Фахівці назвали 8 найцікавіших сучасних спортивних автомобілів

Спортивні автомобілі жертвують практичністю, паливною економічністю та (здебільшого) доступністю заради задоволення і стилю. Якщо ви завзятий водій, маєте солідний дохід, а також один-два інших транспортних засоби на роль основних, ми в MMR.net.ua рекомендуємо вам вибрати один із автомобілів у цьому списку на роль перлини вашого гаража.

Для цієї добірки англійські журналісти з видання  Parkers розглядали лише істинні спорткари, тобто ті машини, які з самого початку були розроблені як спортивні автомобілі. Дана підбірка складається виключно з дводверних купе та родстерів / кабріолетів, більшість із яких є суворо двомісними. Ви не знайдете тут гарячих хетчбеків чи супер-седанів, адже це всього лиш спортивні версії звичайних автомобілів, а не спорткари як клас. Читайте далі.

1. Renault Alpine A110

З відродженим спортивним купе Alpine марка Renault справді досягла успіху. Англійці вважають, що це найкращий спортивний автомобіль у продажу сьогодні. Він оснащений бадьорим 1,8-літровим чотирициліндровим бензиновим двигуном з турбонаддувом, який у найпотужнішій версії передає 300 к.с. на задні колеса через семиступінчасту автоматичну коробку передач.

Звучить не так багато для спортивного автомобіля, але, оскільки Alpine A110 важить лише трохи більше тонни, він мчить вперед із ентузіазмом, навіть якщо ви ледь торкнулися педалі газу. Його легка вага поєднується з адаптивною системою підвіски, що означає подолання поворотів навіть з більшою легкістю, ніж Porsche Cayman. Ви навіть можете комфортно використовувати купе Renault щодня, якщо оберете версію GT.

Переваги:

  • Супер легкий і спритний;
  • Бездоганне шасі;
  • Може бути доволі економічним.

Недоліки:

  • Якість оздоблення салону;
  • Мультимедійна система;
  • Не практичний навіть за мірками спорткарів.

2. Porsche 911

Porsche 911 був вибором за замовчуванням для повсякденного спортивного автомобіля з моменту випуску оригінальної моделі в 1964 році. Формула успіху не зазнала значних змін з тих пір – стиль залишився майже ідентичним, а двигун (який все ще залишається опозитною шісткою) є демонстративно перекинутим через задню вісь.

Через те, що баланс ваги був встановлений так далеко назад, ранні автомобілі були трохи норовливими в поворотах. Але інженери Porsche — це група технічних геніїв, і після 70 років налаштувань вони перетворили 911 із «продуцента вдов» в один із найкращих автомобілів у продажу. І його справді можна використовувати щодня. Цьому сприяє багажник попереду і вільне місце для речей в салоні за передніми сидіннями.

Переваги:

  • Неперевершені технології;
  • Унікальна компоновка;
  • Видатні динамічні якості.

Недоліки:

  • Дуже дорогий;
  • Деяким моделям не вистачає емоцій;
  • Надто великі габарити як для 911.

3. Ford Mustang

Насправді Mustang — це маслкар, тому технічно він не належить до цього списку. Але коли Ford привіз його в Європу, він став позиціонувати його для конкуренції з деякими спортивними автомобілями, тому ми в mmr.net.ua вважаємо, що його включення англійцями тут виправдане. 2-дверний Ford також абсолютний ураган на дорозі, якщо ви вибираєте його з двигуном 5.0 V8.

Ford Mustang неймовірно швидко на прямій лінії. Топовий Mustang Mach 1 виробляє 460 к. с. і вам потрібно самостійно керувати ним за допомогою 6-ступеневої механічної коробки передач. Елементи керування також потребують чоловічої руки, щоб отримати найкраще від автомобіля. Він також проходить повороти краще, ніж ви очікували, хоча значно поступається Chevrolet Camaro і істинним спорткарам за цим показником.

Переваги:

  • Порівняно практичний і комфортний;
  • Імідж, харизма, історія;
  • Потужний і приємний у їзді.

Недоліки:

  • Керованість не є головною фішкою моделі;
  • Атмосферний 5.0 V8 споживає багато бензину.
  • Трохи громіздкий для вулиць.

4. Caterhem 7

Якщо ви хочете щось комфортне, краще поверніться до Ford Mustang. Caterham 7 — це привіт з минулого, у тому розумінні, що він такий же витончений, як дерев’яни сарай під час урагану. І саме через це жоден інший новий автомобіль у продажу не подарує вам кращих вражень від водіння! Здається, що елементи керування Катерхема вмонтовані в бетон, ви повністю піддаєтеся впливу стихії та не маєте жодних засобів допомоги водієві. Зробите щось неправильно – розплачуватися з цим вам.

Але робитимете усе правильно, і широчезна посмішка на обличчі вам забезпечена. Підвіска Seven відмінно продумана, забезпечує рівень прямоти зв’язку, зазвичай доступний лише водіям Формули-1. Флагманська модель 620R на додачу ще й неймовірно швидка. Вона має краще співвідношення потужності до ваги, ніж Bugatti Veyron, а це означає, що Caterhem 7  може обійти майже кожен спорткар під час трек-дня.

Переваги:

  • Унікальні відчуття від водіння;
  • Можливість зібрати самому своє авто;
  • Відносно доступний (в Європі).

Недоліки:

  • Не практичний навіть за мірками спорткарів;
  • Безпека не зрівняється з іншими моделями у списку.

5. Lotus Emira

Lotus нещодавно почав нову главу в своїй історії. У 2021 році англійський бренд припинив випуск застарілого Elise і замінив його на купе Emira на початку 2022 року. Це був сміливий крок, особливо коли пригадати, наскільки привабливою була ціна на старенький Elise порівняно з її конкурентами від Porsche чи Renault.

Проте, здається, дана ставка зіграла. Середньомоторний спорткар Lotus Emira вражає здатністю захоплювати вас своїми динамічними характеристиками і змушувати повірити у ваші водійські навички водночас. Навіть якщо ви не Кімі Райкконен, ви все одно можете насолоджуватися грою Еміри. До речі, за даними mmr.net.ua це останнє купе Lotus з двигуном внутрішнього згорання. Останній, між іншим, від Toyota – 3,5-літровий компресорний V6.

Переваги:

  • Першокласне шасі і суперова динаміка;
  • Дизайн і оснащення;
  • Багате оснащення.

Недоліки:

  • Дорогий;
  • Якість інтер’єру трохи поступається Porsche;
  • Обмежена дилерська сітка.

6. Mazda MX-5

Родстер Mazda MX-5 продається з 1989 року, змінивши з того часу вже  чотири покоління, хоча формула залишилася майже незмінною. Це завжди був передньомоторний родстер із заднім приводом – і, за винятком трохи важчої моделі третього покоління, усі МХ-5 завжди були дуже легкими.

Поточний MX-5 є найкращим зі всіх. Автомобіль оснащується винятково високопродуктивними атмосферними бензиновими двигунами і має чудову механічну коробку передач або «автомат» Aisin. Ця комбінація справді заохочує вас вичавити з двигуна кожну краплю потужності, і ви постійно перемикатимете передачу, щоб отримувати задоволення від керування знову і знову. Поводження у поворотах буквально ідеальне, в той час як кермо межує з світом телепатії.

Переваги:

  • Прекрасні бензинові двигуни;
  • Бездоганне шасі і керованість;
  • Відмінна надійність і ліквідність.

Недоліки:

  • Трохи мало місця в салоні для високих людей;
  • Маленький багажник.

7. Porsche Cayman

Купе Porsche Cayman (і його брат у кузові родстер – Boxster) є найдоступнішим спортивним автомобілем у лінійці Porsche. Він дещо більш сфокусований на драйві, ніж більший 911-й, і пропонує більш інтуїтивний досвід водіння, особливо якщо ви виберете один із потужніших шестициліндрових варіантів. Початкові моделі мають 300 к.с., тоді як топовий GT4 RS має лякаючі 500 к.с.

Кожна версія Porsche Cayman пропонує чітку керованість і у підсумку є набагато доступнішою, ніж його старший брат, 911. Традиційно для Porsche, навіть 2-дверні купе / родстери є цілком продуманими для повсякденного використання. Підвіска чудово налаштована як для спорткара, а сидіння автомобіля досягають чіткого балансу між комфортом та підтримкою. Єдина відносна претензія – трохи скупий рівень стандартного обладнання як для автомобіля категорії люкс.

Переваги:

  • Якість, надійність, ліквідність;
  • Динаміка і керованість;
  • Престиж та стиль.

Недоліки:

  • Дуже дороге задоволення;
  • Мультимедійна система застаріла;
  • Базові версії скромно оснащені.

8. Jaguar F-Type

Родстер та купе Jaguar F-Type прекрасний на вигляд, солідний у керуванні та має драматичний звук двигуна і вихлопу – 5,0-літровий компресорний бензиновий V8 потужністю 575 к.с зобов’язує. Базова 2,0-літрова модель з чотирма циліндрами не має такої гарної вихлопної ноти, але вона теж пропонує аж 300 к.с., яких достатньо, щоб розганяти F-Type від 0 до 100 км на годину за 5,7 секунди. Нажаль, за даними mmr.net.ua марка Jaguar от-от закінчить виробництво поточного покоління F-Type, залишаючи модель без наступника.

Як відомо, спорткари Ягуар не просто швидкі на прямій, але і мають гарну керованість. Jaguar дуже добре налаштував підвіску F-Type, забезпечуючи чудовий баланс зчеплення, але і поводить себе грайливо, коли треба. Модель V8 R також оснащена повним приводом, більшими гальмами та адаптивними амортизаторами, що дозволяє їй не помічати шматки будь-якого гірського перевалу чи звивистої провінційної дороги. Повний привід також надзвичайно ефективний у вологу погоду.

Переваги:

  • Потужність версії 5.0 компресор V8;
  • Захопливий у керуванні;
  • Престиж, імідж, вишуканість.

Недоліки:

  • Жорсткий;
  • Добряче дорогий;
  • Не економічний.
Джерело Parkers

Не пропустіть