експлуатації та обслуговування;
  • збалансованість шасі та двигуна / КПП.

Недоліки:

  • вкрай малий вибір на ринку;
  • спинка заднього дивану складається лише цілком;
  • відносно слабка динаміка.

MG 6

Хоча за класом MG 6 тотожний до 350, філософія даної моделі відрізняється. Це дорожча річ, яка була покликана задовольнити примхи тих клієнтів, для яких MG 350 видавався надто простим. Так, у спорядженому стані MG 6 важить на 300 кг більше і на це є чимало причин. До прикладу старіша, але просунутіша платформа з тих часів, коли марка MG входила в концерн BMW: шасі передбачає повністю незалежну підвіску по колу, дискові гальма усіх коліс, а головне – ідеальне розваження 50:50.

MG 6 випускався з 2010 до 2017 року, але в наших широтах перебувають лише дорестайлінгові моделі 2011-2013 років випуску. Більшість з наявних «шісток» – це 5-дверні ліфтбеки з бензиновим двигуном 1.8 турбо (160 к.с.), але бувають і 4-дверні седани, просто їх ще менше. Атмосферний 1.8 (133 к.с.) в Україні знайти практично нереально, хоча саме він, попри свою гіршу динаміку, міг би продемонструвати кращу надійність. Щодо трансмісії, то всі MG 6 – передньопривідні, з МКПП або АКПП (гідротрансформатор Aisin) на 5 передач обоє.

Переваги:

  • чудовий дизайн;
  • класна керованість;
  • хороші ергономіка, якість виконання, рівень оснащення.

Недоліки:

  • елементи шасі дороговартісні;
  • не дуже економічний;
  • дуже обмежений вибір «б/у».

Volkswagen Jetta

Культова модель, Volkswagen Jetta, типово для німецької марки високо цінується на вторинному ринку, тож за вказаний бюджет ми в mmr.net.ua можемо запропонувати до розгляду хіба що старе, п’яте покоління, яке випускалося протягом 2004-2010 рр. Зокрема через цей фактор ми розмістили німецький седан на останньому місці. Сучасну, 6-ту Джетту, за подібні гроші можна знайти у вигляді «битка» з Північної Америки – це не наш вибір. Хоча бувають винятки і можна взяти Jetta Mk6 «європейку» в базовій версії перших років випуску з мотором 1.2 л.

В Україні доволі немало Jetta 5 генерації з дизельним двигуном 1.9 (105 к.с.) та 5-ступеневою МКПП. Також вистачає екземплярів 4-дверного седана з канонічним бензиновим двигуном 1.6 (102 к.с.). Він також зазвичай спряжений з «механікою» на 5 передач. Цікаво, що у випадку АКПП саме для версії з тяжким паливом випала роль бути з’єднаною з рідним роботом DSG, тоді як бензиновий мотор у випадку двопедальної модифікації Jetta працював в парі з гідротрансформатором Aisin японського виробництва. Середні витрати палива для 1.6 бензин становлять 7.4 л/100 км, тоді як для 1.9-літрового дизеля – 5.2 л/100 км – показники для виконань з МКПП.

Переваги:

  • якість та надійність;
  • практичність та ліквідність;
  • їздові характеристики.

Недоліки:

  • старувата у порівнянні;
  • АКПП DSG проблемна;
  • висока вартість обслуговування.

Не пропустіть