Короткий огляд нової Toyota Camry 2024 року

Toyota Camry – знаковий автомобіль для японської фірми. Це великий 4-дверний седан бізнес-класу (Е-сегменту), який так подобається багатьом покупцям в усьому світі своєю якістю, надійністю, ліквідністю і комфортабельністю. Він практичний і зручний, а ще – коштує помірних грошей, враховуючи клас автомобіля. Ми в MMR.net.ua вирішили написати невеликий пост-огляд про дев’яте покоління Toyota Camry (XV80), яке нещодавно дебютувало в США та Китаї (найбільші ринки для моделі), але вже зовсім скоро стане продаватися і в інших країнах світу, зокрема в Україні. Усі подробиці, відомі на даний момент про нову Toyota Camry, ми виклали нижче в матеріалі.

1. Що таке Toyota Camry?

Мабуть, не існує такого хлопця чи чоловіка, який хоча би раз не чув про Toyota Camry чи не бачив цю машину десь на вулиці. Це надзвичайно популярна модель японського автогіганта, яка випускається безперервно з 1982 року і стабільно входить в число топ-5 найбільш продаваних автомобілів Toyota. Седан Camry продається на усіх ринках світу, від рідної Японії і до Австралії, Європи, Північної Америки, Китаю та усіх інших азіатських країн. За десятки років на глобальному ринку, велика 4-дверна Тойота здобула високу репутацію на визнання в широкому колі автомобілістів, передусім завдяки таким якостям як надійність, ліквідність, комфортабельність та практичність.

Остання, дев’ята генерація Toyota Camry дебютувала в листопаді 2023 року і отримала заводський індекс кузова XV80. Відверто кажучи, це не є повністю нове покоління, а скоріше глибокий рестайлінг Camry XV70. За даними mmr.net.ua, габарити кузова для нової Camry залишилися практично незмінними: довжина 4885–4905 мм, ширина 1840 мм, а висота – 1455 мм. Колісна база Toyota Camry тепер дорівнює 2825 мм, що лиш на 5 міліметрів більше, ніж раніше.

2. Дизайн екстер’єру

Що не кажи, але ззовні нова Toyota Camry порядно «похорошіла»! Тепер немає цих надуманих «дизайнерських штрихів», зокрема не зв’язаних між собою ліній, які перевантажували то тут, то там зовнішній вигляд попередньої генерації. Новий фірмовий дизайн Toyota виражено проявляється в «передку» Camry, з характерним нахилом краю переднього бамперу, який немов створює кришку для передніх фар головного світла.

За загальними пропорціями Toyota Camry – це традиційний великий 4-дверний седан, з красивим 3-об’ємним кузовом і стрімкими лініями. Ззаду японський гравець бізнес-класу отримав більш витончені ліхтарі, і, знову ж таки, позбавився деякого нагромадження ліній. Дизайн автомобіля став «чистішим», що, на думку mmr.net.ua, є безумовною перевагою для поважного седану Е-сегменту.

3. Салон, оснащення

В інтер’єрі зміни також відбулись, при чому навіть більш виражені. Їх філософія аналогічна до тих, які ми спостерігали ззовні – менше “виру ліній”, матеріалів і поверхонь, натомість більше вивірених пропорцій, прямих, чітких форм і лаконічності. Як результат, в салоні нової Toyota Camry тепер навіть відчувається деяка ретроградність, зокрема завдяки масивному торпедо з високою верхньою лінією і консервативним блоком клавіш під екраном мультимедіа. Але при цьому якраз цей дизайн не виглядатиме застаріло навіть через 5 років, а станом на зараз він взагалі чудовий.

Головним удосконаленням є інтеграція широкоекранного інформаційно-розважального інтерфейсу, який тепер розташований на тому ж рівні, що й повністю цифрова панель приладів. Також японці впровадили для Camry нові сидіння, а також бездротову зарядку, додатки Apple CarPlay і Android Auto, більше USB-портів (як USB-A, так і USB-С). Стандартне оснащення бізнес-седану зокрема включає автоматичні світлодіодні фари, безключовий доступ і запуск двигуна, двозонний клімат-контроль, чотири режими водіння та систему безпеки Toyota Safety Sense 3.0.

4. Технічні характеристики

Нова Toyota Camry (XV80), як і її попередниця (XV70), побудована на платформі TNGA GA-K, яку також використовують споріднені седани Toyota Avalon та Lexus ES. На відміну від Lexus, для якого доступні як 4-циліндрові 2.0- та 2.5-літрові двигуни, так і розкішний 3.5-літровий бензиновий V6, для нової Toyota Camry лінійку силових установок японці вкоротили. Тепер тут виражений акцент на гібридних виконаннях, які мають стати безальтернативними для більшості країн.

Мова іде насамперед про бензиновий рядний мотор 2.5, який у стандартній передньопривідній гібридній Camry матиме на додачу ще 2 електромотори, тож сумарна віддача силової установки сягатиме 228 к.с. Якщо ви захочете повнопривідну модифікацію, то в такому разі електродвигунів стане вже 3, хоча потужність збільшиться не суттєво – 235 к.с. Цей третій електромотор якраз і встановлюватиметься ззаду і «крутитиме» задню вісь не завжди, а за потреби. Коробка передач – автоматична, безступенева (варіатор CVT). Втім, для деяких ринків, як-от Китай, буде пропонуватися також базова модифікація з чисто бензиновим 2.0-літровим мотором (177 к.с.) і переднім приводом.

5. Безпека

За даними mmr.net.ua, більшість комплектацій Toyota Camry дев’ятого покоління будуть оснащені набором технологій Toyota Safety Sense 3.0. Останній включає систему попередження зіткнення, яка виявляє як транспортні засоби, так і пішоходів, адаптивний круїз-контроль, систему зчитування дорожніх знаків, автоматичне дальнє світло, систему моніторингу сліпих зон і попередження про поперечний рух ззаду.

Також для японського бізнес-седану можна буде замовити додатковий пакет Premium Plus, який включає систему допомоги руху в заторах, попередження про перехресний рух спереду, допомогу при зміні смуги руху, камеру панорамного огляду, а також систему допомоги при паркуванні спереду та ззаду з автоматичним гальмуванням.

6. Комплектації та ціни

Географія продажів Toyota Camry покриває надто широкий спектр ринків, де лінійка комплектацій може суттєво відрізнятися, залежно від конкретної країни. Поки що даних про європейську специфікацію Camry XV80 (для ЄС, Англії, України та ін.) японці ще не оприлюднили, тому можемо тільки приблизно «гадати» щодо комплектацій та цін.

Навіть поточна Camry XV70 продається в ЄС тільки в гібридному виконанні, тож можна очікувати на «європейських» машинах точно тієї ж силової установки, про яку ми писали вище. Можливо, саме для ринку України також буде додана базова версія зі звичайним мотором 2.0 (177 к.с.). Щодо цінової політики, то стартова вартість японського седану бізнес-класу в Європі дорівнюватиме близько 35-40 тисяч євро.

7. Конкуренти Toyota Camry

Виходячи з глобального ринку, прямими конкурентами Toyota Camry є Nissan Altima, Honda Accord, Chevrolet Malibu, Hyundai Sonata та Kia К5 / K8. Втім, нажаль в Україні жодна зі згаданих моделей не продається, тому седан Camry конкурує скоріше з преміум-верхівкою сучасного бізнес-класу, як той же Lexus ES, Audi A6, Volvo S90, Mercedes-Benz E-Class, BMW 5 series. Як ми вже згадували раніше, більш демократична і масова Toyota Camry вартує порядно менших грошей, зате простору і комфорту здатна подарувати стільки ж.

Проте, як це не дивно, саме у випадку України нова Toyota Camry може стикнутися з конкуренцією звідки не чекали – з Jaguar XF. Адже скоро поточне покоління бізнес-седану XF знімуть з виробництва, то ж ціни на цю модель англійці сильно опустили. Зараз Jaguar XF доступний з бензиновим мотором 2.0 (250 к.с.) і заднім приводом або 2.0 (300 к.с.) і повним приводом. Час прискорення британського седану Е-класу 0-100 км/год займає відповідно 6.9 та 6.1 с. Звісно, Toyota Camry з 2.5-літровим бензиновим гібридом не демонструватиме подібну динаміку, але натомість японська машина подарує більше комфорту і релаксу в їзді.

8. Підсумки

Що ж, можна лише захоплюватися тим, наскільки успішною є Toyota Camry, немов демонструючи, що час «правильних» 4-дверних седанів все ще не пройшов. Серед головних переваг нового покоління (XV80), а по факту глибокого оновлення актуальної генерації Camry, можна відзначити: якість та надійність, приємний спокійний дизайн, зручний та просторий салон, багате оснащення, економічні гібридні силові установки, першокласну безпеку, порівняно дешевшу початкову вартість та вартість обслуговування у бізнес-класі (Е), великий багажник і традиційно неперевершену ліквідність продукту Toyota.

Попередньо якісь недоліки виділити складно, але якщо вже на те пішло, то нову Toyota Camry можна покритикувати за відсутність двигунів V6, очікувано флегматичний темперамент безступеневої АКПП (варіатор) у поєднані з гібридними силовими установками та й на цьому все. Усі головні проблеми попереднього покоління були вміло виправлені.


Не пропустіть